artur85 Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 Panowie!!Jak wyjąć alternator z 1.9 TDi 1Z.Tylko nie mówcie że przód auta trzeba rozbierać???Z góry dziękuje za informacje!!!!!
Pikuś Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 artur85, nie no nie wydaje mi sie aby przod rozbierac. Zacznij od paska, pozniej przewody i luknij gdzie sa sruby i chyba wszystko. Nei powinno byc nic skomplikowanego.
Pikuś Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 Jest dokladnie jedna sruba i jedna nakretka, a i trzeba podobno wentylator wymoncic od chlodnicy.
piobo500 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 są dwie śruby tylko ze jedna niechce wyjść!!!
SZYCHA Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Mam to samo jedna śruba niechce wyjść...to co pamiętam to blokuje ją wisko. Sam jestem ciekaw jak spece wyjmują alternator bez odchylania przodu. Szycha
piobo500 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t37058.0.html;highlight=jak+wyj%B1%E6+alternator
piobo500 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 ta jedna śruba która niechce wyjść, wychodzi razem z alternatorem tylko trzeba wyłamać delikatnie dwa żeberka w wiskozie, wyciągnąć śrube ile sie da i kiwać alternatorem aż wyjdzie razem z tą srubą bo tam w podstawie jest specjalne wyciecie na nią.
Sławosz(+) Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 wychodzi razem z alternatorem tylko trzeba wyłamać delikatnie dwa żeberka w wiskozie co ty wymyśliłeś najlepszego? każdy robi jak uważa, ale ja fuszerce mówię NIE! to może ten alternator kątówką wyciąć, czemu ma cierpieć wisko skoro to jego się nie da wyjąć
grzanek85 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Nic nie trzeba wyłamywać wystarczy odgiąć(nie krzywić poprostu odchylić) trochę śrubę do góry za pomocą breszki nie musi ona wyjść do samego końca ,w tulejce tej od silnika jest nacięcie na śrubę ok 2 cm, wszystko powinno wyjść cacy jak ją już wysuniecie na maksa poprostu włóżcie małą łapkę między silnik a alternator i próbujcie go wydobyć do góry.
revee19 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 tak wyłamałem dwie łopatki z wiskozy i ruszałem alternatorem i wyszedł szkoda wiskozy ale innej rady nie ma ni trzeba rozkręcać wirnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się