Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gaśnie po wrzuceniu na luz


MichalGTI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem bo samochód podczas jazdy po wrzuceniu na luz gdy dojeżdżam do skrzyżowania potrafi zgasnąć szczególnie jak włączona jest klima. Ponadto jak jest ciepły to muszę trochę pokręcić rozrusznikiem żeby odpalił. Wymieniłem przewody na nowe świece i filtr powietrza. Po podpięciu pod vaga 0 błędów Czy może to być coś z krokowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego jeszcze nie zmieniłem czasem też potrafią troszkę mu obroty falować na postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobnie w tym samym silniku. Falowanie, gaśnięcie przy dojeżdżaniu do skrzyżowań, długo kręcił rozrusznik na ciepłym i dodatkowo szarpało mi na obrotach powyżej 2,5 tys. Vag mi pokazywał że wszystko OK. Pojechałem do znachora (specjalizuje się w Audi,VW..) i wykrył, że to czujnik położenia wału korbowego, i jeszcze jeden czujnik ale nie przypomnę sobie jego nazwy ;/. W każdym bądź razie operacja mnie kosztowała 400 zł, a autko jeździ jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za odpowiedzi chyba zacznę od czujnika położenia wału korbowego i filtra paliwa a jak to nie pomoże to z przepustnicą będę działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja też właśnie borykam się z podobnym problemem. Zaczęło się od tego, że gdy silnik był dobrze rozgrzany to nie odpalił jak temperatura spadła do około 70 st. odpalał bez problemu, nawet żona skarżyła się że jakiś taki mułowaty się zrobił. Po jakimś czasie gdy się zagrzał solidnie gasł, 30 minut postoju i jazda dalej. Diagnoza na komputerze-uszkodzony czujnik halla (pod kołem wałka rozrządu). U mechanika wymienili (czujnik bosch 210 plus 350 robocizna). Ale dalej mam problem jak jest zimny pali od kopa i równiutko się wkręca na obroty, jak się zagrzeje to potrafi zgasnąć (odpala tak po 3-4 sek. kręcenia) i przy przyspieszaniu (czuć że jest słabszy) szarpie tak jak by się kończyło paliwo i na luzie obroty zamiast być na ok 900 skaczą między 1400 a 2200. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie co jeszcze może być skopane to proszę o info.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączenie kolejne pod kompa powinno coś pokazać może być uszkodzony czujnik temperatury :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak by coś z mieszanką było nie tak albo za uboga albo czegoś jest za dużo, może podłącz jeszcze raz pod VAG i zobacz co pokazał, a lpg masz ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze swoja 1.8 też miałem problem z obrotami falowały i po jakimś czasie się uspokoiły a ostatnio potrafił mi nawet zgasnąć poniżej filmik jak się zachowywał

Wyjąłem przepustnice wyczyściłem i jak ręką odjął ;) 30 minut roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100% przepustnica do czyszczenia, koszt 40zł, tak jak Sevi19 mówi 30 minut roboty. I sprawdz przy okozji szczelnosc układu dolotowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...