rookie 3 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Oczywiście, zimą dolewaj Skydd'a i nie straszna ci będzie zima czy paliwo, które z jakiegoś powodu nie spełnia wymagań zimowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwinto69 3 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 a może jaka benzynę polecacie?Bo ja większości tankowania na neste24 98 pb... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Najlepsze paliwo to świeże paliwo- można lać zwykły ON byle ze stacji gdzie mają ruch i paliwo nie stoi za długo. Unikać LUKoila - nie dość, że kantują na ilości paliwa to jeszcze moje 1,9 (zalewane tylko V-Powerem i BP Ultimate) chodziło na nim jak traktor. Teraz do 3,0 TDI leje zwykłego Diesla z BP lub Shella (ale na stacjach gdzie mają duży przeró i nie narzekam- lałem przez pewien czas Ultimate'a ale różnic brak- po co przepłacać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RonM 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 no więc drodzy klubowicze troszkę Was oświecę co do paliw z segmentu premium kolega pracuje przy czyszczeniu zbiorników w rafineriach na terenie Polski i to czego się dowiedział przekracza moje najśmielsze wyobrażenia.... no więc paliwa premium przyjeżdżają na stację paliw w postaci zwykłej ropy... dopiero przy przelewaniu go z cysterny do zbiorników dodawany jest jakiś dodatek.... kolejną rzeczą którą mnie kompletnie zaskoczyła to jest różnica pomiędzy normalnym olejem napędowym a olejem opałowym... różnią się one tylko tym że olej opałowy ma dodany czerwony barwnik który zmienia jedynie kolor i zapach przy spalaniu paliwa, natomiast temperatura spalania jak i również właściwości smarne oraz ilość wytwarzanej energii jest identyczna jak przy normalnym oleju napędowym... no i oczywiście różnią się akcyzą. A to że auto mniej pali lub lepiej jeździ po zalaniu paliwa z segmentu premium to jedynie nasze przekonanie że skoro zalałem droższego paliwa to będzie lepiej dlatego lepiej kupić normalny olej napędowy i do tego dobry uszlachetniacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 srutu tutu majtki z drutu - lać zwykłą ropę i dolewać Mixol a nie jakieś wynalazki. ot cała filozofia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eddy 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Wszystkie Paliwa takie jakie jak Shell , BP ... ect tak naprawdę pochodzą od jednego żyda. ORLEN. Także nie ma się co przekomarzać bo to nic nie da. Nie wiem czemu ja uznaje tylko te dwie stacje BP i Shell. A decyzja należy do Was. Axe, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Ja na Waszym miejscu to bym się skoncentrował na tym, by nie zalać gdzieś jakiegoś odbarwionego opału, albo jakichś mieszanin niewiele przypominających napęd. W naszym kochanym kraju takie ryzyko jest na stacji każdej marki, chyba że nie wszystkie podpisują franczyzy z prywaciarzami. To czy to będzie zwykły ON , czy premium nie ma żadnego znaczenia dla Waszego silnika, ważne jest by rafinerie opuścił jako olej napędowy, a nie coś innego............... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Lepiej kupuj zwykłą ropę i dobry uszlachetniacz i wyjdzie to motorowni i twojej kieszeni na dobre:decayed: Napewno...? Musisz poczytac co pisza koledzy o problemach z pompowtryskami. I nie wiem czy wyjdzie to na dobre dla kieszeni kolegi Armisak. Ale kazdy moze miec swoje zdanie. PS. Ja osobiscie jezdze na Shell V-Power ... i nie musze dodawac uszlachetniaczy. Być może masz rację, ale nie będę przepłacał za paliwo typu verva itp. Ja osobiście nie widzę żadnej różnicy w porównaniu do zwykłego ON, uszlachetniacz (taki jak w zimę do paliwa) dodaje raz na jakiś czas i tak już od 2 lat a korekcję na pompkach wzorowe Log (0 - 013,023) i lepiej niech tak zostanie czego sobie i wszystkim życzę niezależnie od rodzaju paliwa:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kierowczyk 0 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Trochę stary temat ale odgrzebię - nie umiem jeszcze dobrze szukac na tym forum.. a zawsze mnie to interesowało. Jak to jest do nowszych aut - A4 b8/9 TDI warto lać verva/lepsze paliwo czy to coś daje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 7 godzin temu, kierowczyk napisał: Jak to jest do nowszych aut - A4 b8/9 TDI warto lać verva/lepsze paliwo czy to coś daje? No pewnie , daje poczucie dowartościowania i poprawia samopoczucie Pana Kierownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się