Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Pytanie o visco


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio znajomy mechanik stwierdził, ze mam uszkodzone visco, ponieważ jak nim zakręcił to nie było wyczuwalnego oporu, który rzekomo powinien tam być. Wiatrak się kręci cały czas, nie wiem, czy to dobrze? Napiszcie prosze jak powinna wyglądac prawidłowa praca visca? Pozdrawiam

Opublikowano

Wiatrak się kręci cały czas, nie wiem, czy to dobrze?

tak ma byc i mysle ze masz wszystko w porzo
Opublikowano

Kolego chyba troszke odwrotnie to na zimnym silniku mozesz zlpac lopatki najlepiej to nawet wziasc butelke plastikowa i visco stanie.

Natomiast jak jest silnik cieply to visco sie skleja i wtedy lepiej nie dotykac.W kazdym razie visco sie kreci caly czas jak je skleji to nie sposob nie zauwazyc poprostu robi sie helikopter.

Opublikowano

mystake.

i to własnie miałem na mysli.

zadalem tylko pytanie a nie stwierdzenie [br]Dopisany: 24 Maj 2008, 00:08 _________________________________________________jak goracy motor to nie sposob go zatrzymac

Opublikowano

Jak się silnik nigdy nie grzeje ponad 90 C, wiatrak nie ma wibracji, to nie masz się czym przejmować.

Opublikowano

to moje chyba jednak nie pracuje prawidłowo. Bo na ciepłym silniku można je spokojnie zatrzymać. A wraznie jest taki, ze cały czas kręci się tak samo.

Opublikowano

z temperatura nie ma większego problemu, przy normalnej jezdzie wszystko jest ok w granicach 89 stopni. Ostatnio podczas jazdy z wlaczona klima i upalnej pogodzie temperatura sie podniosła do około 100 stopni. Wpływ miało chyba na to spalenie bezpiecznika od wentylatora klimatyzacji.

Opublikowano

z temperatura nie ma większego problemu, przy normalnej jezdzie wszystko jest ok w granicach 89 stopni. Ostatnio podczas jazdy z wlaczona klima i upalnej pogodzie temperatura sie podniosła do około 100 stopni. Wpływ miało chyba na to spalenie bezpiecznika od wentylatora klimatyzacji.

Cos tu nie kumam???????????

Jak mozna wlaczyc klime, przy spalonym bezpieczniku od klimy ???????????????

Opublikowano

100stopni w tym roku jeszcze nie było upałów,co będzie jak nadejdą... :gwizdanie:

Opublikowano

U mnie jest że mogę zakrećić przy zimnym silniku czesto to robie jak sprawdzam płyny , a wiem że załacza mi sie przy załaczeniu klimy

Opublikowano

witam! widzę, że nie wyraziłem się precyzyjnie. Saplony bezpiecznikbył nie od sprężarki klimy, tylko od wentylatora klimatyzacji (ten drugi na chłodnicy) Teraz zrobiły sie cieplejsze dni i jak narazie jest ok. Pozdrawiam

Opublikowano

Moim zdaniem jak auto się nie przegrzewa,to nie ma się czym martwić u mnie tez na zimnym silniku nie stawia żadnego oparu kiedyś kolega probował zaczynać przy gorącym silniku i tez nie było z tym problemu.A auto mi się nie przegrzewa,maks 92 stopnie

Opublikowano

ktoś może mi odpowiedzieć jak t jest gdy silnik jest gorący i zgasze go. Czy wtedy visco powino być praktcznie na "sztywno"?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...