michalex Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Witam Panowie:hi: Mam takie pytanie odnośnie zawiechy 1BE. Chodzi o to, że chcę zmienić na normalne (miększe) Czy wystarczy jak zmienię same sprężyny? czy dodatkowo muszę jeszcze wymieniać amory?? i rozumiem, że po takim zabiegu gablota będzie wyżej siedziała, zgadza się?
polny Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Jeżeli masz amortyzatory typowe do 1 BE to musisz koniecznie amortyzatory wymienić ( + sprężyny) . Amorki do 1 BE są o skróconym skoku i wymiana spręzyn nic nie daje. Auto po takim zabiegu powinno isć 2 cm do góry ....
SVD Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Witam mam to samo chce też zmienić zawieszenie na wyże bo zaczepiam często:) wiesz może jaki to jest koszt chodzi mi o nowe części. Od gleby do zderzaka mam jakieś 10 cm to bardzo mało jak dla mnie. Telefon mi nawet nie wchodzi. Chyba nie jest to zawieszenie seryjnie od ski bo za nisko siedzi.
fenix_ Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Ja mam 1be w quattro, ceny amorków masakra... Też myślę o zmianie na normalne
michalex Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 Witammam to samo chce też zmienić zawieszenie na wyże bo zaczepiam często:) wiesz może jaki to jest koszt chodzi mi o nowe części. Od gleby do zderzaka mam jakieś 10 cm to bardzo mało jak dla mnie. Telefon mi nawet nie wchodzi. Chyba nie jest to zawieszenie seryjnie od ski bo za nisko siedzi. koszty? na alledrogo takie graty powinny Cię wynieść ok 800-1000zł za nowiutkie 4 amorki i 4 sprężynki + ew. wymiana. Trochę sporo:kwasny: ---------- Post dopisany at 15:25 ---------- Poprzedni post napisany at 15:24 ---------- Ja mam 1be w quattro, ceny amorków masakra... Też myślę o zmianie na normalne a rozglądasz się już za jakimiś gratami?
SVD Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Właśnie wczoraj z ciekawości sprawdziłem moje zawieszenie to 1BV a nie 1BE. Tak się zastanawiam czy wymieniać? Auto siedzi naprawdę nisko, jest mega sztywne, na razie mi to nie przeszkadza ale co będzie w zimę? mogło by te 20mm być wyżej i bardziej miękkie. Na razie się nie rozglądałem ale coś już powoli myślę...
SVD Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 tak,tak... może 1be by bardziej mi odpowiadało bym musiał zobaczyć u kogoś bo na tym co mam to tragedia ale wyglądem nadrabia:)
darkle Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Na nasze drogi i 1BA nie wyrabia. Na wysokość jest ok, jak dla mnie w sam raz ale zastanawiam się jak je prosto zmiękczyć żeby tak wszystko nie waliło jak się jedzie po tych "autostradach":kwasny: Teraz mam felgi 16" i oponki 205x55x16. W planach mam zamianę kółek na 15" i 195x65. Zawsze niech wyższa opona przejmie trochę więcej uderzeń od wertepów niż zawieszenie i buda
Misiek69 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 ja mam 1be + 17/235/45/17 i jest duzy komfoert moze macie po prostu te zawiechy w salbym stanie technczinym ?
audiomaniak Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Miałem 1BA teraz mam 1BE i różnicy w twardości dużej nie zauważyłem
smoku666 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 ja mam ori 1BV, i właśnie trochę posypał mi się ten zawias i czas na naprawę...... i właśnie się zastanawiam co robić, wkładać komplet lemfordera podobno dodatkowo utwardzany dedykowany dla 1BV, a może zwykły zestaw wahaczy lemfordera (jest znacznie tańszy) i wtedy miałbym chyba 1BE no i drugi problem, jakie amortyzatory dobrać..... ? (chce zmienić cały komplet) sprężyny do 1BE i 1BV są takie same podobno, więc różnica w twardości 1BV i 1BE dają chyba tylko amortyzatory..... a np w katalogu sachsa jest chyba tylko jeden pasujący amor sachs sports czy jakoś tak do zawieszenia obniżonego... i pytanie brzmi - to jest uniwersalny amor do 1BV i 1 BE ? czy tylko do któregoś z nich ? ktoś coś wie na ten temat ?
audiomaniak Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 ja mam ori 1BV, i właśnie trochę posypał mi się ten zawias i czas na naprawę...... i właśnie się zastanawiam co robić, wkładać komplet lemfordera podobno dodatkowo utwardzany dedykowany dla 1BV, a może zwykły zestaw wahaczy lemfordera (jest znacznie tańszy) i wtedy miałbym chyba 1BE no i drugi problem, jakie amortyzatory dobrać..... ? (chce zmienić cały komplet) sprężyny do 1BE i 1BV są takie same podobno, więc różnica w twardości 1BV i 1BE dają chyba tylko amortyzatory..... a np w katalogu sachsa jest chyba tylko jeden pasujący amor sachs sports czy jakoś tak do zawieszenia obniżonego... i pytanie brzmi - to jest uniwersalny amor do 1BV i 1 BE ? czy tylko do któregoś z nich ? ktoś coś wie na ten temat ? Radzę Ci nie kombinować, bo możesz być zaskoczony jak auto podniesie Ci się do góry po zmianie na zwykłe amory. Szukaj amortyzatorów Monroe dla zawieszenia sportowego
smoku666 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 nie nie, o zwykłych amorach nie ma mowy, zresztą przy sprężynach 1BV to amory długo by nie pochodziły chyba. akurat wolałbym coś np z Sachsa itp za Monroe nie przepadam....
michalex Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Ma ktoś doświadczenia odnośnie zamiany ori 1BE na 1BA??
audiomaniak Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Ma ktoś doświadczenia odnośnie zamiany ori 1BE na 1BA?? Raczej każdy zmienia z 1BA na 1BV i to zawsze jest loteria. Nikt Ci nie doradzi na 100% jakie sprężyny dobrać, a w Twoim przypadku jeszcze amory trzeba by zmieniać
Lestat Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Ma ktoś doświadczenia odnośnie zamiany ori 1BE na 1BA?? W Twoim wypadku to szukałbym po prostu amorów i sprężyn ori 1BA o takiej samej kategorii wagowej jak masz obecnie. Wtedy powinno się podnieść o 2cm + mniejsza twardość.
ruks Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 przeszkadza ale co będzie w zimę? mogło by te 20mm być wyżej i bardziej miękkie. Ja mam 1BV i na zimę kupiłem opony 225/55R16 w związku z czym mam 1 cm wyżej auto niż na letnich oraz wyższy profil na ewentualne dziury.
Krzy0 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Jeżeli masz amortyzatory typowe do 1 BE to musisz koniecznie amortyzatory wymienić ( + sprężyny) . Amorki do 1 BE są o skróconym skoku i wymiana spręzyn nic nie daje. Auto po takim zabiegu powinno isć 2 cm do góry .... Skok sprezyny w 1ba i 1be jest taki sam i jak wymienisz sama sprezyne z 1ba na 1be to auto siadzie pod warunkiem ze nie bedzie zbyt duzej roznicy klas klasy wagowej.Ja tak robiłem w swojej b6,a kolega w b6 z 1be na 1ba.Ja jestem zadowolony bo auto siadło i jest sztywne ale kolega nie bardzo bo auto sie podniosło ale stalo sie miekkie i teraz zle mu sie jezdzi
Kozathe1st Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Chłopaki ...jakby ktoś chciał, jestem chętny na zamianę na 1BE lub 1BV. Obecnie posiadam 1BA kat wag. przód 9 tył 10 i chciałbym opuścić go niżej. Podkreślam że mam zawieszenie w bdb. stanie i też takie chciałbym otrzymać przy ewentualnej zamianie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się