Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy AFN wolniej się grzeje od AHU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zmieniłem swoje A4 AHU na AFNa. Zauważyłem, że AFN dużo wolniej się grzeje do 90 stopni. Auto ma wymieniony termostat, oraz czujnik temperatury, ponieważ tamten był padnięty.

Czy to jest normalne, czy jest coś nie tak?

Opublikowano

płyn też może mieć delikatny wpływ na to jak szybko się auto nagrzewa, to samo z olejem, także samo zużycie silnika ma na to wpływ

w teorii to jest ten sam silnik (słupek jest ten sam) więc powinny się nagrzewać tak samo

Opublikowano

powiem tak jak dluzej sie nagrzewa to nawet ok.Wiadomo ze wszystko z uszczelka ok

Opublikowano

1.Sprawdzałeś świece "dogrzewające" wodę w trójniku z tyłu silnika?

2.Masz pampersa (czytaj..dolną osłonę silnika) ?

Opublikowano

Z tego co wiem to świece nie działąją w tak wysokich temperaturach jak mamy teraz.

Osłony nie mam, ale w poprzedniej też nie miałem.

Opublikowano
1.Sprawdzałeś świece "dogrzewające" wodę w trójniku z tyłu silnika?

2.Masz pampersa (czytaj..dolną osłonę silnika) ?

Marek ..A co mają te swieczki do obecnych temperatur na zewnątrz?:eusathink:

---------- Post dopisany at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany at 21:17 ----------

Witam. Zmieniłem swoje A4 AHU na AFNa. Zauważyłem, że AFN dużo wolniej się grzeje do 90 stopni. Auto ma wymieniony termostat, oraz czujnik temperatury, ponieważ tamten był padnięty.

Czy to jest normalne, czy jest coś nie tak?

Kolego ...Pisze tak bo nie wiem jak masz na imie bo profil nie uzupełniony ...

Taki temat o nagrzewaniu już był poszukaj .jak jesteś ciekawy

ale powiem ci ja też mam AFN i wcale tak szybko sie nie nagrzewa jak innym co opisywali w tym temacie co był Tak ze się nie przejmuj . Jak łapie temperaturę i ją trzyma ładnie to ja bym sobie nie szukał problemu .pozdrawiam :hi:

Opublikowano

Dzięki kolego, założyłem temat bo byłem po prostu ciekawy

Pozdrawiam

Opublikowano
Z tego co wiem to świece nie działąją w tak wysokich temperaturach jak mamy teraz.

Osłony nie mam, ale w poprzedniej też nie miałem.

Kolego ,nie chodzi mi o świece żarowe tylko o te które są w króćcu wodnym z tyłu silnika (3 sztuki).

Ich zadaniem jest dogrzewanie silnika do osiągnięcia ok 50 stopni.Nie jest ważna temp. zewnętrzna a tego jestem pewien bo po zmianie sterownika (przeróbka całej wiązki) sprawdzałem wszystkie komponenty i przy 20 stopniach na zegarach przekaźnik od dogrzewania się włączył.

Ps. Pampers ma olbrzymie znaczenie! Nawet w lecie lecąc autostradą ok. 140km/h na prostej potrafi wystudzić silnik do ok.80 stopni.(oczywiście na blacie "środek").

Gdyby ktoś z Was nie wiedział to zegary pokazują "środek" w zakresie od ok78 do 96 stopni.

Opublikowano

to ja mam jeszcze takie pytanie odnoście temperatury na zegarach a w klimatroniku bo na blacie mam 90stopni a klimatronik pokazuje 87 stopni i czy klimatronik jest dokładniejszy ?

Opublikowano

Klimatronik jest dokladniejszy z tego co zobaczylem u siebie, podobno zegar na blacie pokazuje 90 ale z pewna tolerancja

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Opublikowano

dogrzewanie płynu w takich temperaturach letnich się nie załancza.

A jak jedziemy delikatnie i na trasie to możesz przejechać 15-20Km zanim złapie temperaturę 90 st.

Tak jest w każdym razie u mnie ,ale jak go podeptasz po mieście to już i po 7 km stoji wskazówka na środku.

A termostat na pewno mam dobry

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...