skater69 Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Panowie taka sprawa ze przy odpaleniu na zimnym silnik nierowno pracuje i strasznie kopci lekko na niebiesko dopiero po rozgrzaniu przestaje. Ostatnio gdy jechalem przestala pracowac turbina ale po ponownym odpaleniu wszystko wrocilo do normy, tak jakby w tryb awaryjny wpadla. Vag niczego nie wykazuje, turbo bylo w zeszlym roku regenerowane. Inny dziwny objaw to ze na zimnym po odpuszczeniu gazu slychac jakis dziwny metaliczny dzwiek , zauwazylem tez ze plyn chlodniczy spadlo okolo 1 cm. Naprawde niewiem od czego zaczac.
lukaseq1 Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 jak na niebiesko to: turbo puszcza olej, albo pompki leja, nie napisales jaki silnik ! jak przy rozruchu zakopci to uszczelniacze
skater69 Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 Silnik AVF kolego lukaseq1, chodzi o uszczelniacze na pompowtryskach? tutaj logi grupy 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:16 ---------- czyzby pierwszy pompowtrysk niedomagal?
lukaseq1 Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 chodzi o uszczelniacze na zaworach. Sorka nie widzialem ze to AVF. Ile masz na latane w tym autku, co do logow niech sie wypowie ktos inny
skater69 Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 rok 2004 przejechane 250 tys kilometrow.
Spidan Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Jak dla mnie to turbo Ci pada, pewnie źle zregenerowane.
nastradamus Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 a Ja bym zrobił pełne logi, przede wszystkim dynamiczne wtedy będzie więcej wiadomo
lukaseq1 Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 no ja dokladnie tak samo byc zrobil
skater69 Opublikowano 11 Września 2012 Autor Opublikowano 11 Września 2012 dobra czyli meas. blocks 08 loguje grupy 000, 003, 008, 011, 013, kobieta obok mnie auto krece na 3 biegu do 4 tys? logowac kazda grupe osobno? ---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ---------- oto logi dynamiczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany at 21:36 ---------- zapomnialem dodac ze bylo mokro i czasami troche mielilo:)
raffik Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Podjedź do godnego mechanika niech zobaczy objawy pod kontem uszczelki pod głowicą(woda na bagnecie,masło pod korkiem itp itd)...
skater69 Opublikowano 14 Września 2012 Autor Opublikowano 14 Września 2012 uszczelka to raczej nie jest, zero wody , masla itp ---------- Post dopisany 14-09-2012 at 07:29 ---------- Poprzedni post napisany 12-09-2012 at 15:10 ---------- Wykluczam Turbo - sprawdzone, uszczelka pod glowcia tez - brak objawow.
ciahciah Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 jak zostało sprawdzone turbo? czy turbo to hybryda bo jak regeneracja byłą na normalną AVF to na tym programie turbo szlak trafi w logach widać problem w doładowaniu, sprawdź czy jest szczelny dolot, każde spocenie na rurze olejem to nieszczelność do zlikwidowania, dokładnie sprawdź IC czy nie puszcza oleju, pojeździj dynamicznie i powtórz dynamicznego 011
skater69 Opublikowano 14 Września 2012 Autor Opublikowano 14 Września 2012 Turbo to seryjne AVF, zostalo sprawdzone pod wzgledem luzow ktorych brak. Ok powtorze loga. Czyli na program 175 km i 380 niutkow przydaloby sie BRD?
vauxhall95 Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 to turbo nawet jak wgrasz juz serie padnie zaraz.Doladowanie rzedu 1.8-1.9 i brak trybu awaryjnego.Wymien za wczasu turbo i wgraj serie.Ten program to nie porozumienei!
Spidan Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Dokładnie jak kolega pisze, kto robił Ci taki program? Seryjne turbo w AVF nie wytrzyma takiego doładowania, u mnie przy sofcie na 170KM max jest 1,4 bara.
skater69 Opublikowano 14 Września 2012 Autor Opublikowano 14 Września 2012 Seryjnie mialem 137 kucy i jakos dawalo rade wiec nierozumiem turbina jest wporzadku. Czy zmiana turbo na wieksze wiaze sie ze zmiana programu?
pioteros Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Nie mozliwe zeby turbo przy odpaleniu dmuchnelo tak mocno zeby olej znalazl sie w dolocie i od tego zeby zakopcil, uszczelniacze do sprawdzenia, ewentualnie zobacz ile masz oleju u dolu icka jao pare kropelek poleci to nie masz sie czym przejmowac tzn ze turbo w miare zdrowe, i umawiaj sie na wymiane uszczelniaczy trzonkow zaworow
vauxhall95 Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Nie mozliwe zeby turbo przy odpaleniu dmuchnelo tak mocno zeby olej znalazl sie w dolocie i od tego zeby zakopcil, uszczelniacze do sprawdzenia, ewentualnie zobacz ile masz oleju u dolu icka jao pare kropelek poleci to nie masz sie czym przejmowac tzn ze turbo w miare zdrowe, i umawiaj sie na wymiane uszczelniaczy trzonkow zaworow kolego ale turbo nie musi zapompowac w dolot,moze ładnie kolorow dmuchac w wydech a w dolot ani kropli
Spidan Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Oczywiście trzeba zmienić cały soft jak dajesz większe turbo.
pioteros Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Nie mozliwe zeby turbo przy odpaleniu dmuchnelo tak mocno zeby olej znalazl sie w dolocie i od tego zeby zakopcil, uszczelniacze do sprawdzenia, ewentualnie zobacz ile masz oleju u dolu icka jao pare kropelek poleci to nie masz sie czym przejmowac tzn ze turbo w miare zdrowe, i umawiaj sie na wymiane uszczelniaczy trzonkow zaworow kolego ale turbo nie musi zapompowac w dolot,moze ładnie kolorow dmuchac w wydech a w dolot ani kropli To w jaki sposob olej zostaje przepalony kiedy nawet wydech jest jeszcze zimny... ? tapa-tapa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się