konus Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 w 1.6 to już nieporozumienie te 280mm tak jak i żeliwne zaciski na tył Zacny dupowozik
trepek Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Opublikowano 27 Lutego 2013 żeliwne zaciski na tył Żeliwne mają swoje humory jednak zadbane i sprawne hamują lepiej od aluminionych - są sztywniejsze. Myślałem, czy dałoby się tył na coś lepszego zamienić ale kolega devastation uświadomił mnie, że lepiej zrobić swoje niż zmienić na aluminium. ---------- Post dopisany at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany at 16:32 ---------- Kurcze... mam na oku fajne welurowe fotele... tylko kto by mi je przywiózł z Elbląga? ---------- Post dopisany 25-02-2013 at 13:27 ---------- Poprzedni post napisany 07-02-2013 at 18:48 ---------- Polerka alusów trwa :-) Przynajmniej mam na tyle ułatwione zadanie, że pod warstwą bezbarwnego lakieru znajduje się już wypolerowane (w jakimś stopniu) amelinium. Narazie scansolem trawię bezbarwny. ---------- Post dopisany 27-02-2013 at 12:27 ---------- Poprzedni post napisany 25-02-2013 at 13:27 ---------- Polerka in progress. Po zdjęciu bezbarwnego: Dekielkie też będą zrobione.
Wajsik86 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Jeszcze mnie weźmie zeby na zime wypolerować tak swoje,nieźle to wygląda w porównaniu do tych które przez okno u siebie oglądam:facepalm: Wymontuj swoje kanapy i jedź na jednym stołku po nowe ja tak robiłem jeszcze golfem:decayed:
trepek Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Opublikowano 27 Lutego 2013 Co do foteli to myślę o tych z Passata B5. Mam z tyłu dzieloną kanapę, powinno podejść. Czekam tylko na zdjęcia i jak będą fajne to pojadę. Niedaleko mnie, komplet 150zł, szary welur a więc powinno pasować kolorystycznie. A co do alufelg: Narazie bezbarwny wziąłem, teraz trzeba je na lusterko zrobić, zaczynam od 160'tki i idę powoli do 2500. Mowa o papierze ściernym. Jeszcze wam powiem, że obecny Scansol to nie to samo, co dawny... miałem w domu resztę starego scansola (tego ponoć trującego) i on po 15 min wszystko przetrawił, ten dzisiejszy to przez noc był nałożony a i tak wszystko nie zeszło. Kochana UE i jej przepisy.
Robertuss Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Jeszcze wam powiem, że obecny Scansol to nie to samo, co dawny... miałem w domu resztę starego scansola (tego ponoć trującego) i on po 15 min wszystko przetrawił, ten dzisiejszy to przez noc był nałożony a i tak wszystko nie zeszło. Kochana UE i jej przepisy. Scansol jak długo stoi po otworzeniu to traci swoje właściwości Odkryłem to tydzień temu, otworzyłem puszkę, którą ostatni raz otwierałem prawie 2 lata temu no i zapach mniej intensywny i słabiutko działał
trepek Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 Po 9 tys km. Stan oleju zaczyna się w miejscu kropkowanej części bagneta. Bez dolewek :-P
McCoob Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Ładnie. Moja bierze 0,5-1l /10000 km Mobil1 0W40.
trepek Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 Jestem ciekaw ile moja be piątka ma przejechane. Na budziku niby pokazuje 269 tys km ale dajcie spokój, taki przebieg w 18 letnim samochodzie? I to w dieslu z orginalnym hakiem? Zastanawia mnie tylko, że w kodach wyposażenia nie ma wzmianki o Climatroniku...
Wajsik86 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 co do scansola duży działa zdecydowanie lepiej niż ten w małej puszce:wink:
trepek Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Opublikowano 14 Marca 2013 Hak jest westfalia? Tak. Końcówka ma pokrowiec, nalepka na tylnej lampie, dodatkowe książeczki do haka itp. Wajsik86 Stary scansol, z czerwonym napisem działał jak marzenie. Polerka felg powoli do przodu idzie. Narazie przepolerowane są papierem 320'tką. Najgorsza praca już za mną, bo trzeba było wżery usunąć. Dekielkie też robię, zdjąłem z nich pierścienie, wżery usunąłem, środek na czarno.
mysior1991 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 k**wa , auto ideał ale że potrafisz takie spalanie zrobić ? nie wiem jak to możliwe . ja to już miliony razy próbowałem i więcej jak 1000 nie zrobiłem
trepek Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 k**wa , auto ideał ale że potrafisz takie spalanie zrobić ? nie wiem jak to możliwe . ja to już miliony razy próbowałem i więcej jak 1000 nie zrobiłem Jeżdżę po jednej trasie już 4 lata. 1200-1300km robię na baku, dużo silnikiem hamuję Przy hamowaniu silnikiem od chyba 1500 obr pompa nie podaje nic paliwa. Każdy dojazd do świateł to hamowanie silnikiem itp. Wiesz, jestem spod Krakowa, centuś ze mnie:grin:
jrs77 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 heh.... mój zecior też się prosi.... Po wymianie wtrysków trza kompa ustawiać???
Murdzi Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Ale kąt wtrysku raczej ulegnie zmianie po wymianie wtryskiwaczy. Przynajmniej w B4 mi się zmienił
trepek Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 Ale kąt wtrysku raczej ulegnie zmianie po wymianie wtryskiwaczy. Przynajmniej w B4 mi się zmienił Z jednosprężynowych na dwu? Jakoś nie pamiętam, bym ustawiał kąt wtrysku po zmianie wtryskiwaczy... ja nawet nie ustawiałem kąta wtrysku po zmianie bebechów w pompie:grin: Szewc bez butów chodzi, kurna Jak kiedyś logowałem Vagiem swojego szaraka to kąt miałem ok 30, do tego spalone dwie świece mam. Nie ma kiedy tego zrobić. Pali od strzała to pali, jak cieplej będzie i będę miał czas wolny to poustawiam i powymieniam:grin:
Murdzi Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Nie, miałem już dwusprężynowe w moim 1Z. Zmieniłem na AFN i kąt się przestawił.
trepek Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 Właśnie odkryłem u siebie, że mam podgrzewane spryskiwacze i wkłady zamków w drzwiach przednich:naughty: Czyli szaraczek ma całkiem fajne wyposażenie. Jeszcze w wakacje zrezam mu elektrykę z tyłu i myślę o podgrzewanych fotelach.
Rekomendowane odpowiedzi