freezblock Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Robiłem logi po raz pierwszy wiec nie wiem czy dobrze, grupa 003, jak ktos moze to proszę o sprawdzenie czy wartości dotyczące przepływomierza są prawidłowe Motor 1.8T 150km APU Z góry dzięki Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
krzysiekml Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 3 bieg i gaz podłoga od 1500obr do 5500obr i starczy,bo to co wrzuciłeś to jakaś przy gazówka czy co?
freezblock Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 po wymianie n75 nie idzie tak jak powinien i szukam przyczyny jutro sprobuje poprawić ---------- Post dopisany 12-07-2012 at 16:32 ---------- Poprzedni post napisany 10-07-2012 at 22:18 ---------- Ponownie wrzucam logi i ponownie nie wiem czy będzie ok. Jak będzie trzba to zrobi sie po raz trzeci. Wymieniliśmy zaworek n75 z oryginalnego takiego ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting na taki który ma być też do 1.8T 150km ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting. Podłączylisy wszystko według schematu troszkę przedłużyliśmy węże podciśnienia zeby było wszystko wygodniej zmontować. Efekt taki że zamula, przed rozsypaniem sie starego było ok. Logi Grupy: 002,003,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 13-07-2012 at 11:14 ---------- Poprzedni post napisany 12-07-2012 at 16:32 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
freezblock Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 A logi w grupie c z turob też ok ? bo niestety nie chce jechać jak wcześniej? A wogole jak to interpretować te np. 1320mbar ? ile to barów? 1.32bara ?
krzysiekml Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 1300mbar=1,3bara z tym że doładowanie to 0,3bara,logi ok. czysta seria.
freezblock Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 To gdzie szukać dalej problemu, jesli ładuje turbo a samochód nie przyśpiesza jak powinien to gdzie szukać problemu, dziurawy dolot ? może DV ?
Łukasz13 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Zrob logi kanału 20 może cofa zapłony.
freezblock Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 Logi z kanału 020 same zera. Grupy: 020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Zauważyłem że troszkę paliwa jednak za dużo ubywa, normalnie jeżdze na gazie a logi robiłem na pb i na krótkim odcinku troche spalił.
Łukasz13 Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 A jakie korekty w bloku 32 ? Jak by ci się chciało to mógłbys zrobić loga z bloku chyba 33 tam gdzie sa napięcia sondy i korekty, coś mi nie pasuja czasy wtrysków bardzo długie cały czas praktycznie 18 ms tak jakby cisnienie słabe było na listwie czy coś.
freezblock Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Opublikowano 14 Lipca 2012 Logi sondy lambda na biegu jałowym. Może pompa paliwa jak długie czasy wtrysku ? Grupy: 033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany at 10:05 ---------- .
Łukasz13 Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Praca sondy na biegu jałowym ok. Jakbyś chciał mogłbys zrobić jeszcze podczas jazdy, w sumie jesli piszesz że przed wymianą n75 było ok to troche dziwne że teraz nie idzie jak trzeba, n75 działa dobrze bo utrzymuje zadane ciśnienie, może jakas nieszczelnośc sie pojawiła w dolocie przy montażu, jakie wartości są w grupie 32 w pierwszym i drugim oknie?
freezblock Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Opublikowano 15 Lipca 2012 Zrobiłem Logi dynamiczne Grupy: 032,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM. ---------- Post dopisany at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ---------- A czy z logów doładowania turbiny 115 można odczytać czy DV dobrze pracuje ??
Łukasz13 Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Cos mi tu nie gra, logi pewnie robiłeś na benzynie tak? Są dwie możliwości w grupie 32 korekty długoterminowe wychądza bardzo duzo na plus prawie 25 procent powinien juz check świecić żę za uboga mieszanka, ale po logach kanału 33 widać że chwilowe korekty ida na minus ponad 20 % czyli albo masz nieszczelnośc za przepływką i łapie lewe powietrze, lub co bardziej prawdopodobne masz żle ustawiony gaz tzn jest za ubogo i sterownik ratuję się wydłużając czasy wtrysku. Najlepiej to weż skasuj błędy skasuja sie wtedy korekty i nie włączając wogóle gazu pojeżdz troche na samej benzynie i zobacz korekty w gupie 32, jesli jest ok powinny oscylowac wokół zera. ---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- Dv możesz sprawdzić w 115 możesz jesli po rozkręceniu do np. 5 tyś i nagłego zamknięcia przepustnicy nie ma skoku ciśnienia powyżej zadanego to dv jest ok.
freezblock Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Opublikowano 15 Lipca 2012 Tak logi robiłem na benzynie i właśnie na benzynie słabo jedzie, a gaz da sie ustawić jesli jeśli jest problem z jazda na pb ?? Błędy żadne sie nie pojawiają. Podjade jutro do gazownika który zmieniał mi niedawno reduktor i niech ustawi to jeszcze raz i zrobie tak jak napisałeś i napisze co i jak.
Łukasz13 Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Na benzynie słabo jedzie bo żle ustawiony gaz rozstroił ci kompa benzynowego, dlatego napisałem żebys skasował błędy czy odłączył akumuator na chwile, wtedy korekty sie skasuja i mozesz sprawdzić czy na benzynie dobrze idzie i jakie są korekty w grupie 32 jesli są bliskie zeru tzn. że z fura wszystko wporządku a twoje problemy wynikają z instalacji lpg.
freezblock Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Opublikowano 16 Lipca 2012 ok zrobie tak jak napisałeś, potem do gazownika zeby ustawiał i napisze wieczorem co i jak ---------- Post dopisany at 14:21 ---------- Poprzedni post napisany at 08:45 ---------- Kolego Łukasz13 należy sie duże piwo dla Ciebie:drunk: Zrobiłem tak jak napisałeś odpiąłem aku i pojeździłem na benzynie, nie wiem jak w innych rocznikach ale tu jest ta autoadaptacja i uczy sie on na nowo i po przejechaniu kilku kilometrów ustawia sie już dobrze i zaczął normalnie jechać, pojechałem i ustawiłem gaz i narazie jest wszysko ok. A spalanie wynikało z tego ze żle ustawiony komp benzynowy przelewał paliwo. Zrobiłem jeszcze logi z grupy 32 na biegu jałowym. Grupy: 032 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wielkie dzięki za pomoc !
Łukasz13 Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Pojeżdzij troche na gazie i wtedy sprawdz korekty w 32 jesli nie będą wyjeżdzac mocno na plus lub minus to jest ok Zawsze jakis rozjazd będzie bo idealnie tak jak na benzynie to ciężko ustawić.
freezblock Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Opublikowano 16 Lipca 2012 ok bede pamietał dzięki jeszcze raz ! Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się