czupryn1989 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 otoz moj problem wyglada tak....przejade z 3-4 km i juz mam nagrzane tarcze i felgi troszke sie grzeja....jak jedzie sie 50-60 i wrzuci sie na luz to slychac takie szum szum jakby klocki tarly o tarcze lub cos....bylem u mechanika wymienil plyn ,odpowietrzyl przeczyscil i dalej to samo...wie ktos co temu samochodowi dolega...??
grzegorzmen Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 zależy czy przód czy tył się grzeje. Może być wina zacisków , spękanych przewodów elastycznych ,albo mechanizmu od ręcznego (samoregulatorów) . Winne mogą być też prowadnice zacisku.
OLIVER Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 otoz moj problem wyglada tak....przejade z 3-4 km i juz mam nagrzane tarcze i felgi troszke sie grzeja....jak jedzie sie 50-60 i wrzuci sie na luz to slychac takie szum szum jakby klocki tarly o tarcze lub cos....bylem u mechanika wymienil plyn ,odpowietrzyl przeczyscil i dalej to samo...wie ktos co temu samochodowi dolega...?? to ze Ty przejedziesz 3-4km i tarcze są nagrzane to jeszcze nic nie mówi ..Jak bardzo są nagrzane ? Wiadomo ze klocek delikatnie ociera o tarcze i zawsze coś sie nagrzeje mimo ze się nie hamuje Samochód na lewarek zakręć ręką kołem i zobaczysz czy trzymają hamulce czy nie ...jak trzymają to zapewne tłoczki za mało się wracają są do czyszczenia bądź do wymiany wraz z uszczelnieniami ... Powinno pomóc
Dev Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 mechanizmu od ręcznego (samoregulatorów) . gdzie Ty masz tam samoregulatory, hm ????
czupryn1989 Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Opublikowano 27 Lipca 2012 mechanik czyscil tam wszystko i dalej to samo...a jak podniesie sie kola to trza,,,,i przod i tyl grzeje sie...i sa tak bardzo nagrzane ze jak sie dotknie to sie oparzy ...
Pandzior Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Mam podobny problem w aucie kolego. Tylni zacisk nie puszcza od razu jak się zaciągnie ręczny. Zacisk założony nowy, a po przejechaniu 15 km tarcza czerwona. Ostatnio rozbierał tunel i grzebał przy lince od ręcznego, ale efektu brak.
czupryn1989 Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Opublikowano 28 Lipca 2012 ale u mnie wszystkie 4 tarcze
fafnasty Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 ja mialem taki przypadek ze gumowy wezyk hamulcowy byl w srodku odwaestwiony co powodowalo ze przy zahamowaniu plyn pod cisnieniem wplywal do zacisku ale juz nie wracal bo robil sie zator ale tak mi sie dzialo na jednym kole a u ciebie kolego wszystkie 4? a moze auto dlugo stalo co?ja bym wywalil wszystkie zaciski powyciagal tloczki ladnie je wyczyscil jak i tarcze doprowadzil do stanu ale wina tez moze tkwic w samej pompie moze tam jest cos nie tak i blokuje powrot plynu. jesli chodzi o sam tyl to 1 co to zawsze sprawdzan linke recznego i sam zacisk czy wraca po spuszczeniu recznego
czupryn1989 Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Opublikowano 28 Lipca 2012 wlasnie autem dzien w dzien jezdze najdluzej stalo nie jezdzone to 3 dni ---------- Post dopisany 29-07-2012 at 00:04 ---------- Poprzedni post napisany 28-07-2012 at 10:21 ---------- i ktos wie o co chodzi??
jmk Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Napisałeś że wymieniałeś płyn. Może miałeś nalany jakiś inny który uszkodził uszczelniacze tzn. rozpuścił je i guma spuchła i tłoczki nie chcą wracać po hamowaniu. Ja bym zaczął od czyszczenia zacisków i wymiany uszczelniaczy, wymiany płynu na taki, jaki zaleca audi.
czupryn1989 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 hmm dzis przejechalem 7 km bez hamowania.... i tarcze nie grzaly sie....dopiero jak zaczelem hamowac to zaczely grzac sie ostro i slychac ten szum jakby klocki tarly...wiec problem w zaciskach ze tloczek nie odbija czy czym??wystarczy tylko nowe tloczki kupic do zaciskow??
dominikk Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Kolego czupryn1989, a kiedy zauważyłeś ten problem? Tak nagle, z dnia na dzień? Bo to jak trafić 6 w totku, z tym blokowaniem tłoczków na wszystkich kołach jednocześnie. To nie może być zmęczenie materiału. Może tak jak pisał fafnasty winna jest pompa. Wtedy nawet wymiana wszystkich zacisków by nie pomogła. Jak masz możliwość, to weż inny, sprawny zacisk, np. ze szrotu i zamontuj go na jednym z kół. Potem się przejedź i zobacz czy ten zacisk działa - odbija tłoczek i koło się nie grzeje. Będziesz wiedział czy brać się za zaciski, czy za pompę.
czupryn1989 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 ten problem zauwazylem jak samochod zaczal mi po kilku dziesieciu km hamowac coraz mocniej
dominikk Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 No to chyba raczej coś z pompą nie tak. Nie cofa ci od razu tłoczków na wszystkich 4 kołach? Trochę to dziwne i niebezpieczne. Weź jeden zacisk ze szrotu i podmień, to zobaczysz czy to wina samych zacisków. W razie czego będziesz mógł go zwrócić, a później zająć się pompą.
czupryn1989 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 hmmm z szrotu jak wezmie sie to mozna zwrocic??
grzegorzmen Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 spróbuj jak zaczną trzymać hamulce to popuścić odpowietrznik najlepiej w przednim kole jak odpuści to zacznij szukać winy w pompie Hamulcowej .a jak nic się nie zmieni to wtedy zaciski do sprawdzenia .
dominikk Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Raczej da się zwrócić. Kwestia dogadania. Albo spruóbuj tak jak grzegorzmen radzi. Działaj.
czupryn1989 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2012 hmmm mam jeszcze pytanie czy jak jade 4 km i hamuje mniej wiecej co 400 metrow to czy tarcze powinny sie nagrzac tak ze jak dotknie sie to oparzy czy nie??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się