Jump to content
IGNORED

Kopci na niebiesko AVF


skater69
 Share

Recommended Posts

Panowie taka sprawa ze przy odpaleniu na zimnym silnik nierowno pracuje i strasznie kopci lekko na niebiesko dopiero po rozgrzaniu przestaje. Ostatnio gdy jechalem przestala pracowac turbina ale po ponownym odpaleniu wszystko wrocilo do normy, tak jakby w tryb awaryjny wpadla. Vag niczego nie wykazuje, turbo bylo w zeszlym roku regenerowane. Inny dziwny objaw to ze na zimnym po odpuszczeniu gazu slychac jakis dziwny metaliczny dzwiek , zauwazylem tez ze plyn chlodniczy spadlo okolo 1 cm. Naprawde niewiem od czego zaczac.

Link to comment
Share on other sites

jak na niebiesko to: turbo puszcza olej, albo pompki leja, nie napisales jaki silnik ! jak przy rozruchu zakopci to uszczelniacze

Link to comment
Share on other sites

chodzi o uszczelniacze na zaworach. Sorka nie widzialem ze to AVF. Ile masz na latane w tym autku, co do logow niech sie wypowie ktos inny

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie to turbo Ci pada, pewnie źle zregenerowane.

Link to comment
Share on other sites

dobra czyli meas. blocks 08 loguje grupy 000, 003, 008, 011, 013, kobieta obok mnie auto krece na 3 biegu do 4 tys? logowac kazda grupe osobno?

---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ----------

oto logi dynamiczne

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany at 21:36 ----------

zapomnialem dodac ze bylo mokro i czasami troche mielilo:)

Link to comment
Share on other sites

Podjedź do godnego mechanika niech zobaczy objawy pod kontem uszczelki pod głowicą(woda na bagnecie,masło pod korkiem itp itd)...

Link to comment
Share on other sites

uszczelka to raczej nie jest, zero wody , masla itp

---------- Post dopisany 14-09-2012 at 07:29 ---------- Poprzedni post napisany 12-09-2012 at 15:10 ----------

Wykluczam Turbo - sprawdzone, uszczelka pod glowcia tez - brak objawow.

Link to comment
Share on other sites

jak zostało sprawdzone turbo?

czy turbo to hybryda bo jak regeneracja byłą na normalną AVF to na tym programie turbo szlak trafi

w logach widać problem w doładowaniu, sprawdź czy jest szczelny dolot, każde spocenie na rurze olejem to nieszczelność do zlikwidowania, dokładnie sprawdź IC czy nie puszcza oleju, pojeździj dynamicznie i powtórz dynamicznego 011

Link to comment
Share on other sites

to turbo nawet jak wgrasz juz serie padnie zaraz.Doladowanie rzedu 1.8-1.9 i brak trybu awaryjnego.Wymien za wczasu turbo i wgraj serie.Ten program to nie porozumienei!

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie jak kolega pisze, kto robił Ci taki program? Seryjne turbo w AVF nie wytrzyma takiego doładowania, u mnie przy sofcie na 170KM max jest 1,4 bara.

Link to comment
Share on other sites

Nie mozliwe zeby turbo przy odpaleniu dmuchnelo tak mocno zeby olej znalazl sie w dolocie i od tego zeby zakopcil, uszczelniacze do sprawdzenia, ewentualnie zobacz ile masz oleju u dolu icka jao pare kropelek poleci to nie masz sie czym przejmowac tzn ze turbo w miare zdrowe, i umawiaj sie na wymiane uszczelniaczy trzonkow zaworow

Link to comment
Share on other sites

Nie mozliwe zeby turbo przy odpaleniu dmuchnelo tak mocno zeby olej znalazl sie w dolocie i od tego zeby zakopcil, uszczelniacze do sprawdzenia, ewentualnie zobacz ile masz oleju u dolu icka jao pare kropelek poleci to nie masz sie czym przejmowac tzn ze turbo w miare zdrowe, i umawiaj sie na wymiane uszczelniaczy trzonkow zaworow

kolego ale turbo nie musi zapompowac w dolot,moze ładnie kolorow dmuchac w wydech a w dolot ani kropli

Link to comment
Share on other sites

Oczywiście trzeba zmienić cały soft jak dajesz większe turbo.

Link to comment
Share on other sites

Nie mozliwe zeby turbo przy odpaleniu dmuchnelo tak mocno zeby olej znalazl sie w dolocie i od tego zeby zakopcil, uszczelniacze do sprawdzenia, ewentualnie zobacz ile masz oleju u dolu icka jao pare kropelek poleci to nie masz sie czym przejmowac tzn ze turbo w miare zdrowe, i umawiaj sie na wymiane uszczelniaczy trzonkow zaworow

kolego ale turbo nie musi zapompowac w dolot,moze ładnie kolorow dmuchac w wydech a w dolot ani kropli

To w jaki sposob olej zostaje przepalony kiedy nawet wydech jest jeszcze zimny... ?:)

tapa-tapa

Link to comment
Share on other sites

normalny.Widze ze nie wymieniales nigdy turba jak olej pusci.Wsadzasz drugie turbo odpalasz a w warsztacie/garazu nie widac nawet jakie to auto jest.Mimo ze silnik nie ma nawet 20stopni.

Link to comment
Share on other sites

sprawdzalem rure turbo - IC jest troche oleju ale w normie wiec turbo jest ok:) Wymiana uszczelniaczy trzonkow zaworow a co dokladniej potrzebuje do tego ? co musze zamowic? Tak pozatym wczoraj zrobilem trase okolo 1000 Km i cisnalem Audiczke zdrowo do 215 km / h i dzisiaj efekt Bov ( zawor Blow off :) ) ustal. ale problem z opdalaniem nieminal. Zauwazylem tez ze bardzo ciezko doprowadzic silnik do 90 stopni na wyswietlaczu, dopiero jak jade pod gorke dochodzi do 90. Czy to jest normalne? Czy czujnik temperatury moze miec wplyw na nierowna prace silnika z rana? dzieki

Link to comment
Share on other sites

Powiem ci kolego ze tez mi dymił na niebiesko 2.0 tdi sprawdzałem turbo nie było zadnych luzow , w wydechu nie było znac oleju ,przeszukałem wszystko i nic , zaryzykowałem i zmieniłem w koncu turbo i jak reka odja :) a naprawde stara 0 jakis nadzyczajnych luzow ,strona goraca sucha , wypalona ...hmmm dziwne ale prawdziwe ...

Link to comment
Share on other sites

zacznij od zrobienia korekty czipa by turbo zaczęło w normalnych warunkach pracować, potem pojeździj jakiś czas i nie zdziw się jak będzie po problemie

Link to comment
Share on other sites

kolego waskivw rozumiem ze kompresja zwiazana jest z glowica ? dzwonilem do firmy ktora robila mi program, kolo powiedzial ze w zadnym wypadku nieustawil by 2 barow na turbo i ze w jakis sposob moglo to cisnienie wzrosnac :) cos mi sie niechce wierzyc. teraz juz wiem dlaczego poszlo mi turbo i rura turbo - IC. W sobote jade do niego ma cos zadzialac oczywiscie mam nadzieje ze za free to zrobi.

Link to comment
Share on other sites

Kompresja to nie tylko głowica, to jeszcze tłoki i pierścienie. Wystarczy że na jednym cylindrze będzie duża rurznica kompresji i na zimnym będzie kulał, dostanie temp. i będzie chodzić ruwno, a olej będzie pobierał i puszczał niebieskie dymki, w czasie normalnej eksploatacji praktycznie nie zauważalne.

Link to comment
Share on other sites

W sobote cisne do firmy ktora robila mi program, ciekawe co mi powiedza, ale cos mi tu smierdzi bo wlasnie po programie padlo mi pierwsze turbo. Czy przeladowanie ma zwiazek tylko ze zlym programem czy moze byc cos jeszcze?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...