Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów - ogólnie plus przepływka i turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uprzejmie proszę o analizę logów. Są to moje pierwsze zrobione logi. Mam nadzieję, że te, które wykonałem pozwolą coś powiedzieć na temat stanu autka. Proszę o nieusuwanie wątku ze względu na zbyt mało zrobionych grup, ponieważ aby podłączyć VAG'a do mojej A4 muszę wpierw odłączyć radio (inaczej ni hu hu nie ma komunikacji) co kosztuje trochę roboty, bo symphony siedzi jak tur. Najbardziej zależy mi na informacji o stanie przepływomierza i turbiny. Samochód to A4 B5 1,9 TDI - AJM. Pozdrawiam. Sławek

LOGI STATYCZNE:

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

LOGI DYNAMICZNE

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

AUTO SCAN:

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Sunday, 26 August 2012, 18:27:14:0

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.LBL

Controller: 038 906 019 AN

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301

Coding: 00002

Shop #: WSC 06435

2 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ASR.LBL

Controller: 3B0 614 111

Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00

Coding: 00012

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 8D0-820-043-1D.LBL

Controller: 8D0 820 043 Q

Component: A4 KLIMAAUTOMAT D57

Coding: 00063

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 8D0-959-655-AI8.LBL

Controller: 8D0 959 655 J

Component: Airbag Front+Seite 2001

Coding: 00106

Shop #: WSC 45373

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 8D0-920-xxx-17.LBL

Controller: 8D0 920 900 M

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D52

Coding: 00040

Shop #: WSC 00000

XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0Y9315038

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: None

Controller: Bit teA dre ssu

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL

Controller: 8D0 862 257 C

Component: ZV-Pumpe D14

Coding: 02049

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: 8D0-035-1xx-56.LBL

Controller: 4B0 035 152 B

Component: Radio 0001

Coding: 00201

Shop #: WSC 06435

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

Uzupełnił byś jeszcze o 004, 013 oraz 023.

W tych co zamieściłeś nic złego nie widać poza chwilowym przeładowaniem turbiny (ja tak mam od dwóch lat i nic złego się nie dzieje) oraz nie za bogatym już pomiarem przepływki. Wymień filtr powietrza jeżeli ma już dużo nalatane i zrób jeszcze raz 003 oraz 011, jak nie będzie poprawy to można będzie w przyszłym roku myśleć o zakupie nowej przepływki:wink:

Opublikowano

Uprzejmie dziękuję za czas poświęcony na analizę moich logów kolego Piotrze. Zróbmy tak, w środę wymieniam olej wraz z filtrami (oleju i powietrza) i czujnik G2/G62 oraz wyłącznik termiczny (ten przy chłodnicy). Po powrocie z dłuższej trasy, w którą się niedługo wybieram, przygotuję ponownie logi (tym razem już pełen komplet) i zobaczymy co się poprawiło.

Co do przeładowywania turbiny to owszem, pojawiał się taki błąd od czasu do czasu, ale skasowałem go ostatnio, i teraz się nie ujawnił. Ale moja turbina ma tendencje do przeładowywania, przez co auto załapuje notlaufy. Ostatnio to się jak gdyby zdarza rzadziej, ale się pojawiają i to jest wkurzające. Powstaje pytanie, czy czyszczenie kierownic turbo bądź wymiana N75 mi się kłania?

Wedle solucji "jak poprawnie logować" z działu FAQ na powyższe pytanie można, jak sądzę, odpowiedzieć dopiero po doprowadzeniu przepływki do należytego stanu. Powiadasz, że u mnie ona mierzy już nie za bardzo. Stąd też i ocena stanu turbiny na dzień dzisiejszy będzie przekłamana. Tak czy siak wezmę sobie do serca konieczność wymiany przepływomierza.

Ogólnie - chciałbym móc korzystać z pełnej mocy i pełnego przyspieszenia mojego AJM'a, tyle ile to auto może, no i żeby brał przy tym paliwa tyle, ile katalogowo powinien. Jak się domyślam, zużyty przepływomierz powoduje zwiększone zużycie paliwa. Proszę o wyprowadzenie z błędów, jeśli gdzieś się pomyliłem. Dzięki raz jeszcze. Pozdrawiam, Sławek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...