Talib13 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam moje logi do oceny Statyczne: Log (0 - 000) -000 Log (1 - 018) -018 Log (2 - 001) -001 Log (3 - 004) -004 Log (4 - 003) -003 Log (5 - 014) -014 Log (6 - 007) -007 Log (7 - 023) -023 Log (8 - 013) -013 bs: Log (0 - 003) Log (1 - 011) Log (2 - 000,000,000) dynamiczne: Log (0 - 001) -001 Log (1 - 003) -003 Log (2 - 004) -004 Log (3 - 011) -011 Log (4 - 010) -010 Log (5 - 008) -008 Log (6 - 000) -000 Dodam, że EGR zaślepiony ale nie wyłączony, przepraszam za pomieszanie tych kolejności ale opisałem je także nie powinno być problemu.
vauxhall95 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 przeplywka smiec,turbo tez bym wyczyscil,bo jak zacznie pokazywac dobrze przeplywka to i tryb awaryjny sie pojawi
Talib13 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Tak też myślałem, że przepływka do d*py a co pompkami zbyt dobre też chyba nie są prawda?
Blachu Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Tak też myślałem, że przepływka do d*py a co pompkami zbyt dobre też chyba nie są prawda? Masz rację, nie są w za ciekawym stanie. Spróbuj może zalać STP na pełny bak, być może coś pomoże - znam przypadki że tak było, aczkolwiek nie oczekuj, że "od tak " pompki będą w idealnym stanie. PS: dobre paliwo to podstawa, tak samo jak wymiana filtra paliwa.
danu44 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 dobre paliwo to podstawa, tak samo jak wymiana filtra paliwa. A mozesz wiecej na ten temat. Bo rozumiem ze sugerujesz ze złe paliwo to problem z pompowtryskami. Co znaczy dobre paliwo...?
Blachu Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Sam nie miałem problemów z pompkami przez złe paliwo - tankuję tylko vervę, jednak nie mówię że zwykły ON jest gorszej jakości, bo jest to raczej to samo, więc nie o to mi chodziło. Mając na myśli złej jakości paliwo chodziło mi o "ON" niewiadomego pochodzenia za 3,5-4 zł, w którym nie wiadomo co jest...
danu44 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Sam nie miałem problemów z pompkami przez złe paliwo - tankuję tylko vervę, jednak nie mówię że zwykły ON jest gorszej jakości, bo jest to raczej to samo, więc nie o to mi chodziło. Mając na myśli złej jakości paliwo chodziło mi o "ON" niewiadomego pochodzenia za 3,5-4 zł, w którym nie wiadomo co jest... No własnie o to mi chodziło.... Ja osobiscie jezdze na Shell... choc nie musze. Ale podobno dla silnikow z PD jakosc paliwa jest bardzo wazna. Wiec nie wiem czy normalny diesel czy jednak ten drozszy. Pisze to po to gdyz na forum jest mase watków dotyczacych problemow z pompowtryskami. A naprawa tego idzie w tysiace zlotych. Wiec moze kolega Talib13 powinien zastanowic sie na jakim paliwe jezdzi. Oczywiscie moga tez byc inne przyczyny.
Blachu Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Miło, że się zrozumieliśmy Pompowtryski są wrażliwe na jakość paliwa. Oczywiście ważne jest też, by nie jeździć na "pustym baku", bo to też szkodzi - gdy zapala mi się rezerwa jadę na stację po vervę Osobiście wolę dołożyć te kilkanaście groszy i zalewać vervę - tak dla lepszego samopoczucia i lżejszego portfela Choć patrząc na korekcje autora tematu, to już trochę późno na takie przemyślenia (nie wiadomo też jak obchodził się z autem poprzedni właściciel), ale na przyszłość może się to przydać. Tak na początek spróbowałbym zalać na pełny bak dobrego paliwa i STP STP | Dodatki do Paliw i później zobaczyć czy coś to pomogło. Dopiero później myśleć nad rozwiązaniami mechanicznymi.
Tommy Gun Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Zamiast przepłacać za Vervę, lej zwykły ON z dodatkiem Mixolu. Każdy pompiarz Ci to powie. Ci którzy (dla przykładu) leją ON z Mixolem do Vp44 z 2.5 tdi rzadko mają problem z przycieraniem się przestawiacza kąta wtrysku.
Talib13 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Jeżdżę na paliwie ze Statoil-a (1-stacja) tankuje tam też ciężarówkę na PD oraz inną osobówkę z CR w ciężarówce nie mam problemów, z CR podobnie, co do filtra wymieniam raz na 10-12 tys km wychodzi raz na rok bo gdzieś tyle auto robi rocznie, nie lubię jak świecą się jakieś kontrolki barwy żółtej na fisie więc też staram się nie doprowadzać do zbyt długiej jazdy na rezerwie no ale niestety autko ma trochę nalatane coś koło 300 tys. a ja nie wiem tak całkiem do końca jak obchodzono się z autem w DE i co tam zalewano do zbiornika. Auto już zatankowane i wlane STP oby coś pomogło choć wątpię w to i przygotowuje się na najgorsze
danu44 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Poczytaj sobie ten watek w linku... wiedza nigdy nie zaszkodzi. http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/pompo-wtryskiwacze-potrzebna-pomoc-pilne-242555/ Oczywiscie absolutnie nie zycze Tobie tego. Pozdrawiam
Talib13 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Już czytałem... tak jak mówisz wiedzy nigdy za dużo
machina Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Przy oryginalnym przebiegu 300 tys i nie jeżdżeniu na paliwie za 3,50 nie powinno się nic złego dziać z pompkami, więc jeśli auto było serwisowane na czas to być może przebieg jest większy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się