Pretor Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 Dawid mam zamiar zrobić filmik bo podczas normalnej jazdy bezpośrednio z tyłu nie widziałem jak mocno dymi, widziałem tylko na rolkach. Wiem, że podczas gwałtownego przyśpieszana na początku musi puścić jakiegoś bąka bo taki jest urok sterowania podciśnieniem zmienną geometrią (powietrze jest ściśliwe) plus niższe ciśnienie spalin a dawka paliwa jest zwiększana błyskawicznie więc paliwo nie jest przepalane do końca. W ECU jest funkcja która ma za zadanie ograniczyć efekt dymienia w takich sytuacjach ale podczas zmiany softu jest ona mocno ograniczona w celu uzyskania większej mocy i momentu. Dymienie jest w całym zakresie obrotów podczas gwałtownego przyśpieszania, szczególnie to widać jak ktoś jedzie za mną, a najbardziej wiadomo w nocy jak jedzie za mną jakieś auto to robię mu zasłonę dymną (aż wstyd trochę mocniej przyśpieszać). Przed softem kompletnie nic nie dymił. Jak znajdę dawcę to podmienię jeszcze N75 bo może faktycznie coś to dać choć na rewelację nie liczę . ---------- Post dopisany at 07:41 ---------- Poprzedni post napisany at 07:36 ---------- Jak się jeszcze bardziej wk###ie na to auto to dam wgrać serię i będę miał spokój, szkoda tylko tej kasy na softa.
roman_tyk Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Zrób kolego dokładne logi z grupami 001/004/008/011 i zobaczymy co tam namodzili. Pewnie jak to zwykle na grupowkach jezdzisz na gotowcu (delikatnie skorygowanym) z wydluzonymi na lewo czasami wtrysków bez zmian SOI. Zmniejsz ilość szamba w programie i nie będzie Ci kopcił. Najbardziej z wszystkiego podejrzewam ze z furą coś jest nie teges
dejf Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Nie no, myślę, że Ali ogarnia SOI
roman_tyk Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Nie no, myślę, że Ali ogarnia SOI Przepraszam za zarzuty, nie wiedziałem że chodzi o Alliego...myslalem bardziej o wrocławskich tunerach
Pretor Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 Program robiłem indywidualnie i był robiony pod moje auto, żaden gotowiec. Wojtek dość długo dopracowywał program i widziałem że się starał ale wyszło jak wyszło. Logi z przed programu i po programie wysyłałem kilku dobrym fachowcom w dziedzinie diagnostyki i chip tuningu. W logach wszystko ok. Z resztą jak by było coś nie tak z autem Alli nie robił by mi softu tylko kazał by mi przyjechać po naprawieniu usterki. Miałem nadzieje, że powodem może być trochę wytarty wałek rozrządu na kilku krzywkach zaworowych jak się później okazało, ale po wymianie nic się nie zmieniło. Miałem też nadzieje, że może jak będzie chłodniej to będzie lepiej ale też nic z tego. Nagram sobie filmik i jak będzie okazja to podmienię jeszcze ten N75 i zobaczymy co z tego będzie .
anderllh Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 wymiana N75 nic nie pomoże. miałem okazję analizować soft w aucie Pretora. tak są zmienione parametry,że w niektórych warunkach pracy (m.in.gwałtowne przyspieszenie) musi dymić.
Pretor Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2013 Jutro jadę na darmową korektę którą mi zaproponował Ali i zobaczymy jak będzie po . ---------- Post dopisany 08-01-2013 at 15:42 ---------- Poprzedni post napisany 07-01-2013 at 10:59 ---------- Już po korekcie. Teraz auto w ogóle nie dymi i jestem zadowolony choć trochę moc poszła w dół. Podziękowania dla Aliego.
Pretor Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2013 Pierwsze hamowanie po zmianie wałka, popychaczy, uszczelnień PD i ich regulacji (moja robota jesienią zeszłego roku:wink:) wyszło 169KM i 374,4Nm. Trzeba było opuścić do 154KM i 354Nm ale teraz jest tak jak chciałem czyli bezdymnie. Wiem, że to nie dużo ale już mi aż tak bardzo nie zależy na dużych osiągach.
Pretor Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 Kata nie ma, jest zamiennik od gruchota. Wysyłane z mojego MT27i za pomocą Tapatalk 2
dejf Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Ja obstawiam jakąś nieszczelność... Niemożliwe żeby po wymianie wałka, etc nie było mocy, chyba, że wtryski nie domagają, ale to raczej dymu by nie było... Po logach wszystko ok?
Pretor Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 Logi zrobię wkrótce. Jak ostatnio logowałem auto na poprzednim programie było ok. Na pierwszym hamowaniu wczoraj gdzie wyszło 169KM i 374Nm nie kopcił za bardzo, ale było -4st. Latem znacznie bardziej kopcił przy bucie ale krechy na asfalcie nie zostawiałem . Wyglądało to tak, że jak patrzyłem w lusterka to czasami troszkę widziałem, ale jak jechał ktoś za mną to przed jego autem było widać że dymi. Teraz jest całkowicie bezdymnie z czego jestem zadowolony.
anderllh Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 przyrost 30Nm/10KM względem serii z lipca, i to jeszcze po zmianie wałka itd. ...
Piotrek98igo Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 to bez sensu ten soft ,lepiej bylo jezdzic na serii i kasa by zostala
dejf Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Jak ktoś za tobą jedzie to zawsze będziesz widział, że zostawiasz chmurkę mgły/kurzu przy ostrym nagłym przyspieszeniu, nie ma innej opcji. Chyba, że jest to czarny dym ciągnący się za autem to trzeba zdejmować paliwa moim zdaniem, ale zrobiłeś jak uważasz. Najlepsza moc właśnie wychodzi jak za autem jest odrobinę kurzu, za sucho też nie może być podobno
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się