SMS Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 jechalem 120 km/h i nagle prak mocy na chwile. jak podpiolem samochod do kompa wyskoczyl mi taki blad Friday, 10 August 2012, 19:05:38. VCDS-Lite Version: Release 1.1 Control Module Part Number: 028 906 021 GN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G00SG 1422 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00012 VCID: 61B52687F847 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent. co moze go powodowac ---------- Post dopisany at 20:01 ---------- Poprzedni post napisany at 19:45 ---------- jak sa potrzebne jakies logi to napiszcie jakie
prezesik18 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-30-vii-2008-a-12031/ Zrób komplet logów, w tym temacie masz napisane co i jak.
SMS Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 ok zrobie. po wykasowaniu bledu wszystko wrocilo do normy czyli auto ciagnie, ale wydaje mi sie ze jakbym znow jechal 120 to blad znow wroci ---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- mam te wszystkie logi zrobic czy tylko dynamiczny 11
prezesik18 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 ok zrobie. po wykasowaniu bledu wszystko wrocilo do normy czyli auto ciagnie, ale wydaje mi sie ze jakbym znow jechal 120 to blad znow wroci---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- mam te wszystkie logi zrobic czy tylko dynamiczny 11 Jak Ci auto przymuli to silnik wchodzi w tryb pracy awaryjny, wystarczy ponowne uruchomienie i jest znów normalnie. W AFN często przyczyną tego błędu są zacinające się kierowniczki w turbinie. Rób komplet logów bo jest to dość obszerny temat, aby tak po prostu odkryć przyczynę tego trybu awaryjnego.
SMS Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 zrobie tak jak piszesz. slyszalem o tych kierownicach i to mnie martwi, bo jak to kier. bedzie trzeba turbo kupic?
prezesik18 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Nie, na początek wystarczy czyszczenie. Zresztą jak zrobisz logi to wszystko wyjdzie w praniu Jeśli turbo za dużo ładuje to właśnie moga być kierownice, zawór N-75 uszkodzony lub załamany jakiś przewód podciśnieniowy. A jeśli turbo za mało dmucha to może być dolot nieszczelny, N-75 uszkodzony, zatakny katalizator. LOGI TO PODSTAWA.
SMS Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 logi kolego zrobie na 100% ktos mi kiedys odradzal czyszczenie turbo. powiedz mi czy da sie to samemu zrobic, dodam ze na mechanice sie znam
prezesik18 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 hmm, to zależy kto ma jakie zdolności manualne. Ale skoro nie znasz się na mechanice to proponowałbym Ci się za turbo nie brać samemu. Popatrz może w twojej okolicy jest ktoś obcykany w OOOO, albo może jest jakiś klubowicz w twojej okolicy który mógłby Ci pomóc. A jeżeli nie to pozostaje Ci szukać mechanika. Najpierw logi a potem diagnoza
SMS Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Grupy: 007,007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011,011,011,011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004,004,004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM oto logi statyczne, inaczej na moim programie nie umiem zrobic
clinque Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Fatalnie cos te logi Ci wyszly kolego...
SMS Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 o co chodzi z tym ze fatalnie< zle zrobione czy co? ---------- Post dopisany at 15:40 ---------- Poprzedni post napisany at 15:40 ---------- mozna z nich cos wywnioskowac?
clinque Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 logi dynamiczne robisz jadac na 3jce 1,5k obrotow, klikasz log i but w podloge do 3,5-4k. Wtedy klikasz stop i tyle, a tutaj jezdizles sobie i butowales puszczales butowales puszczales i nic nie widac Jedyne co mozna wywnioskowac to ze turbo raczej nie przeladowuje, za to przeplywka niedomaga, ale to tylko raczej, bo logi kiepsko wykonane
SMS Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 to byly logi statyczne, a dynamiczne dopiero zrobie
clinque Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 logi statyczne a obroty silnika po 4000? Czegos tutaj nie rozumiem
SMS Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 juz wiem o co chodzi, musialy mi sie wrzucic tez dynamiczne co robilem kilka miesiecy temu. wtedy przeplywke mialem do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się