mapelastik Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Witam. Posiadam Audi 1.8 125 km. Zauważyłem że na 1 i 2 biegu auto nie ma takiego dobrego przyspieszenia.. Wymieniłem świece ale nadal problem jest ... Przykładowo jechałem Hondą 125 km i na 1 ma lepsze przyspieszenie co może być powodem ??[/Przejedź się innym audi a nie hondą,bo ona będzie lepiej przyspieszać.Hondy lubią wysokie obroty i są w skrócie mówiąc bardziej żwawe,więc te 125 hondy czuć a jak na audi to tak sobie. 1.8 T dopiero czuć,więc twoje porównanie nie jest nieobiektywne i może wszystko z twoją jest ok. I dzięki za wklejenie kodów akurat mi potrzebne to sobie podprowadzę z wątku
Arkadiush Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Opublikowano 5 Lutego 2013 Pany takie pytanie. Mam problem z Imo. Wkładam kluczyk raz zadziała a raz nie to co z tym można zrobić?
ja74687 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 albo ten pierścień ci poszedł od immo, ale raczej pastylka w kluczyku się kończy drugi kluczyk powinien załatwić sprawę
Arkadiush Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Opublikowano 5 Lutego 2013 albo ten pierścień ci poszedł od immo, ale raczej pastylka w kluczyku się kończy drugi kluczyk powinien załatwić sprawę Ale powiem że prawie przy każdym tak jest ;/ a ten pierścień to ile wymiana czy coś?
rafal9119 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 sprobuj zapiac Vag i skasowac bledy u mnie tez ciagle sie palila kontrolka od immo,skasowalem bledy i juz pol roku jest dobrze. a nawet na forum bylo gdzies jak naprawic immo
Arkadiush Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 sprobuj zapiac Vag i skasowac bledy u mnie tez ciagle sie palila kontrolka od immo,skasowalem bledy i juz pol roku jest dobrze. a nawet na forum bylo gdzies jak naprawic immo błędy są usuwane ale jest tak samo ;/ ---------- Post dopisany 13-02-2013 at 11:35 ---------- Poprzedni post napisany 05-02-2013 at 19:29 ---------- A gdzie jest ten pierścień?
motor144 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Temat znany i lubiany tylko czasami warto poszukać http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-immobilizer-1649/
Arkadiush Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 Temat znany i lubiany tylko czasami warto poszukać http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-immobilizer-1649/ ok
fet2 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 witam. ostatnio byla mowa o tym ciegnie co przedluza kolektor ssacy ( otwiera w nim przepadki) . mam takie cos ale u mnie ciegno jest cale i jak dodaje gazu to widac ze sie rusza i otwiera te przepadki , lecz zaciekawilo mnie cos innego, mianowicie gdy dodaje gazu i trzymam go na gazie to ciegno przesuwa sie wiec otwiera te zapadki lecz po chwili wraca na swoja pozycje ... czy tak powinno byc ? nie powinn byc czasem tak ze w momecie trzymania go na gazie on powinien byc otwarty ...?
mloody_s-line Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 jak delikatnie bedziesz wciskał gaz to nie powinny sie nawet otworzyć tak jest u mnie, ale niech sie wypowiedzą inni użytkownicy:decayed:
fet2 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 tu nie chodzi o to . chodzi o to ze dodaje np gazu na 4k obrotow ... trzymam tyle obrotow i ta zapadka otwiera sie ale po chwili zamyka z powrotem mimo tego ze ciagle ma obrotow 4k ..
Arkadiush Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Opublikowano 1 Marca 2013 A macie u siebie problemy z IMMO ? bo u mnie prawdopodobnie pierścień fiksuje
rafal9119 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 jak ci fiksuje to sobie go napraw i sie nie melduj,
mloody_s-line Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 tu nie chodzi o to . chodzi o to ze dodaje np gazu na 4k obrotow ... trzymam tyle obrotow i ta zapadka otwiera sie ale po chwili zamyka z powrotem mimo tego ze ciagle ma obrotow 4k .. u mnie kolego też tak jest. Za zapadka otwiera się gdy ostro wcisNiesz na gaz w celu zwiększenia dawki w danym momencie.
Kucharo Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Panowie! Mega problem mam z moją B5. Otóż na początku zacznę, że moja A4 jest już w wersji po liftowej z 1999r na silniku 1.8 bez turba. Mam problem taki z jakim się jeszcze nie spotkałem. Po pierwsze nie wyświetla się kontrolka check engine. Druga sprawa, ważniejsza, to, że moja A4 nie ma mocy, przy 4.5 tys odcina, przerywa do czerwonego pola nie ma szans aby dokręciła i obojętnie czy benzyna czy gaz. Macie jakieś sugestie, bo mi już ręce opadają...
rafal9119 Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 szukaj a napewno znajdziesz. a c**j jest tego na forum
darko Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 szukaj a napewno znajdziesz. a c**j jest tego na forum kolego to jest forum o motoryzacji a nie o bluzganiu jedziesz równo z tym k.i ch. w prawie każdym poście
rafal9119 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 nie w prawie kazdym poscie tylko kazdy czeka na gotowe. nie chce mi sie szukac bo to nie moj interes ale bym wkleił mu link do tematu podobnego do jego problemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się