Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, logi zrobiłem na zimnym silniku i tyczą się problemu z tego tematu

http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/strasznie-przerywa-zimnym-filmik-246376/

czy widać coś na nich?

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 11:50 ---------- Poprzedni post napisany at 11:42 ----------

Nie wiem jakie grupy mam zrobić, jak klikam linki w faq to nie może znaleźć tematu, a chodzi mi czy przepływka jest ok

---------- Post dopisany at 12:15 ---------- Poprzedni post napisany at 11:50 ----------

Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 009 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Zapożyczone z innego forum powinno Ci się przydać ;) :

1. Logi zawsze robić na gorącym silniku (chyba, że występują problemy na zimnym - statyczne), zawsze na benzynie (w przypadku aut z LPG).

2. 3 bieg, obroty około 1500 i but do ziemi, aż do ok. 5-5.5 tys obr. W przypadku dużego braku mocy

robić logi na 2 biegu.

3. Logi statyczne - obroty jałowe, wyłączone wszystkie odbiorniki energii (światła, klimatyzacja), kierownica na wprost (nieruchomo).

Funkcje podstawowe (grupy): 000, 001, 002, 003, 004, 005, 007, 009, 010, 023, 024, 098, 099, 100 (w zależności od sterownika, nie wszystkie grupy mogą być dostępne)

Opublikowano

no własnie na zimnym mocno się dusi, na ciepłym mniej na gazie minimalnie ale to wina listwy gazowej raczej, a z tych co zrobiłem nie widać czy coś nie domaga?

Opublikowano

Jeśli statyczne to przydała by się grupa 00 na postoju i bez dodawania gazu.

Grupa 05 ma sens tylko pod obciążeniem = na poziomej drodze na biegu 3 lub 4 i obroty do maxa.

Czy grupę 05 robiłeś na postoju czy w czasie jazdy ?

Jeśli takie wyniki ( w tej grupie) w czasie jazdy to albo przepływka padła albo jakaś z...ta nieszczelność na dolocie (za przepływką).

Ogólnie za dużo paliwa względem powietrza widać (mieszanka na bogato).

U mnie przyczyną podobnych objawów ale tak o 50% w mniejszym stopniu była dziurawa odma olejowa.

Opublikowano

Wszystko było robione w garażu, wąż od odmy jest troche w oleju, a kiedyś ja odpiolem przeplywke to gasl od razu teraz powoli się dusi i gasnie

Opublikowano

O ile nie cieknie na odmę gdzieś powyżej np. z pod pokrywy zaworów to odma ma być idealnie sucha a jak nie to do wymiany .

Opublikowano

chyba ciekło z tego wężyka co obok idzie cienkiego, był już popękany ze starości to może i ten grubszy od odmy jest dziurawy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...