Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompo wtryskiwacze - potrzebna pomoc - pilne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Mam do Was zapytanie, ponieważ wsadziłem już 4 tyś w samochód a końca nie widać.

Do końca jeździłem normalnie, była moc, jedyne co się działo to pojawiał się olej w układzie chłodzenia. Olej w silniku nie ubywał gwałtownie. Wszyscy mówili że trzeba wymienić uszczelkę. Po rozebraniu silnika okazało się że wałek też jest powycierany więc zrobiłem remont tak jak powinno być. Pompo wtryskiwacze dałem tylko do czyszczenia.

Naprawa przebiegła sprawnie.

Ale okazało się że po remoncie zamiast przybyć mocy, mocy znacznie ubyło, spalanie wzrosło o około 2 litry, silnik pracował ładnie, nie kopcił. Co jeszcze można było zarzucić to to że nie wchodzi tak szybko na obroty jak wcześniej (tak mi się wydaje).

Zaprowadziłem samochód do mechaników, po całodniowej próbie regulacji pompo wtryskiwaczy, mechanicy nie uzyskali należytego rezultatu. Wartości współczynników są lekko na plusie a powinny być ponoć nawet -2. Ponoć jak próbują regulowac to mogą tylko pół obrotu a powinni dwa i pół obrotu, nie mogą więcej bo pompo wtryskiwacz ociera się o wałek.

POMÓŻCIE. Co można teraz zrobić?

Czy jest możliwość że pompo wtryskiwacze pracowały na mniejszym wychyleniu (zniszczony wałek) i teraz są problemy. Ponoć podkładki pod pompo wtryskiwacze są takie same jak wcześniej. Co to może być?

Pomocy??

Marek

Opublikowano

Zaprowadziłem samochód do mechaników, po całodniowej próbie regulacji pompo wtryskiwaczy, mechanicy nie uzyskali należytego rezultatu.

Mam pytanie, czy byli to mechnicy ktorzy naprawde znaja sie na rzeczy, czy tylko przypadkowy warsztat.

A skad Ty jestes, uzupelnij swoj profil.

Opublikowano

Kompresja wyszła dobra? Ja bym stawiał na zbyt grubą uszczelkę pod głowicą. Jeśli nie trzęsie budą to pompki powinny być ok. Wartości do +-2 są prawidłowe. Powyżej tego to awaria na cylindrze.

Opublikowano

Witam

Współczynniki do mniej więcej około 0.4 na plusie.

Jeśli kolega mówi o turbinie to wyszło dobrze. A mocy nie ma.

Mechanicy robią to w warsztacie standardowo. Najgorsze że przed oddaniem miałem więcej mocy teraz mam mniej mocy i więcej pali.

Co jeszcze radzicie oprócz uszczelki pod głowicą?

Marek

Jestem z Wawy

Opublikowano

co to znaczy że cay dzień ustawiali? metodą prób i błędów? jest jeden sposób ustawiania pompek i nalzęy postępować zgodnie z instrukcją. Jak tam rozrząd? dobrze ustawili kąt synchronizacji?

Opublikowano
Co to znaczy że cały dzień ustawiali? metodą prób i błędów?

Jest jeden sposób ustawiania pompek i nalezy postępować zgodnie z instrukcją.

Jak tam rozrząd? dobrze ustawili kąt synchronizacji?

Mechanicy robią to w warsztacie standardowo.

Najgorsze że przed oddaniem miałem więcej mocy teraz mam mniej mocy i więcej pali.

No własnie, i to jest ciekawe. Dlatego pytałam czy to dobry mechnik i znajacy sie na rzeczy.

Czy od wymiany klockow hamulcowych.

Ale skoro kolega Marek twierdzi ze robia to standardowo... To nalezy Mu wierzyc.

A jak tam logi, bo mysle ze zrobili...?

I uzupelnij ten profil, bo nie kazdy bedzie za kazdym razem szukał skad jestes i jakie to auto

Pozdrawiam

Dana

PS. W Warszawie jest duzo kolegow z forum, moze beda mogli Tobie pomóc.

Opublikowano

Do takiej roboty w Warszawie polecam R-Performance CHIPTUNING R-Performance. U nich jednak jest ciężko o terminy. Od bidy mogę polecić Pawła z warsztatu na tym samym placu. Jeśli nie Witek Rogal to polecam warsztat w Sulejówku u Pana Tarkowskiego przy ulicy 3-go maja 86.

Opublikowano

Bardzo dziękuje za rady, niemniej jednak jak zapłaciłem u mechanika to chciałbym aby skończyli mi samochód.

Tylko szukam porady i wiedzy co można zrobić i co może być nie tak aby być obeznany w temacie.

dzięki i może ktoś podpowie co można sprawdzić czym się kierować?

Opublikowano
Bardzo dziękuje za rady, niemniej jednak jak zapłaciłem u mechanika to chciałbym aby skończyli mi samochód.

Tylko szukam porady i wiedzy co można zrobić i co może być nie tak aby być obeznany w temacie.

dzięki i może ktoś podpowie co można sprawdzić czym się kierować?

Ale nikt poważny nic ci nie podpowie bez pelnych logow bo to tylko wróżka potrafi. Jedz pod adresy które Ci podali. Za próbę cisnieniowa i zlogowanie nie zaplacisz duzo a będziesz mial podstawę do reklamacji u swojego mechanika.

Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Ok.

To dobra podpowiedz.

Jak jutro mechanik nie ogarnie, to ja przejme sprawę udam sie o zrobię pomiar.

dzięki

M

Niemniej jednak jak jak komuś nasuwa się jakieś rozwiązanie albo wskazanie usterki to proszę o radę.

dzieki

M

---------- Post dopisany 12-08-2012 at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2012 at 14:07 ----------

Witajcie

W piątek mechanicy przełożyli na chwilę pompowtryskiwacze z innego samochodu o takich samych symbolach.

Moc pojawiła się. Zatem wychodzi że to pompowtryski.

Pytanie tylko czy jest możliwe aby przed remontem było dobrze a teraz źle?

Czy jest możliwe że po wymianie wałka korbowego (trzeba go było wymienić bo miał zniekształcone krzywki) i na starych pompowtryskach moc zmniejszyła się i spalanie wzrosło? Pompowtrysków nie można ustawić a te przekręcone można?

Jak to można wytłumaczyć czy to wogóle możliwe?

pozdrawiam

Marek

Opublikowano

KOlego tutaj nikt nie wrózy ze szklanej kuli

podstawa to dokłądna i rzetelna diagnostyka VAG

potem bedziesz gdybał

---------- Post dopisany at 13:55 ---------- Poprzedni post napisany at 13:52 ----------

aaa.. i uzupełnij swój profil

oraz oznaczenia silnika bo AWA to benzyna 2.0 FSI

a Ty piszesz o dieslu

Opublikowano

aaa.. i uzupełnij swój profil

oraz oznaczenia silnika bo AWA to benzyna 2.0 FSI

a Ty piszesz o dieslu.

A no własnie, koledze molderrr bardzo zalezy na pomocy z forum.

Ale jak prosiłam kilka razy o uzupełnienie profilu to sobie to lekcewazy.

Z doswiadczenia na forum wiem ze wlasnie te pare danych moze byc czasami bardzo pomocne.

Czy to tak wielka filozofia wpisac mieszkam tu i tu, a auto mam takie i takie.

A potem wychodza własnie takie "cudenka".

Pozdrawiam

Opublikowano
Bardzo proszę.

Pewnie teraz uzyskam odpowiedź.

Marku bardzo pieknie

KOlego tutaj nikt nie wrózy ze szklanej kuli

podstawa to dokładna i rzetelna diagnostyka VAG

Teraz tak... albo pojedziesz na adres ktory podal Tobie jeden z kolegow powyzej.

I zrobisz diagnostyke silnika.

Albo kupisz sobie sam interfejs cena okolo 50 zl. I sam zdiagnozujesz silnik.

Napewno wteczas bedzie wieksza mozliwosc odpowiedzenia co jest nie tak.

Pozdrawiam

PS. Według mnie, gdzie ktos popełnił bład. Piszesz ze dawałes pompowtryski do czyszczenia.

Potem zostaly zamontowane w aucie i moc spadla. Po zmianie na inne moc jest.

Wiec moze nalezaloby szukac w tym kierunku. Kto robil i co robil z pompowtryskami.

Ale to tylko sugestia.

Opublikowano

Możliwości są raczej dwie:

1. Przy czyszczeniu pompowtrysków ktoś coś złego z nimi zrobił.

2. Jeśli pompowtryski pracowały na startym wale to może wypracowały sobie pewne pozycje i teraz nie ma tej możliwości regulacji która mogły mieć.

Mam interfejs. Postaram się podłączyć, jeszcze tego nie rozbiłem i zgram logi czy coś?? CO zgrać?

Opublikowano

To podejrzenie z punktu 1 jest bardzo mozliwe.

A gdzie masz te wtryski...? spowrotem zalozone do auta...?

Czy nie mozesz podjechac do tych co robili wtryski, na kontrole...

Jesli chodzi o logi... to nalezt je robic... według tego co jest w linkach.

Poczytaj dzial (pierwszy link) Diagnostyka VAG... chociaz pare watków, to sie zorientujesz o co to chodzi.

Diagnostyka VAG

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-30-vii-2008-a-12031/

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/

Albo... jutro zaglądnij tam... napewno ktos bedzie mogł Tobie pomoc..

http://a4-klub.pl/mazowieckie-86/spociki-warszawskie-wtorki-g-19-00-promenada-poziom-3-a-13/index3090.html

Opublikowano

Pojade do mechaników to się spytam, ale pewnie mogą zrobić diagnostykę za 50zł za sztukę, i stwierdzą że uszkodzone (nie można wyregulwać) i będę musiał potem szukać używek.

A co potem radzicie są uszkodzone pompowtryskiwacze kupić używki czy może naprawiać?

Opublikowano

Marek... to ze auto masz z 2002 to juz wiemy. I bardzo dobrze ze to poprawiles.

Ale jak zapewne sie domyslasz w tym roku wychodzily rozne modele silnikow...

Ty masz wpisany w tytule ze to AWA... to silnik benzynowy.

Wiec postaraj sie jeszcze (nie wiem czy sie to uda) zmienic w tytule oznaczenie silnika na taki jaki masz.

Do AWX sa np. dwa rodzaje swiec zarowych, zaleznosci od numeru VIN....

Albo napisz to tu w poscie.

Pompowtryski, pompowtryskiwacze 1.9 TDI AWX 130KM (2543737711) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Pompowtryskiwacze 038130073AA 130KM AVF AWX gwaran (2519953630) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

PUH DIESEL Garażowa Sławomir Szymanski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...