pioteros Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 trojka but w podlodze Log (0 - 002,009,025) Log (1 - 002,007,025) na wolnych obrotach: Log (2 - 007,009,001) z góry dziękuje!
pioteros Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Opublikowano 14 Lipca 2012 To gites, a jaki byl przelicznik mocy z przeplywki? Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
pioteros Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 mam pytanie, dziś znowu coś zaczęło kuleć w peaku turbo osiąga te 0.5-0.6b ale zaraz wraz ze wzrostem obrotów doładowania zaczyna kuleć do ok 0.3b i na takiej wartości zostaje... turbo niedawno wymienione, dv nowy, n75 nowy... i znowu kombinowanie co może być nie tak, ktoś może miał coś podobnego?
pioteros Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 wymienie chyba wszystkie wezyki i mam pytanie, czy te wezyki SAMCO sa cos warte? czy lepiej kupic zbrojone paliwowe takie z grubszymi nieco sciankami
german81 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 sprawdz jescze raz DV i zaworek zwrotny na omie i układzie par paliwa czy działaja poprawnie
pioteros Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 zaworek nowy, wszystkie plastikowe rurki odmy przy bloku tez nowe
pioteros Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2012 logow nie zrobilem, ale podlaczylem sprezarke pod krociec kolektora ssacego ktory wychodzi na regulator paliwa, zaslepilem sloikiem rure od strony puszki filtra paliwa i dmuchalem, nie dalo sie w ogole napompowac ukladu, bylo tylko slychac szum gdzies spod kolektora ssacego ktory jak gdyby rozchodzil sie po calej jego powierzchni, wiec obstawiam uszczelke pod nim
Dev Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 prawdopodobnie baro sensor do wymiany dzisiaj grzebałem w 1.8T i był skrzaczony
pioteros Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2012 no widziałem w innych działach że pisałes o tym, w jaki sposób on mierzy cisnienie? jest podłączony do jakiegos czujnika czy ma swoja rurke cisnieniowa przez ktora mierzy cisnienie bezprosrednio?
Dev Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 zajrzyj do pudła z ECU i sam zobaczysz VAG-iem tez mozna sprawdzic poszukaj na necie gdzies widziałem
pioteros Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 jutro sprawdze, a tak pzy okazji pomyslalem, niedawno poprawialem laczenia wskaznika doladowania, wymienilem wezyk od niego i poprowadzilem go przez inny otwor zrobiony w puszcze nieco nizej niz poprzedni, stary otwor w tej puszcze ecu ktory bezmyslnie zrobilem wczesniej na samym srodku zostal niezaslepiony, moze przez niego jakies "lewe" cisnienie dostaje sie do puszki ECu i do sensora powodujac takie jajka ---------- Post dopisany 10-08-2012 at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2012 at 23:15 ---------- uszczelka wymieniona, logow nie zrobilem bo na osobistym lapku nie chula vag-com, zczytalem tylko wartosci z przeplywki w danej chwili w trakcie jazdy polskim vagiem i pokazywalo nawet ponad 130g/s na drugim kanale... wiec przeplywka chyba dobra... moze ten moj gajger zle zczytuje doladowanie ale kurcze... jedynym wyjsciem na zaspokojenie moich obaw jest chyba hamownia i wykres przebiegu momentu obrotowego... moze jeszcze ewentualnie jutro podlacze zwykly manometr dla swietego spokoju i sprawdze ile pokaze aha i jeszcze zapytam sie dla pewnosci... przez jak dlugo normalnie powinno utrzymac sie max doladowanie 0.5-0.6 w AEB'ie niemodyfikowanym? chodzi o zakres obrotow, czy doladowanie powinno byc stale od powiedzmy 2500-3000 obr do 5000-5500 obr ? jest jeszcze opcja z katalizatorem... moze to on blokuje bardziej turbawke im wyzsze obroty... w sumie 250tys juz prawie przekulał, bylem z bratem ciotecznym na swoim przegladzie pare miesiecy temu i mowil ze mam nieco zawyzone wyniki emisji spalin ps. czlowiek moze dostac obsesji na punkcie co moze nie grac :kox: ---------- Post dopisany 11-08-2012 at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany 10-08-2012 at 22:27 ---------- boost gajger mierzy ok, dzisiaj sprawdzilem szczelnosc miedzy turbo a glowica wszystko szczelne, a ten baro sensor w puszce od ECU jest tez ok, podaje wrecz ksiazkowe wartosci zarowno na voltomierzu jak i w bloku pomiarowym na vag'u auto dalej slabo jedzie, trojka, od 1200 obrotow.... do ok 2700-2800 jest 0.5b potem nagle spada do 0.3 i tak ciagnie juz do konca... czy przeplywka moze zcinac doladowanie pomimo ze pokazuje dobre wartosci? kolejny pomysl to zapchany katalizator, niedlugo wymiana na dp ---------- Post dopisany 12-08-2012 at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany 11-08-2012 at 16:56 ---------- dzisiejszy log, 4ty bieg VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM niepokoi mnie niskie duty cycle zaworka, widac ze nie ma duzo roboty bo male cisnienie... nie wiem dokladnie o co biega, doladowanie wciaz 0.3b
Łukasz13 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Cos się dzieje powyżej 2600 bo widać jak komp. zmniejsza duty cycle czyli obcina doładowanie, zrób jeszcze log na kanale 20 tam gdzie masz cofanie zapłonów na cylindrach może tam jest problem.
pioteros Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 z 020 zrobie jutro, mam jeszcze z grupa 13-14-15 jesli one w ogole do czegos sie przydadza, tylze ze od poczatku drugiego do konca 3 biegu bo juz nie mialem dlugiej pustej prostej przed soba VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 z 020 zrobie jutro, mam jeszcze z grupa 13-14-15 jesli one w ogole do czegos sie przydadza, tylze ze od poczatku drugiego do konca 3 biegu bo juz nie mialem dlugiej pustej prostej przed sobaVAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Aha no to nie musisz z 020 bo tu jest to samo, ale widac że jest ok bo nie cofa zapłonów także nie tu przyczyna.
pioteros Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Kupilem 2m przewodu gumowego zbrojonego semperita fi 5 mm (taki do lpg), dla swietego spokoju powymieniam to co sie da z przewodow a szczegolnie te stare silikony przy n75, jutro moze tez przyjdzie dp to wywale kata i sie okaze czy bedzie lepiej Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
german81 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 take zachowanie n75 jest normane . tak jest napisany program ze cisnienie od pewnego mometu bedzie spadało mimo ze obroty rosana . tu masz przykładowe logi z silnika awt który ma czujnik cisnienia VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się