Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z kontrolką oleju.....


Andrzej07

Rekomendowane odpowiedzi

jak ww mianowicie chodzi o to że zaświeciła mi się kontrolka oleju podczas jazdy zatrzymałem się na poboczu zjarałem fajka odczekałem 10 minut sprawdziłem poziom oleju bylo między min a max wiec ok ale po przejechaniu nast. 100 km sytułacja sie powtórzyła poziom ten sam ale kontrolka się wciaż swieciła więc dolałem setke i kontrolka zgasła.Teraz pyt:czy może być to spowodowane "starością" oleju bo wymieniany był jakoś 2-3 lata wstecz?? na VAG-u sprawdzałem ciśnienie oleju 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej olej wymienia się co okolo 10tys, ewentualnie co rok, gratuluje mądrości.

---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ----------

może w ogóle nie wymieniaj bo po co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolegaz wyżej pisze.Zacznij od wymiany oleju po takim czasie,a przy okazji zobacz w jakim stanie jest smok.Wymyj to ładnie z syfu i zalej świeży olej.Powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolegaz wyżej pisze.Zacznij od wymiany oleju po takim czasie,a przy okazji zobacz w jakim stanie jest smok.Wymyj to ładnie z syfu i zalej świeży olej.Powinno pomóc.

a gdzie jest ten smok???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie wymieniał. Po co ładować na darmo kasę w silnik ... lepiej odkładać w skarpete bo przecież będą potrzebne na nowy silnik.

A tak poważniej to masz kiepskie chśnienie oleju i pewnie pompa oleju będzie do wymiany :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień olej i zmierz cisnienie oleju na gorący silnik

prawdopodobnie padł czujnik oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie Castrol 10w40:decayed:

jestes prawie jak jasnowidz:d ale prawie robi różnice:P

15w40 Castrol

autko jezdzi na nim od 9 lat zreszta przy przebiegu rzędu 250 tyś to już żaden olej z niego nowego nie zrobi hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

co tam Castrol 15W-40, mam lepszy olej do 1.6

nazywa sie Marionol i jest gesty jak Miód, mówie wam pierwsza klasa

nie ma siły aby przy -10 stopniach silnik w ogóle zakrecił

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie Castrol 10w40:decayed:

jestes prawie jak jasnowidz:d ale prawie robi różnice:P

15w40 Castrol

autko jezdzi na nim od 9 lat zreszta przy przebiegu rzędu 250 tyś to już żaden olej z niego nowego nie zrobi hehe

Teraz masz odpowiedź dlaczego zapaliła się kontrolka...

Zmieniaj olej czym prędzej na lepszy, do tego zrób płukankę silnika, bo pewnie jest tam niezły syf po Castrolu.

Zalej go Motulem 5w40 albo Valvolinem, czegoś lepszego chyba nie ma sensu zalewać....

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

co tam Castrol 15W-40, mam lepszy olej do 1.6

nazywa sie Marionol i jest gesty jak Miód, mówie wam pierwsza klasa

nie ma siły aby przy -10 stopniach silnik w ogóle zakrecił

:facepalm:

Zależy też jaki miód :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

co tam Castrol 15W-40, mam lepszy olej do 1.6

nazywa sie Marionol i jest gesty jak Miód, mówie wam pierwsza klasa

nie ma siły aby przy -10 stopniach silnik w ogóle zakrecił

:facepalm:

jak bedzie tu -5 stopni to dam Ci znać:D

---------- Post dopisany at 23:38 ---------- Poprzedni post napisany at 23:34 ----------

Pewnie Castrol 10w40:decayed:

jestes prawie jak jasnowidz:d ale prawie robi różnice:P

15w40 Castrol

autko jezdzi na nim od 9 lat zreszta przy przebiegu rzędu 250 tyś to już żaden olej z niego nowego nie zrobi hehe

Teraz masz odpowiedź dlaczego zapaliła się kontrolka...

Zmieniaj olej czym prędzej na lepszy, do tego zrób płukankę silnika, bo pewnie jest tam niezły syf po Castrolu.

Zalej go Motulem 5w40 albo Valvolinem, czegoś lepszego chyba nie ma sensu zalewać....

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

co tam Castrol 15W-40, mam lepszy olej do 1.6

nazywa sie Marionol i jest gesty jak Miód, mówie wam pierwsza klasa

nie ma siły aby przy -10 stopniach silnik w ogóle zakrecił

:facepalm:

Zależy też jaki miód :naughty:

wiesz kolegoŁD mój Tata ma na "szafie" ponad milion km i cały czas na castrolu smiga bez intergencji w silnik:D........ale zapomniałem on ma merca hehe

a tak na poważnie chciałem zalać motula-srotula ale dziś na szybko to go tu w 5 sklepach nie zastałem:P ot to tyle

---------- Post dopisany at 23:56 ---------- Poprzedni post napisany at 23:38 ----------

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

co tam Castrol 15W-40, mam lepszy olej do 1.6

nazywa sie Marionol i jest gesty jak Miód, mówie wam pierwsza klasa

nie ma siły aby przy -10 stopniach silnik w ogóle zakrecił

:facepalm:

a propos tych stopni .....a przy minus 30 juz odpali tak bo jak już wspomniałem Tata jezdzi na takim oleju i zero problemu z paleniem w takim mrozie:D skad Twoja teoria , że nie odpali....jakiś z strucli nie chciał Ci odpalic ze wzgledu na marke oleju LOL:DDDD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądać od 2:20

Dziękuje dobranoc.

no pięknie:D zamawiam dziś z PL motula 10W40 dziękuje kolego;) a do płukanki jest jakiś specyfik jak to przeprowadzić??dziekuje za uświadomienie problemu hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...