olovski Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 siemka jak w temacie jako ze turbina w moim ATJcie padla zmienilem na BPW ale autko z lekka zamulone jest. Chip robil poprzedni wlasciciel w Koraszewskiego. Dzwonilem zapytac o korekte ale kolo krzyknal 1000zl heh lekka przesada. Nie specjalnie chce robie te korekte u niego z uwagi na to ze wyglada tak jakby zgral gotowca na kompa i tyle nie mial i nie dal wykresu a odnosnie moze stwierdzil ze bedzie kolo 140KM hmm... chyba nie trzeba nic dodawac szukam kogos na lasku ewentualnie w okolicach kto ogarnal by korekte softu po zmianie duchawki znacie kogos??? pozdrawiam
SebolA4 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Dzwoń do Digituna, myślę ogarną temat.
MAGIC87 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 a myslisz ze ile Ci to ogarna? robota po kims czyli jakby na nowo wszystko po swojemu robił
Piotrek98igo Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 dokladnie nikt nie bedzie robil korekty tylko na nowo program ...tym bardziej ze wczesniej u niego nie robiles auta.
Kowi87 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 korekta to nic innego jak nowy program:wink:
nex Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 korekta to nic innego jak nowy program:wink: Nie koniecznie. Mi robił korektę patrząc na wykres z hamowni gdzie między 2200-2600 obr miałem dołek i przez to mało nM, tylko tam pozmieniał i dokoksił tak że auto teraz się zbiera. Trwało to może 15 minut. Oczywiście ten sam tuner który robił program. Poprawek się nikt nie podejmie po kimś. Wgrają Ci serie i będą robić po swojemu więc i zapłacisz normalnie, no chyba że chodzi Ci o robotę u "Henia"
olovski Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2012 korekta to nic innego jak nowy program:wink: Nie koniecznie. Mi robił korektę patrząc na wykres z hamowni gdzie między 2200-2600 obr miałem dołek i przez to mało nM, tylko tam pozmieniał i dokoksił tak że auto teraz się zbiera. Trwało to może 15 minut. Oczywiście ten sam tuner który robił program. Poprawek się nikt nie podejmie po kimś. Wgrają Ci serie i będą robić po swojemu więc i zapłacisz normalnie, no chyba że chodzi Ci o robotę u "Henia" jakiego Henia ?? heh slyszalem ze jest z tym problem ale co zrobic Koraszewski troche amatorsko poszedl w temacie jak na taka renome i nie chce jechac juz do niego zobaczymy co powie GTO z digitun jest jeszcze kolega anderllh ktory zaproponowal pomoc jeszcze jedno pytanko czy turbawa z BPW 2.0tdi bedzie lepiej banglac od np. tej z AWX/AVF w 1.9tdi w B5???
olovski Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2012 jak to te samo turbo:decayed: AWX i BPW maja te same suszarki?? hm no wiec pozostaje wina softu
vauxhall95 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 tak gt1749va tylko bpw bedzie rumunskie na 99%
olovski Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2012 w sumie nie sprawdzilem tak czy owak musze zrobic korekte bo straszny zamulio go :/
olovski Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2012 to nie wina softu... a czego?? z reguly auto powinno isc tak samo ale nie zawsze to tak jakbym wsadzil awxa i bylo to samo a zawsze jest lepiej raczej
przemek4net Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 korekta to nic innego jak nowy program w kwestii formalnej... zeby napisac program trzeba to najpierw umiec zrobic...zarowno czipmacher robiacy modyfikacje map wczesniejsza jak i ten ktory bedzie poprawial zna sie prawdopodobnie na pisaniu programow na sterowniki dokldanie tak jak ja na chinskim balecie Nie jest wykluczone, ze regulacja sztangi nie daloby sie sprawy podratowac - ale ze nie ma nawet logow to jest to taki temacik do kawki i ciastka pozdrawiam, Przemek
Kowi87 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 korekta to nic innego jak nowy program w kwestii formalnej... zeby napisac program trzeba to najpierw umiec zrobic...zarowno czipmacher robiacy modyfikacje map wczesniejsza jak i ten ktory bedzie poprawial zna sie prawdopodobnie na pisaniu programow na sterowniki dokldanie tak jak ja na chinskim balecie Wiesz co to ogólnik? Jak wiesz, dasz sobie spokój z odpowiedzią na to pytanie
przemek4net Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 korekta to nic innego jak nowy program w kwestii formalnej... zeby napisac program trzeba to najpierw umiec zrobic...zarowno czipmacher robiacy modyfikacje map wczesniejsza jak i ten ktory bedzie poprawial zna sie prawdopodobnie na pisaniu programow na sterowniki dokldanie tak jak ja na chinskim balecie Wiesz co to ogólnik? Jak wiesz, dasz sobie spokój z odpowiedzią na to pytanie robiles w zyciu czipa?Moze czas sprobowac a pozniej definiowac co to "korekta programu" Do autora watku Nie wiem co chcesz osiagnac (powrot do stanu przed wymiana T czy "cos wiecej") ale - moze wystarczy dopasowac doslownie jedna mapke tzw "pilota n75" by auto jezdzilo jak wczesniej - jaka to mapka, jak ja znalezc i jak zmienic wie zapewne Kowi87 i wierze, ze chetnie pomoze Pozdrawiam, Przemek
Kowi87 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Nie chce mi sie z Tobą kłócic bo juz pare razy sie wymienilismy poglądami:wink: tym razem o głupote nie będe sie tu produkował
olovski Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2012 osiagnac napewno wiecej niz bylo z uwagi na wydajniejsza suszarke, zmuszony gdyz auto lekko zamulone na niskich biegach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się