danu44 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 . I po nocy tak jak myślałem ledwo odpalił. Widzę że jak temp na zewnątrz jest poniżej 14 stopni to ma juz problemy a jak jest 10 to nie odpala wcale i trzeba kręcić . Jak odpowietrzyć układ paliwowy ?? Jest w PD jeszcze taka pompka jak była kiedyś w strych czy juz nie ?? Czyli rozumiem ze termostat wymieniony, a auto dalej nie odpala.. Wniosek z tego taki ze mechanik jednak nie mial racji... Ale nareszcie silnik bedzie mial dobra temperature, a to tez wazne. Wtryskiwacze mechanik wyeleminował, uznajac je za dobre. Czyli gdzie teraz lezy problem? Czas chyba na wymiane swiec zarowych...?
Pan Waldek Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Dawka w grupie 13 na poziomie +-2 to awaria na cylindrze. W normie to by było +-1. W PD masz trzy pompy: jedna w baku, druga to pompa tandemowa (vacum), trzecia to w zasadzie pompowtryski. Coś z tych trzech możliwości masz walnięte. Przy +5 powinien zapalać bez świec żarowych.
Paszczak Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 Świecę były dwie wymienione pół roku temu dwie są stare, ale teraz to nie potrzebuje świec. Co do PD to wymieniona jest pompa w baku bo na początku był taki strzał. Jak mi powiecię jak zrobić logi pompowstryków to z chęcią zrobię to sam bo chęci mam tylko za bardzo nie wiem jak sie logi robi. Idę zaraz odczytać błedy z vagiem. Czy jak piszesz ze dawka +-2 to awaria na cylindrze czy moze to być przyczyna ze nie pali jak postoi ?!
Pan Waldek Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Sprawdź na postoju grupę 13 i 23 w sterowniku silnika. Nic nie musisz logować, popatrz jak się wartości zmieniają.
Paszczak Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 Zaraz zobacze jak mi sie uda. A błąd mam taki Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 JQ Component: 1,9l R4 EDC 0200SG 1570 Coding: 00002 1 Fault Found: 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent ---------- Post dopisany at 14:12 ---------- Poprzedni post napisany at 13:46 ---------- ok , zrobiłem odczyty z 13 i 23 i wrzucilem tutaj. https://picasaweb.google.com/103358124650564081862/Piatek13Stego na moje oko ktore sie nie zna widzę ze cylinder 2 odbiega bardzo od reszty i pewnie zaraz będzie ocena nieciekawa ze pompowtrysk do wymiany. Dwa pierwsze to filmiki ale chyba nie działają , dwa drugie zdjęcia podpisane. Prosze o wskazówki to porobię dalsze odczyty.
Pan Waldek Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Wartości w grupach pompek są bardzo dobre. W takim razie szukaj lewego powietrza. Sprawdź filtr paliwa i przewody paliwowe.
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Jeżeli odpala na chwilę i gaśnie , oleju nie przybywa to uszczelniacze na PD raczej OK, elektryczna pompa w zbiorniku wymieniona to pozostaje uwalona pompa tandemowa. Jeżeli go postawisz tyłem ok 40 cm wyżej niż przód i następnego dnia odpali normalnie, to daję 95% że tandem się skończył i paliwo się cofa do zbiornika. Przerabiałem temat w żonki A2, zajeło mi okło miesiąca zanim doszedłem o co biega Załatw na podmianę pompę tandemową zanim ewentualnie zaczniesz grzebać w pompowtryskach. Tutaj masz przykładową aukcję z w miarę świeżą pompą, ma dużą szanse być sprawna VACUM POMPA AUDI A4 B7 1.9 TDI -WYSYŁKA- (2426151781) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. A, są dwa rodzaje uszczelnienia tych pomp: Oryg. uszczelka pompy vacum paliwa AUDI SKODA VW (2485357619) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Oryg. uszczelka pompy vacum paliwa AUDI SKODA VW (2485357578) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. U Cebie raczej będzie to pierwsze, silikonowe, do tej nowszej z linku powinna być ta blaszana, jednorazowego użytku. Oba rodzaje pomp są zamienne. Jest nikła szansa nieszczelności na tych uszczelkach i od tego możesz ewentualnie zacząć.
bakrzych Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 logi pompek robiłeś na nagrzanym silniku czy na zimnym?
kkam Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 w pompie na powrocie jest zaworek zwrotny, niestety nie jest on rozbieralny. jak się uszkodzi to mogą być problemy z odpaleniem. możesz za pompą dać zawór zwrotny, ciśnienie otwarcia 1 bar. Jeżeli potrzebujesz to mogę wstawić schemat blokowy pompy.
Paszczak Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 Logi były na zimnym a póżniej robiłem na ciepłym i też wyszły na dobre mechanik mówił. ---------- Post dopisany at 16:30 ---------- Poprzedni post napisany at 16:26 ---------- Jeżeli go postawisz tyłem ok 40 cm wyżej niż przód i następnego dnia odpali normalnie, to daję 95% że tandem się skończył i paliwo się cofa do zbiornika. To jak postawię że tył jest wyżej to jak może sie cofać. Chodziło CI ze przód wyżej i że wtedy sie cofa do zbiornika ??!!
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Logi były na zimnym a póżniej robiłem na ciepłym i też wyszły na dobre mechanik mówił.---------- Post dopisany at 16:30 ---------- Poprzedni post napisany at 16:26 ---------- Jeżeli go postawisz tyłem ok 40 cm wyżej niż przód i następnego dnia odpali normalnie, to daję 95% że tandem się skończył i paliwo się cofa do zbiornika. To jak postawię że tył jest wyżej to jak może sie cofać. Chodziło CI ze przód wyżej i że wtedy sie cofa do zbiornika ??!! Jak tył jest wyżej 40 cm to się nie cofnie pod górę do zbiornika i powinien odpalić. Jak tak będzie to potwierdzi się cofanie paliwa w normalnym , horyzontalnym położeniu
Paszczak Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 Panie Włodku przewody sprawdzone nie widać uszkodzeń filtry wymienione : powietrza i paliwa. Myśle teraz o tej pompie tandemowej bo wcześniej parkowałem auto , że przód auta był niżej i paliwo nie wracało do baku, po tym gość powiedział ze słabe ciśnienie daje pompa w baku, tak więc ją wymieniłem , a teraz i tak nie pali dobrze. Może i tandemowa, jutro wymienię jeszcze czujnik temp ale nie wiem czy to pomoże. Temperatura na cieplym silniku po wymienionym termostacie . https://picasaweb.google.com/103358124650564081862/Piatek13Stego# Dzięki za pomoc Panowie i Panie ---------- Post dopisany at 16:45 ---------- Poprzedni post napisany at 16:41 ---------- Logi były na zimnym a póżniej robiłem na ciepłym i też wyszły na dobre mechanik mówił.---------- Post dopisany at 16:30 ---------- Poprzedni post napisany at 16:26 ---------- Jeżeli go postawisz tyłem ok 40 cm wyżej niż przód i następnego dnia odpali normalnie, to daję 95% że tandem się skończył i paliwo się cofa do zbiornika. To jak postawię że tył jest wyżej to jak może sie cofać. Chodziło CI ze przód wyżej i że wtedy sie cofa do zbiornika ??!! Jak tył jest wyżej 40 cm to się nie cofnie pod górę do zbiornika i powinien odpalić. Jak tak będzie to potwierdzi się cofanie paliwa w normalnym , horyzontalnym położeniu Kiedyś tak parkowałem i odpalał, po wymianie pompy w baku parkowałem normalnie albo przód pod górę- odpalał. Teraz na płasko na problemy jak w nocy stoi. ---------- Post dopisany at 16:49 ---------- Poprzedni post napisany at 16:45 ---------- w pompie na powrocie jest zaworek zwrotny, niestety nie jest on rozbieralny. jak się uszkodzi to mogą być problemy z odpaleniem. możesz za pompą dać zawór zwrotny, ciśnienie otwarcia 1 bar. Jeżeli potrzebujesz to mogę wstawić schemat blokowy pompy. Poproszę schemat jak to nie problem dla Ciebie KKam.
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 w pompie na powrocie jest zaworek zwrotny, niestety nie jest on rozbieralny. jak się uszkodzi to mogą być problemy z odpaleniem. możesz za pompą dać zawór zwrotny, ciśnienie otwarcia 1 bar. Jeżeli potrzebujesz to mogę wstawić schemat blokowy pompy. Raczej nie zwrotny na powrocie , tylko przelewowy, ograniczający ciśnienie . Za pompą nie ma jak zamontować zaworu, bo jest ona przykręcona bezpośrednio do głowicy, w moim przypadku zamontowanie zwrotnego przed pompą nic nie dało, a wymiana tandempompy załatwiła sprawę.
Pan Waldek Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 To by wyszło że raczej pompa tandemowa. Podmień najlepiej na sprawną i zobacz jak to będzie działać. Nówka to koszt około 1000 zł (ASO1500) i było by wszystko świetnie gdyby te pompy były dostępne w sprzedaży- puki co ciężko w PL kupić vacum w dobrej cenie:facepalm:
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Rozsądnie jest wziąć używkę, tylko jak najmłodszą, na te z początku wieku właśnie nadchodzi czas złomowania
Paszczak Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 No właśnie widzę ze w UK też nie ma za duzo tych pomp używanych. Będę myślał co dalej.
danu44 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Nowka w Niemczej kosztuje 294,70 EUR, bo to chyba o tą pompe chodzi...? 038 145 209 - teilesuche24.de
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 300 ojro za pompkę (nawet podwójną) to nawet Helmuta zaboli
danu44 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 300 ojro za pompkę (nawet podwójną) to nawet Helmuta zaboli Jasne masz racje, ale wiesz ile taki Helmut zarabia...? lekko liczac 2 tys. euro. To jeszcze mu zostanie na zatankowanie, zycie i mieszkanie. U nas jak zaplacisz 1500 zl tj. okolo 360 euro... to juz na nic nie zostaje.... A tu znalazlam jeszcze cos takiego, moze oplaca sie kupic? Pompa paliwa, vacu, wakum, tandem, dual TDi SKODA SEAT AUDI VOLKSWAGEN 038145209 - anonse.pl To jest tylko 170 funtów, to chyba nie drogo jak na UK.
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Jak za funkiel nówkę LUK-a cena dobra nawet na polskie pieniądze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się