Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Na zimnym pali z dotyku na ciepłym trzeba długo kręcić


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema. Mam problem. Szukalem tu na forum odpowiedzi ale nie bardzo jej znalazlem. Sa podobne problemy ale nie jak moj. Mianowicie rano gdy po nocy chce zapalic audi zakrece i odpala bez najmniejszego problemu. Ale jak przejade kawalek powiedzmy juz ze 2 km jak silnik sie zagrzeje cos jej odwala. Trzeba krecic ze 6 sekund aby zapalila. Momentami jest tak ze juz zapali praiwe sie obroty podniosa na jakies 200 ale jakbym puscil to zgasnie. Swiece wymienilem jak kupilem auto ale jej nie przeszlo. Coz to moze byc? Mam silnik 1.8 z LPG sekwencja. Przebieg jakies 280 tys. Ps o co chodzi z prefiksem przy zakladaniu tematu? Co to za oznaczenia bo nie wiem a musze wyrbrac wiec wezme pierwszy lepszy.

Opublikowano

instalacja LPG zle ustawiona

zalewa silnik

Opublikowano

czujnik spalania stukowego zmienia w ECU kąt zapłonu i dlatego tak sie dzieje

Opublikowano

Słusznie prawi Dev, mam to samo od 4 lat, tyle tylko, że mam to w nosie, ale nie powiem, na gorącym silniku dla jakiegoś perfekcjonisty to mega wkurzające. Pojedz do kumatego warsztatu LPG (niestety takich jest bardzo mało) i to naprawią.

Opublikowano

nie wymienic, tylko po ludzku ustawić junkersa

Opublikowano

o ile jeszcze temat aktualny to sprawdz czujnik tem. cieczy. Miałem ten sam klopot i wymiana czujnika pomogła

Opublikowano

Podłącz pod VAG i ci komp wszystko powinien pokazać :)

Opublikowano

czujnik wału korbowego...sprawdz to;) jak jest zimny pali bez najmniejszego problemu... ale jak jest juz ciepły to nie odpali..;] czasami wystarczy go przeczyścić i będzie śmigał;)

Opublikowano
czujnik wału korbowego...sprawdz to;) jak jest zimny pali bez najmniejszego problemu... ale jak jest juz ciepły to nie odpali..;] czasami wystarczy go przeczyścić i będzie śmigał;)

miałem to samo, tzn. ten sam czujnik mi dawał w du...ę

Opublikowano

dokładnie najczęściej zbiera się syf na czujniku wału i na ciepłym jest kicha

Opublikowano

tak jak koledzy wyżej moze być to czujnik położenia wału

miałem taki sam problem w corsie i po wymianie pomogło ale przyczyn moze byc kilka

Opublikowano

Witam podłączę się ja mam podobnie, świece wymieniane ok 3 miechy temu, filtry też niedawno(ok 1 mies.) A na vagu nic mi nie pokazuje z błędów, czy to może też być ten czujnik??

Jak tak to czy da się go samemu wyczyścić i gdzie on się znajduje?

Dzięki i Pozdrawiam!!

Opublikowano

Mam podobny problem, w mojej 1.8T AEB 98r LPG sekwencja, po nocy pali na dotyk, jak cieply kreci z 5-6 sekund zanim odpali.. mega wkurzające... :-/ wymieniłem czujnik tem. cieczy - było wszystko ok ! ale długo nie cieszyłem się "odpalaniem na dotyk" następnego dnia.. hehe znowu to samo.. masakra !!

LPG ustawiona, na VAGu nic.. świece wymienione..

nie sprawdzałem jeszcze tego czujnika wału.. mam nadzieje ze to będzie to !! bo męczę się już 2 miesiące..

wystarczy wyczyścić czy wymienić ?

---------- Post dopisany at 16:39 ---------- Poprzedni post napisany at 16:32 ----------

http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/goracym-silniku-chce-odpalic-odpala-chwilowym-odczekaniu-241833/

niedawno byl podobny temat i tam jest fotka gdzie znajduje się ten czujnik :)

Opublikowano

I jak udało Ci się  rozwiązać ten problem? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...