Adam0148 Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Witam, Pewnie temat był wałkowany setki razy ale będę pytał bo mi to żyć nie daje. Jak z tytułu można wywnioskować mam problem ze wspomaganiem. Tylko nie wiem gdzie dokładnie leży problem, po odpaleniu silnika słyszę pracującą pompę bardzo wyraźnie takie jak by buczenie/trzeszczenie. Po lekkim skręcie kierownicy może max 5 st. dźwięk ustaje, oczywiście jak puszczę kierownice buczenie wraca.Przy skręcaniu na obrotach słychać to jeszcze bardziej Walczę z tym problem już od 6 miesięcy. Pompa została zregenerowana, napinacze wymienione, ostatnio wymieniłem maglownice (używka - z demontażu). Koszt tego wszystkiego 2100 zł i efektu zero. Ręce mi opadają. Wczoraj byłem na serwisie audi w Rybniku i dowiedziałem się najlepiej wymienić na nówki sztuki oryginalne 4 tyś PLN - tyle na pewno nie dam, zresztą sam majster mi przyznał że to się nie opłaca bo buczenie nie stwarza zagrożenie dla działania auta. No ale pewnie jak większość doprowadza mnie to szewskiej pasji. Nie wiem co to może być może płyn bo jest jakiś czerwony... ale wydaje mi się że jest to winna pompy - przewodów - nie wiem. Nie znam nikogo z Okolic Rybnika kto miałby w tej materii nie zbędą wiedzę żeby mi pomóc. Dlatego zwracam się*do was z prośba o pomoc może ktoś miał podobny problem. Pozdrawiam Adam
cacek89 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 co 3 watek jest o tym jesli wypadlo ci sitko ze zbiorniczka plyn sie pieni i wlasnie taki bedzie efekt ale normalnie nie wierze zeby ci wszyscy "mechanicy" którzy do tej pory walczyli z twoim problemem na to nie wpadli, jesli nie wpadli to rece opadają
Adam0148 Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 Hejka, no niestety chyba nie tędy droga... co prawda sitka na zbiorniczku nie ma ale nie ma go też w zbiorniczku tak mi się przynajmniej wydaje... no i płyn też się*nie pieni. Dalej jestem w punkcie wyjścia.
cacek89 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 nawet nie wiesz jak wazna role gra ów sitko w zbiorniczku wiec sprawdz czy jest na swoim miejscu
Adam0148 Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 troszkę strzeliłem gafę... te sitko jest ale nie jest luźne na pewno jest na swoim miejscu.
Adam0148 Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 właśnie czerwony czy taki pomarańczowy. Chyba powinien być zielony z tego co się orientuje. Pytanie tylko czy to daje taki efekt buczenia?
cacek89 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 moze buczec przez to ale nie musi, aczkolwiek wlasciwy plyn to podstawa
Adam0148 Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 no w sumie to najtańsza opcja jaka mi została... jutro wymieniam. Zobaczymy czy pomoże
steve69 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 ... po odpaleniu silnika słyszę pracującą pompę bardzo wyraźnie takie jak by buczenie/trzeszczenie. Po lekkim skręcie kierownicy może max 5 st. dźwięk ustaje, oczywiście jak puszczę kierownice buczenie wraca.... To u mnie jest odwrotnie - przy kołach ustawionych "na wprost" jest cisza. Ale wystarczy trochę przekręcić kierownicę w lewo lub prawo (obojętnie) i wtedy wyraźnie słychać buczenie, które staje się głośniejsze po zwiększeniu obrotów. Czy to pompa zaczyna zdychać? Poziom płynu MAX, nie ubywa go. -- Pozdrawiam. Sławek
morgan84 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Witam! u Mnie dokładnie to samo: "Przy kołach ustawionych "na wprost" jest cisza. Ale wystarczy trochę przekręcić kierownicę w lewo lub prawo (obojętnie) i wtedy wyraźnie słychać buczenie, które staje się głośniejsze po zwiększeniu obrotów. Czy to pompa zaczyna zdychać? Poziom płynu MAX, nie ubywa go." Moze to być wina tego sitka? Zauważyłem ze w zbiorniczku płyn sie pieni....
cacek89 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 ba oczywiscie ze moze to byc wina sitka! ociagnij troche plyn ze zbiorniczka strzykawka i patrz czy wsio siedzi na swoim miejscu
steve69 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 To u mnie jest odwrotnie - przy kołach ustawionych "na wprost" jest cisza. Ale wystarczy trochę przekręcić kierownicę w lewo lub prawo (obojętnie) i wtedy wyraźnie słychać buczenie, które staje się głośniejsze po zwiększeniu obrotów. Czy to pompa zaczyna zdychać? Poziom płynu MAX, nie ubywa go. Mała aktualizacja: pompa wspomagania wymieniona (nowa z ASO - 8E0145155N) układ przepłukany, płyn wymieniony na nowy (G004000) sitko w zbiorniczku jest, płyn nie pieni się Jest ciszej niż na starej pompie, ale jednak jeszcze słychać to buczenie. Czyżby maglownica szwankowała? -- Pozdrawiam. Sławek
cacek89 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 sitko w zbiorniczku jest ale czy na swoim miejscu?tak z ciekawosci ile ta impreza cie wyniosla?
steve69 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 sitko w zbiorniczku jest ale czy na swoim miejscu? A jak to sprawdzić? Tak jak pisałem wcześniej - płyn nie pieni się. tak z ciekawosci ile ta impreza cie wyniosla? pompa = 1690 zł płyn + robocizna = 250 zł -- Pozdrawiam. Sławek
cacek89 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 wiesz co Slawek Twoj post pomylil mi sie z postem morgan84: to wlasnie on pisal ze mu sie pieni plyn
Adam0148 Opublikowano 28 Września 2012 Autor Opublikowano 28 Września 2012 1700 za pompę ... porażka. Mi przynajmniej powiedzieli że wymienią wszystko dla pewności za 4 tyś. ---------- Post dopisany 26-09-2012 at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany 25-09-2012 at 19:33 ---------- Płyn wymieniony, buczenie dalej jest. ---------- Post dopisany 28-09-2012 at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2012 at 19:00 ---------- Dziś podniosłem auto do góry. Podczas kręcenia nic nie buczy... więc wygląda to tak jak by pompa nie domagała... choć pewien nie jestem. ogólnie okazało się jeszcze że jest luz na lewym kole - pionowy. Jakieś pomysły ?
ghost1717 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 A ja obstawiam nieszczelność na weżu ssacym pompy wspomagania! W 3.0 ASN miałem zbyt mocno zacisnietą opaske która przecieła mi w niewidoczny sposób wąż.... pompa pobierała sobie lewe powietrze i nie mogła się całkowicie odpowietrzyć!
gregor_gg Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Jak to sitko wygląda? Jakaś fotka może. Mam ten sam problem i przymierzam się do wymiany płynu, ale może najpierw rozejrzę się za sitkiem jakbym go nie miał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się