Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Zmysla, cyfry sa z seryjnego AJL-a U mnie jest to samo
pioteros Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2013 dlatego się dziwie, naogladaem się roznych logow od AJLow i były podobne a nawet ciut większe miały czasy AEB owszem ma mniejsze czasy ale to 30KM mniej i 0.3b mniej w doładowaniu
gregor10 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Zmysla, cyfry sa z seryjnego AJL-aU mnie jest to samo Sam zmyślasz Devastation , Łukasz13-proponuje dobrze przeglądnąć loga , zanim wygłosicie znów herezje wtryski nie są na granicy ale są na powyższym logu bez mbc zapętlone bez dyskusyjnie.
pioteros Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2013 gregor powiedz, czy odnosisz swoje zdanie do jakiegoś innego seryjnego auta 1.8T 180KM ? i porownujac mówisz ze jest nie do końca tak jak być powinno?
gregor10 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Nic takiego nie powiedziałem , próbuje uświadomić kolegom że piszą nieprawdę odnosnie zapętlenie (100% otwarcia wtrysku i lania paliwa jak popadnie) , nie piszę że Twoj ajl jest zepsuty. Natomiast co do doładowania to jeszcze raz napiszę - była mowa kilka postów wcześniej o fabrycznym doladowaniu i przeplywie dla AEB - Boost 0.5-0.6bara , górą 0.3-0.35bara , przeplyw 120-130g/s w zależnosci od czynników atmosferycznych i wysokości n.p.m. Co do AJL to wartości doladowania są fabrycznie wyższe srednio o 0.3bara w stosunku do AEB , a przeplyw zawiera się w przedziale 145-150g/s dla typowej 180ki to wszystko w zasadzie. Ajl ma te same piczki co aeb, ktore maja znikomą wydajność i pracują na zapętleniu , niestety , producent nie zostawił tutaj wielkiego zapasu i kazda odchyłka o kilka % na plus (nawet fabrycznie dopuszczalna) powoduje maksymalne otwarcie szpryc. To w sumie wszystko, możesz latać tak jak jest i finał. Jesli masz lpg to można to obejść odpowiednim strojeniem i wtedy nigdy nie będzie juz zapętlenia na lpg. edit Aha jeszcze jedno - czy logi robiles na pb i kasowales przed robieniem loga błędy ? jesli masz gaz i jesli po skasowaniu bledow auto jedzie lepiej na pb to zrob jeszcze raz loga 002+007+008 ew 002+007+006, mozliwe ze jesli masz gaz , jest on niewystrojony i rozjezdza mape paliwa w komputerze pb przez to wtryski masz zapetlone , a mozliwe ze będą normalnie pracowac (dalej na granicy, ale juz bez zapetlenia). jesli tak by bylo to wtedy tak jak mówie trzeba odpowiednio zestroic lpg i będzie petarda na pb i lpg.
pioteros Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 gregor o takie sprostowanie mi chodzilo bo myslalem ze trochę uważasz ze to sa zle wartości dla AJLa - a on tak ma po prostu LPG jeszcze nie mam dopiero jutro jade na montaż wiec w ogole zobaczymy jak to będzie, gaziarze sa sredni u mnie w miescie ale może będę miał farta i dobrze to wystroją ---------- Post dopisany 19-08-2013 at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany 18-08-2013 at 22:45 ---------- auto zagazowane dostało STAGa Qboxa, AC R01 czerwony i wtryski HANA 2001 Zielone (niebieskie podobno zalewały) ale auto śmiga jak miło, odczucia są pozytywne, za parę dni zrobię logi to zobaczę jaka jest różnica na przepływce i czy jest dużo mniej jak na benzynie ---------- Post dopisany 20-08-2013 at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany 19-08-2013 at 19:28 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi na LPG
pioteros Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2013 potem zrobie, na razie mam problem bo srednie spalanie to 17 L - tylko po miescie czeste stanie w korkach, ale tez auto pobiera benzynę, ze 4-5 litrow /100km (przynajmniej tak pokazuje wskaźnik, czy to możliwe ze on myśli ze benzyna jest spalana a w rzeczywistości może tak nie być?) jutro z ranca biegiem na dalsze regulacje ---------- Post dopisany at 19:31 ---------- Poprzedni post napisany at 18:55 ---------- dodatkowo wtryski od gazu syczą zaraz po zgaszeniu auta... chyba nie powinno tak być?
gregor10 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 masz nieszczelnosci , niewystrojone lpg, a pb ubywa bo masz go za malo w zbiorniku dolej pb za 60-80zl i wskaznik powinien nie spadać , bo on sobie oblicza ile teoretycznie by wzial pb i przez to Ci spada, jak zatankujesz za wiecej , to pomoże.
Dev Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 masz nieszczelnosci , niewystrojone lpg, a pb ubywa bo masz go za malo w zbiorniku dolej pb za 60-80zl i wskaznik powinien nie spadać , bo on sobie oblicza ile teoretycznie by wzial pb i przez to Ci spada, jak zatankujesz za wiecej , to pomoże. W b5 nie spada samoczynnie wskaznik
pioteros Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2013 O tym wskaźniku pb gazownik to samo mi powiedział,teraz jestem na wyjeździe 150km w 1 stronę, pb ubyło poniżej zera a pompa paliwa nie wyje więc może jednak przeklamuje licznik ---------- Post dopisany at 16:00 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ---------- Wskaźnik swoje, a gdy wchodzę w grupę 17 na vagu czyli w licznik, kanał 002 pozycja druga, to wciąż pokazuje że mam 7-8l w baku więc sam wskaźnik jest powalony, co mnie w sumie uspokoiło
gregor10 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 no racja z tym w wskaznikiem problem ten trapi dopiero pozniejsze wersje a4. w takim razie plywak/licznik , badz faktycznie wpiepsza pb , moze sie nia podpierac
pioteros Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Nie podpiera u mnie, ale nie wiem czemu wskaźnik tak glupieje, według licznika mam totalne zero ze 2mm poniżej R poza skalą a mogę bez problemu przełączyć na benzynę i jeździć, i jak mówiłem pompa jeszcze nie wyje a zawsze zaczynała wyć jak miałem około 1/3 rezerwy czyli że 2 litry w całym baku, Póki co 170km zrobione na baku lpg, w niedzielę powrót zobaczymy ile ujade na całym baku jeszcze po powrocie
Łukasz13 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zatankuj powyżej rezerwy, jak zapali sie rezerwa na fisie wskaźnik opada mimo wachy w baku, powyżej rezerwy jest ok.
gregor10 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 devastation piszę ze b5 ten temat nie dotyczy, moze pioteros ma jednak pecha i go dotyczy zeby się o tym przekonać prosty test mozna zrobić - pioteros - sprawdz ile paliwa pokazuje zegar , odlacz klemy na 1min , i sprawdz czy pokazuje to samo, jak jest wiecej , to jednak b5 też ma tą przypadłość o której pisałem na poczatku i trzeba zalać paliwa powyżej rezerwy najlepiej tak lekko ponad 1/3baku i wskazówka nie bedzie opadac sama.
Łukasz13 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Jak nie dotyczy jak mam B5 i tak jest.
pioteros Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2013 W wolnej chwili odlacze kleme i zresetuje wszystko między innymi licznik zobaczę czy wskazówka wróci na położenie ciut powyżej rezerwy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się