jacek666b Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Witam. Padł mi ten przewodzik, patrząc na silnik po lewej stronie, przed jakąś twardą rurą, czy ktoś może mi profesjonalnie go nazwać? I jeżeli ktoś mi poda jego średnicę to będzie super. W ASO jest ponoć drogi, mojego kumpla stary wyrzeźbił kiedyś z węża zbrojonego hydrualicznego za 3zł takie coś, potem 3 lata polatali, sprzedali auto i było ok. Jakie rady na to?
kalik Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Gumowa rura dolotu między kolektorem dolotowym, a dolotem do IC. W sklepie rolniczym można dokupić odpowiedni odcinek za grosze. Średnicy nie pamiętam.... weź starą na wzór i dobierzesz.
OLIVER Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 albo takie coś .... RURA WĄŻ ŁĄCZNIK TURBINY TURBO PASSAT B5 AUDI A4 (2461861329) - motoAllegro albo tak jak kolega wyżej napisał ale pytaj o olejoodporny.... Niedawno kolega pisał tu na forum ze dostał w Intercarsie chyba coś za 50zł wiec sprawdź sobie ...
kalik Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 W rolniczym płaciłem 4zł jakieś 2 lata temu....
jacek666b Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Opublikowano 9 Lipca 2012 Kurcze Panowie ratujecie mi tyłek..Mam tylko pytanie co to jest ten sklep rolniczy? Sklep z częściami do traktorów czy z drzewkami itp?! Sory ale w Wawie jak żyję od urodzenia to nie kojarzę czegoś takiego ;p
kalik Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Z tego co wiem to sklep z drzewkami to ogrodniczy...... szukaj jakiegoś sklepu z częściami do maszyn rolniczych.
jacek666b Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 W intercarsie zapłaciłem 27zł ze zniżkami, bez zniżek 50zł, za oryginał chcą 100.Numer części VW: 1H0 145 834 J Zrobiłem rundę, i jest cholernie zamulony... Turbinka cośtam świszcze, wiele ciszej niż przed wymianą, ale muł straszny. ?
kalik Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 W intercarsie zapłaciłem 27zł ze zniżkami, bez zniżek 50zł, za oryginał chcą 100.Numer części VW: 1H0 145 834 JZrobiłem rundę, i jest cholernie zamulony... Turbinka cośtam świszcze, wiele ciszej niż przed wymianą, ale muł straszny. ? książkę można napisać z tego co jest na forum....
jacek666b Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 Kolego odkąd zmienił się layout i podejrzewam silnik całego forum, to szukajka niewiele znajduje. Zawsze zanim coś palnę, szukam czy nie ma dubla itp itd. A możesz skrótowo napisać ocb?
Mauros88 Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 prawdopodobnie Zapieczone turbo Vag w dlon i logi do zrobienia i sprawdzenie bledow
pastaldo Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/ Tu jest wszystko co w tej chwili powinieneś wiedzieć. Zrób logi i będzie wiadomo co i jak:hi:
kalik Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Kolego odkąd zmienił się layout i podejrzewam silnik całego forum, to szukajka niewiele znajduje. Zawsze zanim coś palnę, szukam czy nie ma dubla itp itd. A możesz skrótowo napisać ocb? http://a4-klub.pl/search.php?searchid=921872 http://a4-klub.pl/search.php?searchid=921866
jacek666b Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 Po kliknięciu linków: Wiadomość Niestety - brak wyników. Proszę spróbować użyć innych zwrotów
kalik Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Po kliknięciu linków: WiadomośćNiestety - brak wyników. Proszę spróbować użyć innych zwrotów U mnie działają. Wpisz sobie notlauf lub tryb awaryjny.
jacek666b Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 Z rok temu czyściłem suszarę, i widzę, że od nowa polska ludowa. Tylko z moim modelem jest tyle problemów? Co miesiąc nowe rzeczy padają, tańsze lub droższe... Panowie dzięki za pomoc
pastaldo Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Z rok temu czyściłem suszarę, i widzę, że od nowa polska ludowa. Tylko z moim modelem jest tyle problemów? Co miesiąc nowe rzeczy padają, tańsze lub droższe... Panowie dzięki za pomoc sam ja czyściłeś? Jak dawałeś komus to znając życie zapłaciłes za umycie z wierzchu a jak sam to się nie przyłożyłes. A co do psucia sdię różnych rzeczy to niestety juz nastoletni samochód i coraz więcej wychodzi. Ciesz sie że nie wyłazi ruda jak w innych autkach
jacek666b Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 Czyścił Tosik z forum, rozebrał na czynniki pierwsze, już wtedy miała gdzieniegdzie wżery ale wirnik był w całkiem niezłym stanie. Na razie to oleję i chyba czas uzbierać na regenerowaną.. Jak to mawiał mój ŚP Ojciec, stary samochód jest jak stara baba, cały czas jej coś dolega
pastaldo Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Miałeś mądrego ojca A co do turbo to jesli niema luzów to niema sensu wymieniać tym bardziej na regenerowaną. te wrzery pod kieronicami bierzesz papier ścierny od grubego do drobnego, polerujesz na lustro i zapominasz o problemie. wiem bo sam tak miałem.
jacek666b Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 Zastanawiam się tylko, czy po operacji wymiany/czyszczenia nie będzie za pół roku lub rok od nowa tego problemu... Czemu tam aż tak osadza się ten syf? Czy to po prostu wina tego, że był pęknięty ten gumowy łącznik i opary waliły do turbo?!
pioteros Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 turbo zakleja sie nie tylko przez sadze, ale i film olejowy ktory w polaczeniu z sadza, zwegla sie i tworzy takie skorupy, im wiecej silnik tego oleju przepala tym predzej turbo powedruje do ponownego czyszczenia, kolejnym problemem moze byc tez malo wydajny uklad wtryskowy, inaczej lejace wtryski lub nawet slabe paliwo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się