Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki w zawieszeniu


mr435

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z przednim zawieszeniem jak wjeżdzam w jakąs dziure lub zjeżdzam z kraweżnika w zawieszeniu coś stuka jakby łacznik stabilizatora był wybity ale byłem na stacji diagnostycznej zawieszenie bez najmniejszego luzu co może być przyczyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też byłem na przeglądzie do tej pory bo od miesiąca coś przy dużo wiekszej dziurze się oddzywa. Na 2 stacjach 3 Panów nic nie wykryło a mają dobre opinie. Proponuje podjechać do jakiegoś mechanika który ma podnośnik albo kolegi który gdzieś tam pracuje u mechanika i samemu poszukać co się oddzywa. Dzisiaj własnie tak zrobiłem i wyszło, że prawy prosty podpukuje-ma lekki luz.

Także propnuje to samo a tutaj na forum nikt nie napisze co konkretnie u Ciebie puka ponieważ każdy ma inny przypadek no i skąd mogą wiedzieć ?;) Pukać może któryś z 8 wahaczy, stabilizator jak ma wywalone gumy albo łączniki stabilizatora;)

A może akurat zawieszenie jest dobre i może amor lata na boki ?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z przednim zawieszeniem jak wjeżdzam w jakąs dziure lub zjeżdzam z kraweżnika w zawieszeniu coś stuka jakby łacznik stabilizatora był wybity ale byłem na stacji diagnostycznej zawieszenie bez najmniejszego luzu co może być przyczyna

Mam dokładnie tak samo jak u Ciebie.W ASO sprawdzali zawieszenie i nic nie znaleźli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wymieniając w serwisie filtry i olej przy okazji mechanik powiedział mi, że do wymiany są łączniki stabilizatora z tyłu. Po kilku dniach pojechalem na stacje diagnostyczną upewnić się, lecz diagnosta stwierdził, że wszystko jest ok i nie ma potrzeby wymiany łączników. Mimo wszystko co jakiś czas słyszę takie stuknięcie przy ruszaniu, hamowaniu albo skręcie czyli jednak coś jest nie tak mimo, że na stacji diagnostycznej wyszło niby wszystko cacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wymieniając w serwisie filtry i olej przy okazji mechanik powiedział mi, że do wymiany są łączniki stabilizatora z tyłu. Po kilku dniach pojechalem na stacje diagnostyczną upewnić się, lecz diagnosta stwierdził, że wszystko jest ok i nie ma potrzeby wymiany łączników. Mimo wszystko co jakiś czas słyszę takie stuknięcie przy ruszaniu, hamowaniu albo skręcie czyli jednak coś jest nie tak mimo, że na stacji diagnostycznej wyszło niby wszystko cacy.

jest gdzieś wątek o stukach przy ruszaniu i hamowaniu-poszukaj.......z tego co pamiętam to sanki trzeba pospawać,bo gdzieś na szwie strzelają przy ruszaniu/hamowaniu

.chyba w tym wątku było:

http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/stuki-ruszaniu-hamowaniu-pomocy-238187/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy zużyte końcówki drążka mogą stukać?

moje są ewidentnie do wymiany. Zastanawiam się czy to jest przyczyna moich problemów. objawy:

-coś stuka w zawieszeniu na dołkach, przejeździe kolejowym-odczuwalne na kierownicy;/

-mam problem z utrzymaniem samochodu na swoim pasie:) przy większych prędkościach trochę nim buja i muszę nieźle napracować się kierownicą żeby jechać prosto:)

Pacjent a4 B6 1,9tdi 130km 2001r AWX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wiem co to: Amortyzator - naprawdę wymieniłem wsyztsko w swoim zawieszeniu poza amortyzatorami i kurcze się zdenerwowałem i kupiłem nowe i jaka ulga. Nic nie stuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy zużyte końcówki drążka mogą stukać?

moje są ewidentnie do wymiany. Zastanawiam się czy to jest przyczyna moich problemów. objawy:

-coś stuka w zawieszeniu na dołkach, przejeździe kolejowym-odczuwalne na kierownicy;/

-mam problem z utrzymaniem samochodu na swoim pasie:) przy większych prędkościach trochę nim buja i muszę nieźle napracować się kierownicą żeby jechać prosto:)

Pacjent a4 B6 1,9tdi 130km 2001r AWX

sprawdź maglownicę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy zużyte końcówki drążka mogą stukać?

moje są ewidentnie do wymiany. Zastanawiam się czy to jest przyczyna moich problemów. objawy:

-coś stuka w zawieszeniu na dołkach, przejeździe kolejowym-odczuwalne na kierownicy;/

-mam problem z utrzymaniem samochodu na swoim pasie:) przy większych prędkościach trochę nim buja i muszę nieźle napracować się kierownicą żeby jechać prosto:)

Pacjent a4 B6 1,9tdi 130km 2001r AWX

Jak najbardziej, mogą być wybite końcówki jak i też drążki kierownicze, które są wkręcone po obu stronach maglownicy za końcówkami. Najlepiej wymienić końcówki drążki a jak się zdecydujesz to kupuj lemfordera nie kuś się na jakiś tani zamiennik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z przednim zawieszeniem jak wjeżdzam w jakąs dziure lub zjeżdzam z kraweżnika w zawieszeniu coś stuka jakby łacznik stabilizatora był wybity ale byłem na stacji diagnostycznej zawieszenie bez najmniejszego luzu co może być przyczyna

Mam te same objawy,zawias sprawdzany i ponoć lux jest,ale na zgaszonym przy szybkich ruchach kierownicy słychać pukanie i mechanik twierdzi że to z maglownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...