majster Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Witam. W samochodzie występują drgania całego auta jedynie przy prędkości 70-75 km/h nieważne, na którym biegu jadę. Niezależna jest wysokość obrotów silnika. Zależne tylko od prędkości. Spotkał się ktoś z takim problemem? A4 B5 1.8 ADR + gaz. Pozdrawiam
WhiteBeezy Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Hmm... A przy innych prędkościach nie masz małych wibracji? Może opony, albo fele są lekko pogięte i całość wchodzi w rezonans przez co się nasilają wibracje. xD
majster Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Przy innych prędkościach nic nie drży. Opony i felgi też odpadają bo na zimowych to samo.
Luke20 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Hmm... A przy innych prędkościach nie masz małych wibracji?Może opony, albo fele są lekko pogięte i całość wchodzi w rezonans przez co się nasilają wibracje. xD hahahahahahhahah xDDDD sorry xD ale nie mogłem się powstrzymać xD!!!! Kolego podpinałeś vaga? masz jakieś błędy ?
KICHOL Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 jeśli masz trzęsawę nie zależnie od obrotów to zostaje tylko układ napędowy........ może półośka krzywa, może padło łożysko, musisz szukać na kołach
Luke20 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Ale czemi miałby wibry od 70-75km.h?
gizmus2006 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Ale czemi miałby wibry od 70-75km.h? Fizyka w autobusach jelcz tez szyby lataly tylko przy określonych obrotach silnika to i u Ciebie coś drga akurat w tym a nie innym momencie bo taka jest częstotliwość rezonansowa.
KICHOL Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Ale czemi miałby wibry od 70-75km.h? Fizyka w autobusach jelcz tez szyby lataly tylko przy określonych obrotach silnika to i u Ciebie coś drga akurat w tym a nie innym momencie bo taka jest częstotliwość rezonansowa. porównanie audi do jelcza..... ale wytłumaczenie zjawiska jak najbardziej trafne....podobnie jest z tłumikami źle dobrane tłumiki i w kabinie masz hałas za sprawą rezonansu. Części wirujące niewyważone potrafią wpadać w rezonans i trząść nadwoziem
dziadekM Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Mam to samo tylko u mnie telepie całym autem w przedziale 100-110. Pojechałem na wyważarkę i koleś nawet nie chciał wyważać jak obrócił kołem na podnośniku. Mam bardziej wytarte opony na pewnym odcinku i stąd wibracje. Założyłem dla porównania zimówki i jak ręką odjął
WhiteBeezy Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Hmm... A przy innych prędkościach nie masz małych wibracji?Może opony, albo fele są lekko pogięte i całość wchodzi w rezonans przez co się nasilają wibracje. xD hahahahahahhahah xDDDD sorry xD ale nie mogłem się powstrzymać xD!!!! Kolego podpinałeś vaga? masz jakieś błędy ? :D Beka musi być grana.
pox Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Miałem to samo, tzn przy prędkości ok 80km/h trzęsło budą, a dokładniej czuć było jakby samochód skakał. Na zimówkach i letnich było tak samo, koła wywazane i nic się nie zmieniło. Podjechałem na diagnostykę amorków i okazało się że jeden z amorków miał 6% sprawności. Może u ciebie jest podobnie - badanie nie jest drogie.
majster Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Po podpięciu vaga nie ma błędów. Ostatnio wziąłem go na przegląd poza terminowy i amortyzatory ok ponad 60%. Zastanawiam się nad półosiami i przegubami wewnętrznymi. Jeden z kolegów w poście wyżej też o tym wspominał. Może coś z nimi.
Auudii Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 autko na podnosnik i zobacz od spodu czy fela nie krzywa polosie przeguby trzeba sprawdzic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się