valdoo Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Ostatnio znajomy mechanik stwierdził, ze mam uszkodzone visco, ponieważ jak nim zakręcił to nie było wyczuwalnego oporu, który rzekomo powinien tam być. Wiatrak się kręci cały czas, nie wiem, czy to dobrze? Napiszcie prosze jak powinna wyglądac prawidłowa praca visca? Pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Wiatrak się kręci cały czas, nie wiem, czy to dobrze? tak ma byc i mysle ze masz wszystko w porzo
Sigut Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 1.wiatrak ma sie krecic caly czas 2.na goracym silniku mozesz zlapac za lopatki ?
mystake Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Kolego chyba troszke odwrotnie to na zimnym silniku mozesz zlpac lopatki najlepiej to nawet wziasc butelke plastikowa i visco stanie. Natomiast jak jest silnik cieply to visco sie skleja i wtedy lepiej nie dotykac.W kazdym razie visco sie kreci caly czas jak je skleji to nie sposob nie zauwazyc poprostu robi sie helikopter.
Sigut Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 mystake. i to własnie miałem na mysli. zadalem tylko pytanie a nie stwierdzenie [br]Dopisany: 24 Maj 2008, 00:08 _________________________________________________jak goracy motor to nie sposob go zatrzymac
Pawu Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 Jak się silnik nigdy nie grzeje ponad 90 C, wiatrak nie ma wibracji, to nie masz się czym przejmować.
valdoo Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Opublikowano 24 Maja 2008 to moje chyba jednak nie pracuje prawidłowo. Bo na ciepłym silniku można je spokojnie zatrzymać. A wraznie jest taki, ze cały czas kręci się tak samo.
Sigut Opublikowano 24 Maja 2008 Opublikowano 24 Maja 2008 visco do wymiany. ja placiłem ok 200zl plus 10 min roboty a jak temperaturka na postoju???
valdoo Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Opublikowano 24 Maja 2008 z temperatura nie ma większego problemu, przy normalnej jezdzie wszystko jest ok w granicach 89 stopni. Ostatnio podczas jazdy z wlaczona klima i upalnej pogodzie temperatura sie podniosła do około 100 stopni. Wpływ miało chyba na to spalenie bezpiecznika od wentylatora klimatyzacji.
Sigut Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 z temperatura nie ma większego problemu, przy normalnej jezdzie wszystko jest ok w granicach 89 stopni. Ostatnio podczas jazdy z wlaczona klima i upalnej pogodzie temperatura sie podniosła do około 100 stopni. Wpływ miało chyba na to spalenie bezpiecznika od wentylatora klimatyzacji. Cos tu nie kumam??????????? Jak mozna wlaczyc klime, przy spalonym bezpieczniku od klimy ???????????????
GILI Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 100stopni w tym roku jeszcze nie było upałów,co będzie jak nadejdą... :gwizdanie:
sk baton Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 U mnie jest że mogę zakrećić przy zimnym silniku czesto to robie jak sprawdzam płyny , a wiem że załacza mi sie przy załaczeniu klimy
valdoo Opublikowano 30 Maja 2008 Autor Opublikowano 30 Maja 2008 witam! widzę, że nie wyraziłem się precyzyjnie. Saplony bezpiecznikbył nie od sprężarki klimy, tylko od wentylatora klimatyzacji (ten drugi na chłodnicy) Teraz zrobiły sie cieplejsze dni i jak narazie jest ok. Pozdrawiam
piccaso Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Moim zdaniem jak auto się nie przegrzewa,to nie ma się czym martwić u mnie tez na zimnym silniku nie stawia żadnego oparu kiedyś kolega probował zaczynać przy gorącym silniku i tez nie było z tym problemu.A auto mi się nie przegrzewa,maks 92 stopnie
M3I Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 ktoś może mi odpowiedzieć jak t jest gdy silnik jest gorący i zgasze go. Czy wtedy visco powino być praktcznie na "sztywno"?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się