roman_tyk Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 Mogę zgodzić się z paroma rzeczami poruszonymi w tym wątku. Otoz kazdy wiekszy sławny tuner do którego ustawiają się kolejki nie poświęca za dużo czasu na uprzednie zbadanie samochodu jak i indywidualność programu. Spotkalem się z przypadkami że chipowali samochody które nie były do końca sprawne, śmiem nawet twierdzić że wgrywają swoje sprawdzone "mapki" po czym po kolejnej próbie delikatnie je modyfikują, wiadomo w jednym aucie pompki chodzą tak w innym tak, gdzieniegdzie turbo przeładuje, gdzie indziej zakopci. Przejrzalem pare programów jednej firmy z dolnoslaskiego i są dość charakterystycznie podobne. Pamiętajmy że turbo ajm-a dmucha w małych autach w peaku 1.1 bara a np w sharanie czy passacie 1.3 bara, rozumiem że ustawiłeś boost na 1450mbar? dosc sporo jak na tą suszarkę, tyle to wyciaga turbo awx/avf. @EVO - Moze masz jakies logi z tego AJM-a? a tak wogole duzy plus dla Ciebie, pamiętam jak kiedyś przyjechalem do Ciebie z kolegą audi i chciałeś logi przed wirusem zrobic i jazdę próbną wykonywać
juby_p Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 Evo słabo hamowal. Ecu projetk ma hamownie która daje optymistyczne wyniki? Moim zdaniem hamownia Evo czyli dyno.... przy prawidłowiej obsłudze jest bardzo wiarygodna
Kowi87 Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 w takim razie po co te wszystkie FMICki turba wtryski skoro klepia sie na to samo co zwykły soft na serii:whistling:, a zeby nie było, przegladam nonstop zagraniczne fora i tam również modyfikują softem jak i mechanicznie i wartosci programów są bardzo zbliżone do tych do których zostalismy przyzwyczajeni na tym forum:whistling:
MAGIC87 Opublikowano 7 Lipca 2012 Opublikowano 7 Lipca 2012 Evo to moze ja wpadne z moim ,, kulawym'' licze na 210 i z 430 Nm:wink: mysle ze ogarniesz temat
_evolution Opublikowano 7 Lipca 2012 Opublikowano 7 Lipca 2012 1450mbar? Niestety jestes w bledzie over na drodze nie przekracza 1.35 bar
roman_tyk Opublikowano 7 Lipca 2012 Opublikowano 7 Lipca 2012 1450mbar? Niestety jestes w bledzie over na drodze nie przekracza 1.35 bar ..a to ok doladowanie, rozumiem że sporo paliwa tam sie leje, no skads musi byc ta moc btw. kiedys mialem ciekawą historię u jednego tunera, podjezdzam autem kolegi, daje tunerowi logi dynamiczne grup 002/115 (przeplywka i doladowanie). A tuner to do mnie "jak to mozliwe ze kreciles tdika do 5.5tys" a ja na to "bo to nie tdik tylko 1.8T" hahaha.
rob555 Opublikowano 7 Lipca 2012 Opublikowano 7 Lipca 2012 limiter momentu limiter dymu mapa doladowania limiter doladowania BIP w calosci jest w ecu mnostwo innych "map" z ktorych ruszenie kilku daje calkiem zdrowy efekt w wyniku mocy... Tak wiec w razie czego wiesz gdzie wyslac nie trzymajacego serii ajm Teraz to mnie oswieciles....jezu...dziekuje Ci za Twa cenna wiedze....
_evolution Opublikowano 7 Lipca 2012 Opublikowano 7 Lipca 2012 1450mbar? Niestety jestes w bledzie over na drodze nie przekracza 1.35 bar ..a to ok doladowanie, rozumiem że sporo paliwa tam sie leje, no skads musi byc ta moc btw. kiedys mialem ciekawą historię u jednego tunera, podjezdzam autem kolegi, daje tunerowi logi dynamiczne grup 002/115 (przeplywka i doladowanie). A tuner to do mnie "jak to mozliwe ze kreciles tdika do 5.5tys" a ja na to "bo to nie tdik tylko 1.8T" hahaha. Paliwa leje sie dosyc, by uzyskac taka moc ale nie tyle by bylo duze egt, jest delikatny kurz za autem - lecz nie kopci w porownaniu do niektorych tdci forda w serii. Znalazlem po prostu sposob na dostanie "darmowych PS" biorac pod uwage ze moge je uzyskac bez teoretycznego programowego zwiekszania dawek. Uprzedze od razu ze "niewiernych"... Jesli zajdzie potrzeba bardzo chetnie na jakimkolwiek modzonym juz AJM na dowolnej hamowni pobawie sie moca bez zwiekszania parametrow w wymienionych wczesniej mapach. Jest jakis chetny??:>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się