Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów, potencjalny pacjent do Chip tuningu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Proszę o analizę logów z Passata B5 1.9tdi AFN

Z góry dziękuję.

Logi statyczne.

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Logi dynamiczne.

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Błędy.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 018 P

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00AG 1629

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 05314

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Opublikowano

egr mozna wyczyscic.rozrzad do kontroli ktos zle poskladal.Kat wtrysku w kosmosie.Trzeba zajrzec,mozna ustawic kat wtrysku od biedy,no ale jazda jak na skorce od banana.Turbo raczej bez czyszczenia nie bedzie chodzic dobrze.

Opublikowano

Dzięki kolego vauxhall95, właśnie ustawiłem kąt wtrysku, naprawdę mocno był przestawiony, po prawidłowym ustawieniu odrazu przestał kopcić jak "KAMAZ"

jutro dalej będe dłubał, jeszcze jakieś propozycjie co zrobić??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...