karol2984 Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Cześć, logi zrobiłem na zimnym silniku i tyczą się problemu z tego tematu http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/strasznie-przerywa-zimnym-filmik-246376/ czy widać coś na nich? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 11:50 ---------- Poprzedni post napisany at 11:42 ---------- Nie wiem jakie grupy mam zrobić, jak klikam linki w faq to nie może znaleźć tematu, a chodzi mi czy przepływka jest ok ---------- Post dopisany at 12:15 ---------- Poprzedni post napisany at 11:50 ---------- Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 009 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Biszczan Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Zapożyczone z innego forum powinno Ci się przydać : 1. Logi zawsze robić na gorącym silniku (chyba, że występują problemy na zimnym - statyczne), zawsze na benzynie (w przypadku aut z LPG). 2. 3 bieg, obroty około 1500 i but do ziemi, aż do ok. 5-5.5 tys obr. W przypadku dużego braku mocy robić logi na 2 biegu. 3. Logi statyczne - obroty jałowe, wyłączone wszystkie odbiorniki energii (światła, klimatyzacja), kierownica na wprost (nieruchomo). Funkcje podstawowe (grupy): 000, 001, 002, 003, 004, 005, 007, 009, 010, 023, 024, 098, 099, 100 (w zależności od sterownika, nie wszystkie grupy mogą być dostępne)
karol2984 Opublikowano 22 Września 2012 Autor Opublikowano 22 Września 2012 no własnie na zimnym mocno się dusi, na ciepłym mniej na gazie minimalnie ale to wina listwy gazowej raczej, a z tych co zrobiłem nie widać czy coś nie domaga?
motor144 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Jeśli statyczne to przydała by się grupa 00 na postoju i bez dodawania gazu. Grupa 05 ma sens tylko pod obciążeniem = na poziomej drodze na biegu 3 lub 4 i obroty do maxa. Czy grupę 05 robiłeś na postoju czy w czasie jazdy ? Jeśli takie wyniki ( w tej grupie) w czasie jazdy to albo przepływka padła albo jakaś z...ta nieszczelność na dolocie (za przepływką). Ogólnie za dużo paliwa względem powietrza widać (mieszanka na bogato). U mnie przyczyną podobnych objawów ale tak o 50% w mniejszym stopniu była dziurawa odma olejowa.
karol2984 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 Wszystko było robione w garażu, wąż od odmy jest troche w oleju, a kiedyś ja odpiolem przeplywke to gasl od razu teraz powoli się dusi i gasnie
motor144 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 O ile nie cieknie na odmę gdzieś powyżej np. z pod pokrywy zaworów to odma ma być idealnie sucha a jak nie to do wymiany .
karol2984 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 chyba ciekło z tego wężyka co obok idzie cienkiego, był już popękany ze starości to może i ten grubszy od odmy jest dziurawy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się