Steve Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Uprzejmie proszę o analizę logów. Są to moje pierwsze zrobione logi. Mam nadzieję, że te, które wykonałem pozwolą coś powiedzieć na temat stanu autka. Proszę o nieusuwanie wątku ze względu na zbyt mało zrobionych grup, ponieważ aby podłączyć VAG'a do mojej A4 muszę wpierw odłączyć radio (inaczej ni hu hu nie ma komunikacji) co kosztuje trochę roboty, bo symphony siedzi jak tur. Najbardziej zależy mi na informacji o stanie przepływomierza i turbiny. Samochód to A4 B5 1,9 TDI - AJM. Pozdrawiam. Sławek LOGI STATYCZNE: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM LOGI DYNAMICZNE Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM AUTO SCAN: VCDS-Lite Version: Release 1.0 Sunday, 26 August 2012, 18:27:14:0 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.LBL Controller: 038 906 019 AN Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301 Coding: 00002 Shop #: WSC 06435 2 Faults Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ASR.LBL Controller: 3B0 614 111 Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00 Coding: 00012 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8D0-820-043-1D.LBL Controller: 8D0 820 043 Q Component: A4 KLIMAAUTOMAT D57 Coding: 00063 Shop #: WSC 06325 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8D0-959-655-AI8.LBL Controller: 8D0 959 655 J Component: Airbag Front+Seite 2001 Coding: 00106 Shop #: WSC 45373 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8D0-920-xxx-17.LBL Controller: 8D0 920 900 M Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D52 Coding: 00040 Shop #: WSC 00000 XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0Y9315038 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: None Controller: Bit teA dre ssu Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8D0 862 257 C Component: ZV-Pumpe D14 Coding: 02049 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 8D0-035-1xx-56.LBL Controller: 4B0 035 152 B Component: Radio 0001 Coding: 00201 Shop #: WSC 06435 No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred End --------------------------------------------------------------------------------------------------
machina Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Uzupełnił byś jeszcze o 004, 013 oraz 023. W tych co zamieściłeś nic złego nie widać poza chwilowym przeładowaniem turbiny (ja tak mam od dwóch lat i nic złego się nie dzieje) oraz nie za bogatym już pomiarem przepływki. Wymień filtr powietrza jeżeli ma już dużo nalatane i zrób jeszcze raz 003 oraz 011, jak nie będzie poprawy to można będzie w przyszłym roku myśleć o zakupie nowej przepływki:wink:
Steve Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Uprzejmie dziękuję za czas poświęcony na analizę moich logów kolego Piotrze. Zróbmy tak, w środę wymieniam olej wraz z filtrami (oleju i powietrza) i czujnik G2/G62 oraz wyłącznik termiczny (ten przy chłodnicy). Po powrocie z dłuższej trasy, w którą się niedługo wybieram, przygotuję ponownie logi (tym razem już pełen komplet) i zobaczymy co się poprawiło. Co do przeładowywania turbiny to owszem, pojawiał się taki błąd od czasu do czasu, ale skasowałem go ostatnio, i teraz się nie ujawnił. Ale moja turbina ma tendencje do przeładowywania, przez co auto załapuje notlaufy. Ostatnio to się jak gdyby zdarza rzadziej, ale się pojawiają i to jest wkurzające. Powstaje pytanie, czy czyszczenie kierownic turbo bądź wymiana N75 mi się kłania? Wedle solucji "jak poprawnie logować" z działu FAQ na powyższe pytanie można, jak sądzę, odpowiedzieć dopiero po doprowadzeniu przepływki do należytego stanu. Powiadasz, że u mnie ona mierzy już nie za bardzo. Stąd też i ocena stanu turbiny na dzień dzisiejszy będzie przekłamana. Tak czy siak wezmę sobie do serca konieczność wymiany przepływomierza. Ogólnie - chciałbym móc korzystać z pełnej mocy i pełnego przyspieszenia mojego AJM'a, tyle ile to auto może, no i żeby brał przy tym paliwa tyle, ile katalogowo powinien. Jak się domyślam, zużyty przepływomierz powoduje zwiększone zużycie paliwa. Proszę o wyprowadzenie z błędów, jeśli gdzieś się pomyliłem. Dzięki raz jeszcze. Pozdrawiam, Sławek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się