stefan1986 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Ok w takim razie nic nie wiemy o naprawie, ale zakładam, że nikt normalny czyt. mechanik nie podjąłby się montażu głowicy bezjej splanowania bo wtedy naprawa nie miałaby sensu a przecież mechanik w jakimś stopniu ręczy za jej wykonanie. Co do sprawdzenia ciśnieniowego to powinno być wykonane ponieważ najmniejsze mikropęknięcie od razu taką głowice dyskwalifikuje, ale do rzeczy w Twoim przypadku problem leży na 99,9% w głowicy i proponuję żebyś zdemontował głowicę oddał do sprawdzenia jeśli będzie ok, do splanowania, wymiany uszczelniaczy i prowadnic zaworowych i podejrzewam że wszystko będzie w porządku. Natomiast dłuższa 2.0 tdi jazda z prędkością maksymalną i w zakresie obrotów, o których piszesz jest wręcz śmiertelna dla motoru jak i pompowtrysków. Do takich prędkości to co najmniej 3.0 tdi
kladi Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Ciekawe żeczy piszesz, to potwierdza po raz kolejny potwierdza górę 1.9 tdi nad 2.0 tdi.... No coz pozostaje ubolewanie nad starym dobrym 1,9 tdi 131 km :/
stefan1986 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 No cóż teraz producenci widocznie celowo "ulepszają" pewne rzeczy, żeby później serwis miał co robić i przede wszystkim z czego żyć... Jednak różnica pomiędzy BPW a AVF jest taka, że te pierwsze mają DPF, co za tym idzie wałek rozrządu też jest troszkę inny, napęd pompy olejowej napędzany jest za pomocą słynnego imbusika wraz z zespołem wałków wyrównoważających, i EGR sterowany elektrycznie ale to też da się przeżyć. Jednym słowem za kilka tysiaków można ogarnąć te sprawy i cieszyć się bezawaryjną jazdą, jak w przypadku 1.9 tdi PD.
kladi Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Znacz wiadoma sprawa, DPF i naped pompy juz zmieniony teraz cos z woda pozostaje, w piatek ma mi dojsc zestaw do sprawdzenia cisnienia w ukladzie chlodniczym to zobaczymy co wykaze...
stefan1986 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 jaki zestaw? chodzi Ci o tester na obecność CO2 w płynie chłodniczym?
kladi Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2012 nie nie chodzi o tester ktorym sie testuje czy uklad chlodniczy trzyma cisnienie
stjepan Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Witam panów dołączam się do wątku, mam ten sam problem z wypluwaniem wody w trasie, wszystkie węże sprawdzone, olej czysty, opary ze zbiorniczka na obecność CO2 również ok, ale czytając ten wątek coraz bardziej dopuszczam myśl o głowicy, co zrobić żeby się upewnić i nie robić na darmo????
stefan1986 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 stjepan tu masz link do mojego wątku http://a4-klub.pl/uklad-chlodzenia-158/wyrzucanie-plynu-korkiem-zbiornika-wyrownawczego-236516/ w zeszłym tygodniu miałem w końcu zrobioną uszczelkę pod głowicą i innych parę rzeczy przy okazji, tu masz listę potrzebnych części: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/jakiej-firmy-walek-rozrzadu-szklanki-243465/index3.html Tak jak Ty i wielu na tym forum łudziłem się, że to nie uszczelka próbując wszystkiego jednak bez efektu. Po wymianie jakby ręką odjął tzn. zero problemów z płynem. Ps. Sprawdź rano jakie masz ciśnienie w układzie odkręcając korek zbiorniczka, a dokładniej czy podczas odkręcania usłyszysz wyraźnie psssss... i czy poziom płynu Ci się podniesie?
stjepan Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Dzięki za odpowiedź, z tego co kojarzę to jak rano dolewałem kolejną porcję płynu (; to "psss" było, ale jeszcze się upewnię, jutro jadę jeszcze sprawdzić BORYGO jakimś odczynnikiem na zawartość i wtedy już będę podejmował decyzję co do remontu, po wstępnym rozpoznaniu wiem, że muszę sprawdzić głowicę czy nie ma pęknięć (firma zajmująca się tym), później planowanie głowicy i wymiana uszczelki, napiszę jak się ogarnę i będę miał chwilę na ten remont, pewnie tydzień się zejdzie, pozdrawiam.
stefan1986 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Pewnie jedziesz zrobić test na zawartość CO2 w płynie, jednak muszę Ci powiedzieć, że u mnie ten test wypadł negatywnie a jednak uszczelka była strzelona.
kladi Opublikowano 2 Września 2012 Autor Opublikowano 2 Września 2012 Ale uszczelka tylko strzelona była, czy glowica tez? Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Przepiecuj go jeszcze z raz tym razem na obrotach do 6 tysięcy i nie będziesz musial szukać. Diesla do 6000?
stjepan Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Witam u mnie test z cieczą wypadł "pozytywnie" płyn delikatnie zmienił kolor było to widoczne dopiero po przyłożeniu do buteleczki z czystym płynem, robiłem jeszcze próbę z ominięciem regulatora temperatury, wstawiłem kolanko i połączyłem oba przewody ale po przegonieniu auta było to samo (wyrzuciło płyn) więc jestem już przekonany co do remontu, teraz nie mam wolnego ale w pod koniec września postaram się za to zabrać dam znać jak będę po remoncie, pozdrawiam i dzięki za info było bardzo przydatne.
trepek Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Przepiecuj go jeszcze z raz tym razem na obrotach do 6 tysięcy i nie będziesz musial szukać. Diesla do 6000? 1.6 TD bez kagańca :-) Samochód znajomego. Wracając do głównego tematu mnie ciekawi jedynie, czy właściciel wiele razy dolewał zimnej wody aby uzupełnić braki w zbiorniczku wyrównawczym...
kladi Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 Dolewalem kilka razy, ale zawsze na zapalonym silniku żeby uszczelki ani glowicy nie uszkodzić i pomału lałem... Jak mi sie dziś uda wcześniej z pracy wyjść to spróbuje sobie załatwić nowa chlodnice, bo od momentu napisania tematu do dziś jeżdżę po mieście nawet silne auto do 3,5 tys obr. I nic sie nie dzieje kompletnie nic.... Więc muszę sie na własnej skórze przekonać ze to nie wina chlodnicy...
trepek Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 pomału lałem... Dobrze, że pomału. Jakbyś tak szybko wlał to mogło by dojść do szoku termicznego i głowica by popękała.
kladi Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 A teraz to juz kompletnie nie wiem o co chodzi... od wczoraj auto mi sie nie dogrzewa :P, caly czas jezdze po miescie i wskazowka mi nie chce przekroczyc 70°C jeszcze co prawda nie bylem na autostradzie, ale wedlug mnie to bardzo dziwne, acz kolwiek cieszy mnie to z jednej strony, byc moze na autostradzie tez sie nie bedzie grzal :?
kladi Opublikowano 5 Września 2012 Autor Opublikowano 5 Września 2012 wlasnie nie wiem, bo to jest "nowy" termostat mam go z 3 miesiace w srodku, ale bede musial sprawdzic
trepek Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Nowy niekoniecznie musi być dobry. Jakiś markowy kupiłeś czy Toprana?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się