Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam wrażenie , że silnik trochę zamula zwłaszcza powyżej 3000 obr. Czasem potrafi się przyciąć i wtedy pozostaje tylko zgaszenie i odpalenie silnika

logi statyczne:

Log (2 - 000)

Log (0 - 003)

Log (1 - 004)

Log (3 - 011,011)

logi dynamiczne:

Log (0 - 011)

Log (1 - 003)

jeszcze był taki błąd ale po usunięciu i przejechaniu około 300 km dość dynamicznie nie pojawił się

Log (0 - n/a)

Nie wiem czy są dobrze wykonane ( zawsze jest ten pierwszy raz )

Opublikowano

poczatek wtrysku do sprawdzenia w TDI TIMING w vagu . geometria i układ podcisnieniowy do sprawdzenia cisnienie doładowania mało stabilne i pózno osiaga wartosc zadna .przepływka raczej do wymiany ale do 100% stwierdzenia stanu potrzebny jest log z bloku 8 .

Opublikowano

A wiec jak to posprawdzać wszystko ?

Przepływka wymieniona na nową oryginalną ale zrobię jeszcze log z bloku 8

Jeszcze świeżutkie logi

Log (0 - 008)

Log (1 - 001)

Log (2 - 004)

Log (3 - 010)

Log (4 - 000)

Dobra czyli wiem już , że jest źle ustawiony kąt wtrysku timing skacze między 26 a 29 a chyba powinno być między 49 a 51 . Jutro to poprawię tylko co dalej ?

Opublikowano

wskazania przeplywki kiepskie,podmien na druga.Kierownice tez jakby nie stabilnie pracuja

Opublikowano

Filtr powietrza zmieniony ?

Opublikowano

jesli wymieniłes przepływke i dalej sa takie wskazania to sa 2 mozliwosci lipna przepływka albo masz dziure miedzy przepływka a turbina . do sprawdzenia róra miedzy filtrem a turbina i odma nie ma dziury .co do pocztku wtrysku to kat jest zalezny od temperatury paliwa i czym paliwo cieplejsze tym wartosc kata mniejsza . jak bedziesz sprawdzał w TDI TIMING to kat bedzie ok jak na wykresie twoja wartosc kata bedzie sie pokrywała ze srodkowa linia .

Opublikowano

Filtr powietrza był wymieniany jakiś miesiąc temu.

Na poprzedniej przepływce objawy były te same tzn. wcale nie odczułem różnicy między starą a nową.

Początek wtrysku dziś przestawiłem i teraz waha się między 48 a 51 to chyba jest idealnie. Teraz idę sprawdzić rurę między filtrem a turbiną.

A i jakie teraz zrobić logi żeby to wszystko posprawdzać ?

Rura sprawdzona i jest ok , a odma to to coś co jest na pokrywie zaworów ?

Opublikowano

tak dokładnie to jest zawór odmy . sprawdz czy kruciec który wchodzi w pokrywe zaworów nie jest złamany ,przewody do bloku silnika i filtra powietrza tez nie moga byc dziurawe .jakiej firmy przepływke załorzyłes nowa czy urzywke ?

Opublikowano

Przepływkę założyłem nową Boscha numery na obudowie 0 281 002 216 i 029 906 461 i stara była identyczna

ide sprawdzać odmę

Odma sprawdzona bez widocznych pęknięć no i króćce całe. Rurka łącząca odmę z blokiem wygląda też na całą tzn nie zdejmowałem jej bo od strony bloku jest strasznie ograniczony dostęp ale obejrzałem ją wzrokowo i jest suchutka , nie ma żadnych śladów oleju na niej.

---------- Post dopisany 05-08-2012 at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany 04-08-2012 at 17:41 ----------

Dzisiaj byłem u szwagra i podmieniłem na przepływkę z jego auta identyczną jak moja . Po przejechaniu się nie zauważyłem żadnej różnicy tzn na pewno słabiej zbiera się moje auto niż jego. Przy okazji zrobiłem logi z jego przepływomierzem

Log (0 - 011)

Log (1 - 003)

Log (0 - 008)

Log (1 - 011)

Log (2 - 003)

A tu jeszcze logi z jego audi, która jest identyczna jak moja tylko sedan też prosił bym o ocenę choć podczas jazdy zachowuje się bardzo dobrze.

Log (0 - 003)

Log (1 - 011)

Log (0 - 008)

Log (1 - 011,011)

Log (2 - 003,003)

Opublikowano

Przeplywka szwagra tez lezy

Opublikowano

No dobra jeśli leży przepływka szwagra to by znaczyło że moja nowa ze sklepu też leży czyli trzeba reklamować chyba ale jeszcze się wstrzymam.

W środę przyjedzie do mnie drugi szwagier i on ma passata z tym samym silnikiem. Myślę że jego przepływkę będzie można podmienić i sprawdzić.

---------- Post dopisany 06-08-2012 at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany 05-08-2012 at 21:49 ----------

A jeszcze jedno pytanie mi przyszło do głowy. Czy ta odma która jest na pokrywie zaworów w środku powinna być pusta czy powinna być tam jakaś sprężyna z membraną ?

Bo moja jest jakby pusta.

Opublikowano

masz katalizator?

jak na kolejnej przepływcie będzie podobnie a pewnie będzie wyczyść-wyskrob wloty ssące w głowicy i wypal kolektor ssący, wstaw 008 i zobaczymy czy problem rozwiązany czy trzeba sprawdzić drożność wydechu, bezsens jest kupować przepływkę jak nie wiadomo czy dolot i wydech drożny

Opublikowano

Ciekawa propozycja bo auto ma już przejechane prawie 300 tys więc to wszystko możliwe. Nie mam pojęcia czy katalizator jeszcze jest w tym aucie czy już został zastąpiony czymś innym. Dziś wieczorem będę miał dostęp do kolejnej przepływki jeśli to nie przyniesie wymarzonego efektu to biorę się za czyszczenie dolotu.

---------- Post dopisany 09-08-2012 at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany 08-08-2012 at 16:21 ----------

Podmianka przepływomierza od Passata nic nie dała. W sobotę biorę się za czyszczenie kolektora ssącego i sprawdzenie katalizatora. Po operacji wstawię logi.

Opublikowano

kolektor wypal, inaczej tego nie zlikwidujesz, latarką zaglądasz do wlotu w głowice czy zawór zamknięty, jeżeli zamknięty scyzorykiem wyskrobujesz ile się da osadu, tylko tak by nie porysować trzonka zaworu, potem sprężonym powietrzem przedmuchaj i kolejny zawór, jak jest otwarty 5 bieg, przepchnij auto do przodu aż się zamknie, tym sposobem nic ci nie wpadnie do komory spalania, potem logi

Opublikowano

Kolektor wyskrobany,wymyty,wypalony aż się błyszczy. Otwory w głowicy też wyczyszczone. Ogólnie to nie był mocno zabity prócz jednego miejsca ,tam gdzie się łączy z egr otwór miał średnicę około 1 cm tylko. Przy okazji zdjąłem katalizator i go rozbebeszyłem.Teraz jest pusty. Po zmontowaniu wszystkiego turbinę lepiej słychać ale poprawa osiągów jest mało zauważalna. Jutro z rana porobię logi bo dzisiaj już czasu zbrakło.

A i jeszcze zauważyłem że jest minimalny poprzeczny luz na wirniku turbiny ale jeszcze tragedii nie ma.

---------- Post dopisany 12-08-2012 at 10:51 ---------- Poprzedni post napisany 11-08-2012 at 21:34 ----------

logi

Log (0 - 011)

Log (1 - 008)

Log (2 - 003)

Log (3 - 010)

Opublikowano

nie dało zamierzonego efektu czyszczenie dolotu i wywalenie kata, przepływka, turbo lub dawka za mala, zrób na rozgrzanym do 90C silniku loga 001 przy wyłączonym nawiewie, klimie, światłach i radiu, cała elektryka off i drugiego loga na zgaszonym silniku 001

Opublikowano

Zrob loga na zimnym silniku 008dynamicznego i bedzie wiadomo,tylko przejedz z km zeby sie olej rozsmarowal.

Opublikowano

Log (0 - 001) silnik rozgrzany log dynamiczny elektryka OFF

Log (0 - 001) silnik zgaszony elektryka OFF

Log (0 - 008) silnik zimny (prawie bo muszę jakoś dojechać do miejsca gdzie będę mógł zrobić log miał jakieś 54 stopnie) elektryka off

podczas próby występuje utrata mocy tak między 3 a 3,5 tys obr to się da zauważyć

Opublikowano

HMM wedlug mnie na zimnym silniku wskazania przeplywki bylyby dobre gdyby nie nagly niewiadomy spadek doladowania.

Opublikowano

No właśnie powstaje taka dziura i co z tym zrobić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...