Al@n Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Witam Posiadam Audi A4 1.9 TDI AJM 115KM w aucie miałem do wymiany turbinę i intercooler, turbine kupiłem używaną w bardzo dobrym stanie po regeneracji w angli. Wszystko złożyłem i auto jeździło jak powinno, potem postanowiłem umyć silnik po tym zabiegu przestawiłem auto w inne miejsce koło domu około 50m ale wtedy nic nie czułem ale wiadomo była to jazda bez gazu cofanie itp. Wieczorem gdy pojechałem autem w dalszą drogę zaczęło nierówno pracować najpierw nieregularne szarpnięcia od 3 biegu które ustawały a potem już ciągłe przerywanie od 2000 ob/min, auto od tych obrotów traci moc, kiedy przekroczy 3000 ob/min jedzie dalej dobrze ale teraz stało się to nieregularne. jadąc np na 5 lub 6 biegu z małymi obrotami z mocnym dodawaniem gazu auto ładnie idzie dopiero gdy złapie 2000 ob/min przestaje przyspieszać. Proszę o pomoc czy mogłem coś uszkodzić podczas mycia ? bo wydaje mi się ze po tym zabiegu zaczęło coś szfankować. Pozdrawiam i dziękuje wszystkim z góry za pomoc
daw2 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Najpierw zobacz czy nie odłączył się jakiś wężyk czy kabel a nastepnie podłącz vag -błędy i logi
piotrsob1 Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Sprawdź konektory listwy zasilającej pompki w głowicy, to częsta przypadłość. Jak się poluzują od wibracji, wystarczy podoginać
Lukas G Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Pierwsze, zapnij vaga, on prawde Ci powie. Syczenia zadnego nie slychac? Moze zbieg okolicznosci z myciem silnika, pojawila sie jakas nieszczelnosc!111
Al@n Opublikowano 17 Września 2012 Autor Opublikowano 17 Września 2012 Syczenie było przed wymiana intercoolera, o jakich nieszczelnościach mówisz ? ---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ---------- dodam że auto przed wymiana turbiny brało olej było go dużo w układzie intercoolera , po wymianie nadal bierze ale mniej tylko już na pewno nie przez turbinę jaka może być przyczyna ? pierścienie ? pozdrawiam
jozek726 Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 co do tego szarpania, sprawdź łączniki wtryskiwaczy też tak miałem kiedyś ze zaczął mi szarpać, odłączyłem je przeczyściłem i było wszystko ok
Al@n Opublikowano 29 Września 2012 Autor Opublikowano 29 Września 2012 Witam moje auto najpierw szarpało a potem cały czas było słabe, bo wizycie w AUTOSERVISIE BOSCHA zdiagnozowali przepływomierz, nowy oryginał dobrany po nr VIN kosztował 500zł i gwarancja 4 lata. Auto jeździ jak dawniej, dzięki wszystkim za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się