Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kopci na niebiesko AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie taka sprawa ze przy odpaleniu na zimnym silnik nierowno pracuje i strasznie kopci lekko na niebiesko dopiero po rozgrzaniu przestaje. Ostatnio gdy jechalem przestala pracowac turbina ale po ponownym odpaleniu wszystko wrocilo do normy, tak jakby w tryb awaryjny wpadla. Vag niczego nie wykazuje, turbo bylo w zeszlym roku regenerowane. Inny dziwny objaw to ze na zimnym po odpuszczeniu gazu slychac jakis dziwny metaliczny dzwiek , zauwazylem tez ze plyn chlodniczy spadlo okolo 1 cm. Naprawde niewiem od czego zaczac.

Opublikowano

jak na niebiesko to: turbo puszcza olej, albo pompki leja, nie napisales jaki silnik ! jak przy rozruchu zakopci to uszczelniacze

Opublikowano

chodzi o uszczelniacze na zaworach. Sorka nie widzialem ze to AVF. Ile masz na latane w tym autku, co do logow niech sie wypowie ktos inny

Opublikowano

Jak dla mnie to turbo Ci pada, pewnie źle zregenerowane.

Opublikowano

a Ja bym zrobił pełne logi, przede wszystkim dynamiczne :naughty: wtedy będzie więcej wiadomo :wink:

:hi:

Opublikowano

no ja dokladnie tak samo byc zrobil

Opublikowano

dobra czyli meas. blocks 08 loguje grupy 000, 003, 008, 011, 013, kobieta obok mnie auto krece na 3 biegu do 4 tys? logowac kazda grupe osobno?

---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ----------

oto logi dynamiczne

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany at 21:36 ----------

zapomnialem dodac ze bylo mokro i czasami troche mielilo:)

Opublikowano

Podjedź do godnego mechanika niech zobaczy objawy pod kontem uszczelki pod głowicą(woda na bagnecie,masło pod korkiem itp itd)...

Opublikowano

uszczelka to raczej nie jest, zero wody , masla itp

---------- Post dopisany 14-09-2012 at 07:29 ---------- Poprzedni post napisany 12-09-2012 at 15:10 ----------

Wykluczam Turbo - sprawdzone, uszczelka pod glowcia tez - brak objawow.

Opublikowano

jak zostało sprawdzone turbo?

czy turbo to hybryda bo jak regeneracja byłą na normalną AVF to na tym programie turbo szlak trafi

w logach widać problem w doładowaniu, sprawdź czy jest szczelny dolot, każde spocenie na rurze olejem to nieszczelność do zlikwidowania, dokładnie sprawdź IC czy nie puszcza oleju, pojeździj dynamicznie i powtórz dynamicznego 011

Opublikowano

Turbo to seryjne AVF, zostalo sprawdzone pod wzgledem luzow ktorych brak. Ok powtorze loga. Czyli na program 175 km i 380 niutkow przydaloby sie BRD?

Opublikowano

to turbo nawet jak wgrasz juz serie padnie zaraz.Doladowanie rzedu 1.8-1.9 i brak trybu awaryjnego.Wymien za wczasu turbo i wgraj serie.Ten program to nie porozumienei!

Opublikowano

Dokładnie jak kolega pisze, kto robił Ci taki program? Seryjne turbo w AVF nie wytrzyma takiego doładowania, u mnie przy sofcie na 170KM max jest 1,4 bara.

Opublikowano

Seryjnie mialem 137 kucy i jakos dawalo rade wiec nierozumiem turbina jest wporzadku. Czy zmiana turbo na wieksze wiaze sie ze zmiana programu?

Opublikowano

Nie mozliwe zeby turbo przy odpaleniu dmuchnelo tak mocno zeby olej znalazl sie w dolocie i od tego zeby zakopcil, uszczelniacze do sprawdzenia, ewentualnie zobacz ile masz oleju u dolu icka jao pare kropelek poleci to nie masz sie czym przejmowac tzn ze turbo w miare zdrowe, i umawiaj sie na wymiane uszczelniaczy trzonkow zaworow

Opublikowano
Nie mozliwe zeby turbo przy odpaleniu dmuchnelo tak mocno zeby olej znalazl sie w dolocie i od tego zeby zakopcil, uszczelniacze do sprawdzenia, ewentualnie zobacz ile masz oleju u dolu icka jao pare kropelek poleci to nie masz sie czym przejmowac tzn ze turbo w miare zdrowe, i umawiaj sie na wymiane uszczelniaczy trzonkow zaworow

kolego ale turbo nie musi zapompowac w dolot,moze ładnie kolorow dmuchac w wydech a w dolot ani kropli

Opublikowano

Oczywiście trzeba zmienić cały soft jak dajesz większe turbo.

Opublikowano
Nie mozliwe zeby turbo przy odpaleniu dmuchnelo tak mocno zeby olej znalazl sie w dolocie i od tego zeby zakopcil, uszczelniacze do sprawdzenia, ewentualnie zobacz ile masz oleju u dolu icka jao pare kropelek poleci to nie masz sie czym przejmowac tzn ze turbo w miare zdrowe, i umawiaj sie na wymiane uszczelniaczy trzonkow zaworow

kolego ale turbo nie musi zapompowac w dolot,moze ładnie kolorow dmuchac w wydech a w dolot ani kropli

To w jaki sposob olej zostaje przepalony kiedy nawet wydech jest jeszcze zimny... ?:)

tapa-tapa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...