Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po chipie 2 wykresy - duża rozbieżność


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pompki zdorwe tak mi powiedzieli

Opublikowano

korekcje i bipy to nie wszystko.

Opublikowano

Mogę zgodzić się z paroma rzeczami poruszonymi w tym wątku. Otoz kazdy wiekszy sławny tuner do którego ustawiają się kolejki nie poświęca za dużo czasu na uprzednie zbadanie samochodu jak i indywidualność programu. Spotkalem się z przypadkami że chipowali samochody które nie były do końca sprawne, śmiem nawet twierdzić że wgrywają swoje sprawdzone "mapki" po czym po kolejnej próbie delikatnie je modyfikują, wiadomo w jednym aucie pompki chodzą tak w innym tak, gdzieniegdzie turbo przeładuje, gdzie indziej zakopci. Przejrzalem pare programów jednej firmy z dolnoslaskiego i są dość charakterystycznie podobne.

Pamiętajmy że turbo ajm-a dmucha w małych autach w peaku 1.1 bara a np w sharanie czy passacie 1.3 bara, rozumiem że ustawiłeś boost na 1450mbar? dosc sporo jak na tą suszarkę, tyle to wyciaga turbo awx/avf.

@EVO - Moze masz jakies logi z tego AJM-a?

a tak wogole duzy plus dla Ciebie, pamiętam jak kiedyś przyjechalem do Ciebie z kolegą audi i chciałeś logi przed wirusem zrobic i jazdę próbną wykonywać :)

Opublikowano

Evo słabo hamowal. Ecu projetk ma hamownie która daje optymistyczne wyniki?

Moim zdaniem hamownia Evo czyli dyno.... przy prawidłowiej obsłudze jest bardzo wiarygodna

Opublikowano

w takim razie po co te wszystkie FMICki turba wtryski skoro klepia sie na to samo co zwykły soft na serii:whistling:, a zeby nie było, przegladam nonstop zagraniczne fora i tam również modyfikują softem jak i mechanicznie

i wartosci programów są bardzo zbliżone do tych do których zostalismy przyzwyczajeni na tym forum:whistling:

Opublikowano

Evo to moze ja wpadne z moim ,, kulawym''

licze na 210 i z 430 Nm:wink: mysle ze ogarniesz temat

Opublikowano
1450mbar?

Niestety jestes w bledzie :) over na drodze nie przekracza 1.35 bar

..a to ok doladowanie, rozumiem że sporo paliwa tam sie leje, no skads musi byc ta moc :)

btw. kiedys mialem ciekawą historię u jednego tunera, podjezdzam autem kolegi, daje tunerowi logi dynamiczne grup 002/115 (przeplywka i doladowanie).

A tuner to do mnie "jak to mozliwe ze kreciles tdika do 5.5tys" a ja na to "bo to nie tdik tylko 1.8T" hahaha.

Opublikowano

limiter momentu

limiter dymu

mapa doladowania

limiter doladowania

BIP w calosci

jest w ecu mnostwo innych "map" z ktorych ruszenie kilku daje calkiem zdrowy efekt w wyniku mocy...

Tak wiec w razie czego wiesz gdzie wyslac nie trzymajacego serii ajm :)

Teraz to mnie oswieciles....jezu...dziekuje Ci za Twa cenna wiedze....:D

Opublikowano
1450mbar?

Niestety jestes w bledzie :) over na drodze nie przekracza 1.35 bar

..a to ok doladowanie, rozumiem że sporo paliwa tam sie leje, no skads musi byc ta moc :)

btw. kiedys mialem ciekawą historię u jednego tunera, podjezdzam autem kolegi, daje tunerowi logi dynamiczne grup 002/115 (przeplywka i doladowanie).

A tuner to do mnie "jak to mozliwe ze kreciles tdika do 5.5tys" a ja na to "bo to nie tdik tylko 1.8T" hahaha.

Paliwa leje sie dosyc, by uzyskac taka moc ale nie tyle by bylo duze egt, jest delikatny kurz za autem - lecz nie kopci w porownaniu do niektorych tdci forda w serii. Znalazlem po prostu sposob na dostanie "darmowych PS" biorac pod uwage ze moge je uzyskac bez teoretycznego programowego zwiekszania dawek. Uprzedze od razu ze "niewiernych"... Jesli zajdzie potrzeba bardzo chetnie na jakimkolwiek modzonym juz AJM na dowolnej hamowni pobawie sie moca bez zwiekszania parametrow w wymienionych wczesniej mapach. Jest jakis chetny??:>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...