Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pęknięta złączka którą trzymają dwa cybanty-jaka rada? Kopci, brak mocy i żyga...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Padł mi ten przewodzik, patrząc na silnik po lewej stronie, przed jakąś twardą rurą, czy ktoś może mi profesjonalnie go nazwać? I jeżeli ktoś mi poda jego średnicę to będzie super. W ASO jest ponoć drogi, mojego kumpla stary wyrzeźbił kiedyś z węża zbrojonego hydrualicznego za 3zł takie coś, potem 3 lata polatali, sprzedali auto i było ok. Jakie rady na to?

Opublikowano

Gumowa rura dolotu między kolektorem dolotowym, a dolotem do IC. W sklepie rolniczym można dokupić odpowiedni odcinek za grosze. Średnicy nie pamiętam.... weź starą na wzór i dobierzesz.

Opublikowano

albo takie coś ....

RURA WĄŻ ŁĄCZNIK TURBINY TURBO PASSAT B5 AUDI A4 (2461861329) - motoAllegro

albo tak jak kolega wyżej napisał ale pytaj o olejoodporny....

Niedawno kolega pisał tu na forum ze dostał w Intercarsie chyba coś za 50zł wiec sprawdź sobie ...

Opublikowano

W rolniczym płaciłem 4zł jakieś 2 lata temu....

Opublikowano

Kurcze Panowie ratujecie mi tyłek..Mam tylko pytanie co to jest ten sklep rolniczy? Sklep z częściami do traktorów czy z drzewkami itp?! Sory ale w Wawie jak żyję od urodzenia to nie kojarzę czegoś takiego ;p

Opublikowano

Z tego co wiem to sklep z drzewkami to ogrodniczy...... szukaj jakiegoś sklepu z częściami do maszyn rolniczych.

Opublikowano

W intercarsie zapłaciłem 27zł ze zniżkami, bez zniżek 50zł, za oryginał chcą 100.Numer części VW: 1H0 145 834 J

Zrobiłem rundę, i jest cholernie zamulony... Turbinka cośtam świszcze, wiele ciszej niż przed wymianą, ale muł straszny.

?

Opublikowano
W intercarsie zapłaciłem 27zł ze zniżkami, bez zniżek 50zł, za oryginał chcą 100.Numer części VW: 1H0 145 834 J

Zrobiłem rundę, i jest cholernie zamulony... Turbinka cośtam świszcze, wiele ciszej niż przed wymianą, ale muł straszny.

?

:szukaj: książkę można napisać z tego co jest na forum....

Opublikowano

Kolego odkąd zmienił się layout i podejrzewam silnik całego forum, to szukajka niewiele znajduje. Zawsze zanim coś palnę, szukam czy nie ma dubla itp itd. A możesz skrótowo napisać ocb?

Opublikowano

prawdopodobnie Zapieczone turbo Vag w dlon i logi do zrobienia i sprawdzenie bledow

Opublikowano
Kolego odkąd zmienił się layout i podejrzewam silnik całego forum, to szukajka niewiele znajduje. Zawsze zanim coś palnę, szukam czy nie ma dubla itp itd. A możesz skrótowo napisać ocb?

http://a4-klub.pl/search.php?searchid=921872

http://a4-klub.pl/search.php?searchid=921866

Opublikowano

Po kliknięciu linków: Wiadomość

Niestety - brak wyników. Proszę spróbować użyć innych zwrotów

Opublikowano
Po kliknięciu linków: Wiadomość

Niestety - brak wyników. Proszę spróbować użyć innych zwrotów

U mnie działają. Wpisz sobie notlauf lub tryb awaryjny.

Opublikowano

Z rok temu czyściłem suszarę, i widzę, że od nowa polska ludowa. Tylko z moim modelem jest tyle problemów? Co miesiąc nowe rzeczy padają, tańsze lub droższe...

Panowie dzięki za pomoc

Opublikowano
Z rok temu czyściłem suszarę, i widzę, że od nowa polska ludowa. Tylko z moim modelem jest tyle problemów? Co miesiąc nowe rzeczy padają, tańsze lub droższe...

Panowie dzięki za pomoc

sam ja czyściłeś? Jak dawałeś komus to znając życie zapłaciłes za umycie z wierzchu :wink: a jak sam to się nie przyłożyłes. A co do psucia sdię różnych rzeczy to niestety juz nastoletni samochód i coraz więcej wychodzi. Ciesz sie że nie wyłazi ruda jak w innych autkach :decayed:

Opublikowano

Czyścił Tosik z forum, rozebrał na czynniki pierwsze, już wtedy miała gdzieniegdzie wżery ale wirnik był w całkiem niezłym stanie. Na razie to oleję i chyba czas uzbierać na regenerowaną..

Jak to mawiał mój ŚP Ojciec, stary samochód jest jak stara baba, cały czas jej coś dolega :)

Opublikowano

Miałeś mądrego ojca :wink:

A co do turbo to jesli niema luzów to niema sensu wymieniać tym bardziej na regenerowaną. te wrzery pod kieronicami bierzesz papier ścierny od grubego do drobnego, polerujesz na lustro i zapominasz o problemie. wiem bo sam tak miałem.

Opublikowano

Zastanawiam się tylko, czy po operacji wymiany/czyszczenia nie będzie za pół roku lub rok od nowa tego problemu... Czemu tam aż tak osadza się ten syf? Czy to po prostu wina tego, że był pęknięty ten gumowy łącznik i opary waliły do turbo?!

Opublikowano

turbo zakleja sie nie tylko przez sadze, ale i film olejowy ktory w polaczeniu z sadza, zwegla sie i tworzy takie skorupy, im wiecej silnik tego oleju przepala tym predzej turbo powedruje do ponownego czyszczenia, kolejnym problemem moze byc tez malo wydajny uklad wtryskowy, inaczej lejace wtryski lub nawet slabe paliwo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...