maxxx1 Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 witam,temat byl poruszany setki razy jednak w moim przypadku ubytek plynu to ok 1l na 500km nigdzie niema sladu wycieku.olej w pozadku bez zadnych sladow wody (piany) na korku czy bagnecie.dodam ze widac na pompie wody rozowawy nalot czy mozliwe ze w czasie pracy pompa puszcza plyn?i gdzie jeszcze moge sprawdzic jakie miejsca sa narazone na wyciek plynu?
maxxx1 Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Opublikowano 16 Lipca 2012 silnik trzyma 90 nawet w korkach na klimie nie przekracza tej wartosci
michail55 Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 jak nie ma plynu chlodniczego to na ogol oznacza ze to uszczelka pod glowica ale moze rzeczywiscie w twoim przypadku to jest pompa wody byla wymieniana przy zmianie rozrzadu??
fahur Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 W ALT'ach jest jeszcze jedna przypadłość - słynna rura wody w kształcie podkowy z tyłu silnika, pod przepustnicą. Kapie na nią olej i się rozszczelnia. Do kupienia w ASO za ok. 20pln, później prosta wymiana. Może jeszcze tam zajrzyj...
maxxx1 Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Opublikowano 17 Lipca 2012 ok napewno zajze do tej rury a pompa nie byla wymieniana z rozrzadem a zrobilem juz 45 000 km od wymiany
darkle Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Jeszcze z tyłu silnika nad skrzynią jest króciec w który jest włożony czujnik temp. Jest z plastiku i lubi pękać. Tą podkowę przy chłodnicy oleju jakby coś mam do sprzedania nówkę z serwisu w woreczku. Kupiłem profilaktycznie a okazało się że jest niepotrzebna bo mam rurki od lpg wpięte w taki sposób że ta "podkowa" jest niepotrzebna.
Adamekx89 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 poci sie wydech? jak postoi odpalony robi sie jeziorko ?
gregoor Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 w 1.8T miałem znaczny ubytek + troche kopcenia na biało -> uszczelka pod glowicą. Wymieniłem, pojezdziłem 2 miesiace i znowu płyn zniknął. Zrobilem remont generalny (planowanie, nowe gniazda zaworowe, pierscienie, wszystkie uszczelki silnika) teraz śmiga aż miło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się