jezunio Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Witam, zrobiłem dzisiaj logi dynamiczne, mam nadzieję, że wszystko wyszło dobrze. Ogólnie autko jeździ całkiem dobrze, ale mam wrażenie, że brakuje mu torchę mocy. Dodatkowo nie mogę wyregulować dobrze instalacji brc24, gazownik już stwierdził, że to na 100% wina silnika, więc niech ktoś mądrzejszy na to zerknie. Z góry dzięki. Log (0 - 001) Log (1 - 031) Log (2 - 033) Log (3 - 115) Log (4 - 004) Log (5 - 002) Log (6 - 020) Log (7 - 034) Log (8 - 118) Log (9 - 032)
Łukasz13 Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Logi robione na gazie? masz mega ubogo, wtryski zapętlone, nie wiem ale temp. troche wysoka. Napisz czy robione na gazie czy na pb bo tak trudno powiedziec co jest przyczyną
jezunio Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 Zdecydowanie robione na pb, jak przełącze na gaz to od razu mi wywala check i: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded do tego wczoraj w pakiecie: 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Esceeded - Intermittent przed robieniem logów skasowałem błędy i zrobiłem jakieś 30-40 km na pb.
Łukasz13 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Jesli robione na pb to znaczy że jest problem z paliwem, przydałoby sie sprawdzic ciśnienie na listwie paliwa podczas jazdy, mozliwe że filtr paliwa przytkany lub pompka pada.
jezunio Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 Jesli robione na pb to znaczy że jest problem z paliwem, przydałoby sie sprawdzic ciśnienie na listwie paliwa podczas jazdy, mozliwe że filtr paliwa przytkany lub pompka pada. da się to ciśnienie sprawdzić vagiem? jeśli tak to jak? filtr paliwa wymieniony miesiąc temu razem z pozostałymi. Są jakieś przesłaniki, że to może być jeszcze ew. coś innego? bo jutro jade do mechanika i od razu bym obadał wszystkie możliwości. Dzięki Pozdr
Łukasz13 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Vagiem sie nie da, a cisnienie musisz sprawdzić w czasie jazdy z butem w podłodze nie może spadać poniżej 3,5 bara chyba? nie wiem dokładnie,
jezunio Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 Jesli robione na pb to znaczy że jest problem z paliwem, przydałoby sie sprawdzic ciśnienie na listwie paliwa podczas jazdy, mozliwe że filtr paliwa przytkany lub pompka pada. aaa jeszcze jedno, wspomniałem wcześniej, że problem wystąpił najpierw na gazie i na gazie wyskakuje błąd ubogiej mieszanki, więc chyba nie koniecznie musi mieć coś wspólnego z powyższym?? Jak śmigam na benzie to żadne błędny nie wyskakują, ostatnio sprawdzałem przez 200km i nic, a na gazie to po kilku, kilkunastu km zawsze wywala: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded Zapomniałem jeszcze dodać, że chleje jak smok, auto oczywiście:) Pozdr
Łukasz13 Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 Widocznie na gazie jest jeszcze gorzej niz na pb ale wcale sie nie dziwie że gazownik nie może tego ustawić, doprowadz najpierw benzyne do ładu a potem dopiero reguluj lpg, tak jak pisałem zobacz sobie czasy wtrysku praktycznie od 2 tys obr. wtryski maks otwarte a paliwa brakuje, długo jeżdzisz na lpg? może wtryski pb zapieczone, sprawdz to ciśnienie paliwa i układ paliwowy.
jezunio Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 Audi mam 2 miesiące, a poprzednik założył gaz we wrześniu 2009, jutro postaram się posprawdzać ciśnienie paliwa. Dzięki za pomoc, będę na bieżąco uzupełniał info co udało się zrobić. Jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to mile widziane. Pozdr P.S. Która grupa za to odpowiada? żebym nie musiał powtarzać wszystkich logów żeby sprawdzić czy już z paliwem lepiej?
jezunio Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 Układ paliwowy sprawdzony, wymieniony filtr i pompa paliwa(okazało się że wsadzona była pompa od dizla i dawała max 3 bary), mechanik wyeliminował wtryski (pomimo iż ma maszynę do ich czyszczenia), ponieważ chodzi równo i nic nie trzęsie, na luzie się wkręca jak należy. Problem niestety pozostał, auto ciągle słabo jedzie, jakby nie dostawał swojej dawki paliwa. Błędów żadnych na razie nie wywala. Może być przepływka? Na chwile ją odłączyłem to nic się nie zmieniło, wywaliło tylko błąd, ale jak znowu podłączyłem to ciężko zapalał, potem w ogóle nie chciał się wkręcać, ale po kilku km wszystko wróciło do normy. Jakieś nowe pomysły?
german81 Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 zrób ponowne logi z bloków 2 20 31 115 118.
jezunio Opublikowano 14 Września 2012 Autor Opublikowano 14 Września 2012 zrobione: Log (0 - 118) Log (1 - 020) Log (2 - 115) Log (3 - 002) Log (4 - 031) dodam, że auto jeździ coraz gorzej, odcinek, który miałem do logów zrobił się za krótki:/ auto w ogóle nie jedzie i ciężko pali, trzeba dość długo kręcić. Pozdr
german81 Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 nic dziwnego ze auto nie jedzie jak nie dostaje paliwa . sprawdz cisnienie paliwa w czasie jazdy tak samo jak bys robił logi od 2000-6500 obr powinienes miec cisnenie ok. 3,5 lub 4,5 bar w zaleznosci jaki masz rgulator cisnienia paliwa.jak zrobisz porzadek z cisniem paliwa to auto to powtórz logi bo na ta chwile tylko tyle mozna stwerdzic z tych logów . ---------- Post dopisany at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany at 21:44 ---------- tak patrze na te twoje pierwsze logi masz tam lepsze cisnie paliwa na tej niby pompie z diesla niz na tej nowej cos ten tówj mechanik sie nie popisał .jak chcesz dojsc szybciej do ładu z autem to zadzwon do mnie to szybciej dogadamy niz piszac .
jezunio Opublikowano 18 Września 2012 Autor Opublikowano 18 Września 2012 kolejny log po kolejnej interwencji mechanika, niby przewód paliwowy jakiś był ściśnięty. Zrobiłem dzisiaj tylko jeden log, żebyście mnie utwierdzili, że dalej szukać w paliwie?? auto zaczęło gorzej odpalać i jak się rozpędza to czasem przerywa. Mechanik twierdzi, że na listwie jest 6 barów i że teraz to już trzeba sprawdzać przepływkę, ale wtryski jeszcze nie byly czyszczone. Log (0 - 002) Pozdr
jarek323 Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 od początku obserwuje twój problem,przepływka co prawda pokazuje troche za mało ale myśle że to nie jej wina w logu 002 widać że ms jest za duży ponad 20 do 24 masz amb a ja bfb to prawie to samo umnie w logu 002 ms max 18. może masz nie seryjne wtryski(większe) najlepiej było by podmienić listwe z wtryskami na próbe.
german81 Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 jak by były wieksze wtryski to czasy by były krótsze niz 15 ms i korekta w kanale 32 była by na - a nie na + ---------- Post dopisany at 19:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:43 ---------- jakies postepy? miałes dzwonic
jezunio Opublikowano 26 Września 2012 Autor Opublikowano 26 Września 2012 Witam ponownie, jest jakiś postęp:) wymieniona pompa paliwa 2 razy. Pierwsza okazała się jakimś chińczykiem i albo padła od razu albo założyli już zepsutą. Teraz mam ori używaną i auto jedzie duuużo lepiej, zrobiłem 300 km na paliwie i nie wywala błędu ubogiej mieszanki. Poniżej właśnie zrobione logi: Log (0 - 118) Log (1 - 031) Log (2 - 115) Log (3 - 020) Log (4 - 002) Z góry wielkie dzięki za analizę, mam nadzieje, że już będzie dobrze. Pozdr
german81 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 cisnienie paliwa jest teraz ok przepływka mogła by troche wiecj pokazac ,jedynie do czego mozna sie przycepic to cisnienie doładowania strasznie pózno osiaga wartosc zadna . wyglonda mi to na wadliwie działajacy n75 ale dla pewnosci sprawdz jeszcze szczelnosc cisnieniowo .
jezunio Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 Witam ponownie, ostatnimi czasy borykam się z wywalającym płynem chłodniczym, więc podpiołem vaga w trakcie jazdy i w grupie 118 mam load 0,00 cały czas. Dodam, że w między czasie wymieniłem N75 na nowy i wymieniana była uszczelka pod głowicą (niepotrzebnie) i regenerowana turbina. O czym świadczy że mam load 0,00?? Mechanik coś źle pospinał jak składał silnik?? Logów na razie nie mogę zrobić bo docieram tipttronic po remoncie. Z góry dzięki Pozdr EDIT: sprawdziłem i 118 pokazuje ciśnienie doładowania, więc skoro u mnie jest ciągle 0,00 to n75 się wysrał kompletnie?? to możliwe?? czy raczej coś źle pospinane?? bo na oko wygląda ok, tylko że na moje oko, a to o niczym nie świadczy:/ Pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się