TomsonSzczecin Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 jak w temacie czym może być spowodowane szarpanie przy zmianie biegu najbardziej słychać i czuć gdy odpuszczam sprzęgło myślałem że to może być wina poduszki pod silnikiem wymieniłem na nową dalej nic wymieniłem więc też pod skrzynią i dalej szarpie macie pomysły gdzie szukać usterki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhiteBeezy Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Szarpał wcześniej? Czy tak nagle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomsonSzczecin Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 nie no szarpał już jak go kupiłem ale nie przerażało mnie to bo pomyślałem ze wymienię poduszkę i będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor144 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 1.Może być już zespół sprzęgła do wymiany (tarcza + docisk + ewentualnie dwumas-jeśli jest w Twoim modelu). 2.Możesz jeszcze spróbować tańszej opcji - wymienić cały płyn hamulcowy ze szczególnym uwzględnieniem odpowietrzenia siłownika sprzęgła specjalnym przyrządem. Płynu hamulcowego zwykle nikt nie wymienia a o on też traci swoje parametry( + ewentualne zapowietrzenie siłownika sprzęgła) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikk Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 LPG masz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomsonSzczecin Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 No mam LPG a co ma instalacja do takiego zachowania ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Ja bym stawiał na to że coś ze sprzęgłem masz nie tak u kumpla były podobne objawy i okazało się że dwumas poszedł tylko że on miał 1,8 T ale myślę że i u ciebie jest dwumas raczej nie chodzi tu o silnik tylko o napęd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomsonSzczecin Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 może macie racje choć sam nigdy nie wymieniałem sprzęgła które nie wykazuje typowych objawów zużycia... ten typ tak ma ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikk Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Hej. A jak się zachowuje na benzynie?? Tak samo?? Bo jeśli na benzynie ok, to problem tkwi w instalacji gazowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Jak masz ADP to nie ma w tym silniku dwumasa.A to szarpanie może być też od potencjometra przepustnicy.Zresztą luzy na trybach w skrzyni w tym roczniku też już są.Przebieg ma znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 wymien kable Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokal Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Żadne dwumasy i żadne kable Jemu przecież szarpie tylko przy zmianie biegów Najwidoczniejsze jest to głównie przy 1 i 2 biegu tak? A biegi jak wchodzą (przede wszystkim 1 i R)? Leciutko czy tak jakby lewarek chciał Ci powiedzieć coś w stylu "weź sp***dalaj"? Wypadało by zerknąć już na sprzęgło i zmienić oliwkę w skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomsonSzczecin Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 kolego otóż biegi wchodzą lekko lewarek nie protestuje ani w przód ani w tył a jak na jedynce odpuszczam te sprzęgło czy na wstecznym to nie ma żadnego szarpania i to mnie właśnie rozwala poza tym ostatnio testowałem je w każdy możliwy sposób I NAWET TROCHĘ nie ciągnie także z jego wymianą się wstrzymam dużo tu porad ale nauczcie się czytać bo NA LPG NIE NARZEKAM A KABLE WYMIENIAM W KAŻDYM AUCIE TUŻ PO ZAKUPIE i nie chodzi mi o szarpanie silnika bo ten akurat jest brzytewka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adas110780 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 U mnie jest podobnie ale jak puszczam gaz i dodaję to szarpie, przeważnie na 5-tym biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomsonSzczecin Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 i co jest przyczyną ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serko Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia które wchodzą do przepustnicy, w razie potrzeby wymień. Koszt niewielki a może pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro_22 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Mam podobny problem już od 4 lat czyli od kiedy kupiłem auto, mechanik u którego naprawiam auto od 4 lat rozkłada ręce, sprzęgło założone jest nowe, olej w skrzyni też wymieniany, sprawdzane poduszki pod silnikiem i skrzynią i zostały one wymienione szczerze powiedziawszy dałem sobie z tym już spokój i zlałem to bo to może być szukanie igły w stogu siana. Być może A4 z 1.6 przed 98r które nie maja dwumasa tak maja Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomsonSzczecin Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 hehe dokładnie ja też już nauczyłem się z tym jeździć chociaż nie ukrywam że gdyby ktoś wpadł na pomysł i trafił z chęcią się tego pozbędę o ile nie będzie to wymiana całego auta na nowsze ---------- Post dopisany at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:30 ---------- aż zwątpiłem czarek naprawdę spala ci 14 L czy to błąd się wkradł ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro_22 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 14 to spala jak jadę z górki nie dodając gazu przez 20 km, rzeczywiste spalanie jakie udało mi się obliczyć ostatniego czasu to 16-17L LPG, PB tylko to rozruchu, spokojnym kierowcą raczej nie jestem i główni po mieście jeździe także wiesz CO do problemu, tak jak pisałem wcześniej może być to spowodowany tym że nasze autka nie maja dwumasu, montowali je dopiero w A4 1.6 od 98 roku, najlepiej jak by ktoś się wypowiedział kto ma takie auto ale z 98 albo 99 roku, chętnie tez bym się dowiedział co może być nie tak, czy to własnie wina tego że nie ma dwumasu czy też czegoś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TnX Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opisywał podobny problem inny z użytkowników. Doradziłem mu wymianę Czujnika temperatury cieczy chłodzącej, kosztuje grosze, a sprawia nam Tyle zawodu. Wiem, bo sam miałem taki problem, że gdy jechałem na biegu, puściłem gaz, autem zaczynało szarpać. Wymiana tego czujnika i wszystko gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się