lak88 Opublikowano 16 Września 2012 Autor Opublikowano 16 Września 2012 mam ale bez obudowy, ktoś coś już kombinował wcześniej z tą pompka..na pilota w ogóle nie reaguje, a jak otworze drzwi kluczykiem to pompka cały czas chodzi..;/ ---------- Post dopisany 16-09-2012 at 11:13 ---------- Poprzedni post napisany 14-09-2012 at 07:00 ---------- Wczoraj przeglądnąłem auto, poprzedni właściciel zostawił całą instalację( dobrej jakości) pod car audio - przewód zasilający i masowy do subwoofera, kable do głośników na tył. Zrobiłem drobne zaprawki (obicia od kamieni, drobne ryski) i polerka ręczna. W środku obkleiłem półkę koło drążka zmiany biegów alcantrą. A4 wygląda coraz lepiej. Wrzucę foto po południu:)
junior_tdi Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 oj tam oj tamhttp://s12.postimage.org/w8rdo8ghl/376e06e7d19b1c09dac17744055d8da2.jpg <br /><br /> długaaaa zima się zapowiada
lak88 Opublikowano 25 Września 2012 Autor Opublikowano 25 Września 2012 Problem z pompką rozwiązany:) wszystko śmiga jak powinno;d Dodatkowo w sobotę zabrałem się za usuwanie zbędnych kabli z bagażnika, było ich naprawdę dużo. Dodatkowo jeszcze pranie całego bagażnika, półki za fotelami. Foto poniżej: <br /><br /> <br /><br /> Wymiana pompki wpłynęła również na mrugające oświetlenie wewnątrz przy otwieraniu drzwi innych niż kierowcy. ---------- Post dopisany at 11:49 ---------- Poprzedni post napisany at 11:43 ---------- Teraz przyszedł czas zająć sie prawdopodomnie termostatem, ponieważ na postoju temperatura osiąga 90st. a podczas jazdy gwałtownie spada do 60-70st. Dodam jeszcze, że po podpięciu do VAG'a wyskoczył mi błąd 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected, czy to może mieć na temperaturę cieczy chłodzącej?
Mathis Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 To raczej problem albo z przepływką, albo łapie jakieś lewe powietrze, nie wszedł Ci w tryb awaryjny? Czuć spadek mocy i na 3 biegu ledwo do 6tys dobija.
kujawaPGN Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 6 tys.?? chiba 3tys. chciałeś napisać ;]
roae Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 a co wkońcu było z pompką naprawiałeś czy kupiłeś inną, bo sam mam pewne z nią problemy...
kujawaPGN Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 6 tys.?? chiba 3tys. chciałeś napisać ;] kucze sorki ja myślałem ze to TDI:facepalm:
lak88 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Opublikowano 8 Października 2012 Hehe już nie TDI, wcześniejsze auto było TDi a teraz benzynka z turbem, auto kręci się bardzo dobrze;) a jeśli chodzi o pompkę to kupiłem używkę taki model jak w ETCE pokazało i śmiga;d ---------- Post dopisany 26-09-2012 at 14:21 ---------- Poprzedni post napisany 25-09-2012 at 22:06 ---------- Zainteresowało mnie zamontowanie do mojej A4 jakiegoś modułu, który po otwarciu auta z pilota na kilka sekund uruchomi światła postojowe bądź halogeny. Ale nie mam pojęcia jak takie coś zrobić...macie może jakieś porady? Pomysły? Z góry dzięki za pomoc. ---------- Post dopisany 08-10-2012 at 07:54 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2012 at 14:21 ---------- W sobotę zamontowałem CB radio w schowku pod kierownicą po lewej stronie:) Uniden pro 520xl + antena titanium 7000:) zestaw tylko do zestrojenia;) Została wymieniona też szufladka z uchwytem na napoje i podświetlenie wewnątrz na LED: podsufitka+nogi+bagażnik.
m3e30 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Może ktos licznik nie od tego modelu wstawił... Ale Fajne wnętrze i ogólnie widać zadbana
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się