Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana pasków od alternatora itd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzis podczas wymiany chłodnicy zauwazyłem ze paski sa w kiepskim stanie .bede musiał je wymienic i czy bede musiał sciagnac chłodnice ??? czy podejde od spodu jakos??

Opublikowano

Od spodu nie próbowałem ale raczej nie dasz rady. Ja jak zmieniałem paski to zdjąłem zderzak, odkręciłem wzmocnienie czołowe i odsunąłem go trochę (chłodnicy nie ruszałem tzn. pozostała zamontowana we wzmocnieniu czołowym i razem z nim się odsunęła). Po odsunięciu jest już dużo miejsca do wymiany pasków.

Opublikowano

Oczywiście najwygodniej byłoby mieć silnik odsłonięty ale odciągając lekko pas też się fajnie wymieni :wink: Od spodu podejdziesz jak masz długie, cienkie giętkie rączki :decayed:

Opublikowano
odciągając lekko pas też się fajnie wymieni

O tym właśnie pisałem, tylko to co sokal nazywa pasem to ja nazwałem wzmocnieniem czołowym. Czyli po odkręceniu kilku śrubek odsunie się cały pas przedni z lampami i chłodnicą. Godzina roboty i wszystkie paski zmienione.

Opublikowano
Godzina roboty i wszystkie paski zmienione.

Ale oprócz chyba paska rozrządu? :shock3::thumbup1: takiego tempa.

Teraz nie pamiętam ,bo wszystkie paski wymieniałem przy okazji rozrządu, czy któryś z pasków da radę zmienić jak rozrząd nie jest ruszany.

Po za tym u mnie było wszystko zmienione trochę z góry a trochę z dołu(w dwie osoby), całkowicie bez rozbiórki przodu(da radę na 100%) ale chyba lepiej i sprawniej przód rozebrać.

Opublikowano

Godzina bez rozrządu oczywiście.

A odnośnie pasków to wymienisz wszystkie bez ruszania rozrządu.

Opublikowano

wymieniał mi rozrzad mechanik ale chyba jakis mało kapujacy bo paskow od altka nie ruszył a sa w krytycznym stanie. zebym wiedział ze bede musiał wymieniac je to bym odrazu kupił jak chłodnice wymieniałem a tak to musze drug raz to rozbierac. a np jak chciał ym odkrecic pas to sa tam gdzies jakies ukryte sruby ??? tak zebym sie nie wkur.. podczas wymiany

Opublikowano

Ukrytych śrub nie ma i do wszysykich jest dobry dostęp, najpierw zdemontuj zderzak a potem odkręć śruby w tych miejscach które zaznaczyłem na zdjęciu żółtym kolorem. Dodatkowo po bokach są jeszcze dwie śrubki którymi przykręcony jest błotnik (nie widać ich na zdjęciu). Ps. U mnie jest klima więc jeszcze musiałem odsunąć na bok skraplacz co widać na zdjęciu. Jak nie ma klimy to mniej roboty.

Foto1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...