Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bardzo cięzkie odpalanie po długim postoju


Prezes870

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, j.w niezależnie czy auto postoi w nocy czy w dzien po około 5 - 7 godzinach auto ma bardzo trudno odpalić ;/ musze je krecic z 15 minut zeby odpalilo. Jakby lapalo na 2 cyl. Jezeli juz odpali i zalapie na wszystkie cyl zawsze odpali od kopa. Wymienilem modulo cewke fakt faktem uzywana ale jest ;/ nowe swiece. Jezeli poleje woda w nocy przewody to nie ma iskier ani nie gasnie wiec chyba tu ok. Nie mam gazu. Do vaga narazie dostepu nie mam najpredzej jutro pojutrze ;/ a tutaj filmiki

sorry za jakosc ;/ pomocy prosze ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź pompe paliwa czy podczas kręcenia podaje paliwo, i czy iskrę masz na każdej świecy, i napisz co VAG ci pokazał. Ale ja myślę że albo ci poszła pompa albo regulator ciśnienia paliwa odepnij od niego wężyk i zobacz czy nie śmierdzi paliwem jak śmierdzi to znaczy że do wymiany, ale sprawdź najpierw czy wogóle paliwo dostaje, posprawdzaj wtryskiwacze jak psiukają i to wszystko narazie, jak nie pomoże to napisz :) Zobacz jeszcze co VAG pokaże może on ci powie co poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce Cię straszyć ale ten silnik kręci jakby kompresji nie miał ,ja bym zaczął od spr.kompresji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale jak juz odpali na wszystkie i go zgasze to jest ok. Ma kompresje i dobrze kreci jak kazdy. A pompa paliwa? Jak tak dłużej kręce to paliwskiem smierdzi na dworzu ze szok. A temperature cieczy dobrze pokazuje na liczniku chyba ze o cos innego tu chodzi hee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzi cisnienie paliwa na listwie wtryskowej, jak bedzie za male to bedzie lał paliwo a nie wtryskiwal, i nie dojdzie do zaplonu. Prawidlowe cisnienie to ok 4 bary. Vagiem cisnienia nie sprawdzisz. Pozatym juz ci prezes870 mowilem , zapraszam do siebie na test vagiem. Jak juz ci sie uda odpalic to cylindry sa rozgrzane i nastepne odpalenie nie stanowi problemu, bo nawet jesli wtryski leja paliwo to opary szybko sie zapalaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresje ma bo spr? Czy tylko tak przypuszczasz? Paliwem śmierdzi bo któryś cylinder nie jest w stanie zapalić mieszanki. Temp. na liczniku to jedno, a dla sterownika silnika to drugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie masz kompresji. Podwieszone lub zapieczone masz zawory. Jak chcesz mierzyc kompresje to zmierz rano bez wczesniejszego odpalania. Ale czuje ,ze bez remontu głowicy się nie obędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze w czym był problem , może komus sie przyda. Otoż to mechanicy zle ustawili rozrzad ;/ o 1 ząb na łańcuchu na wałku z zaworami ssącymi a o 1 ząb na pasku ;/ że to wgl chodziło he sam musiałem po mechanikach poprawiać gdzie tu logika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...