pablo15005 Opublikowano 3 Października 2012 Autor Opublikowano 3 Października 2012 właśnie wezmę lema od Toma bo szosy w mojej okolicy są takie że szkoda gadać... PS. A przy zmianie na nowe to jak je skręcać? bo wyczytałem że na opuszczonym samochodzie trzeba skręcać zawieszenie, w tym przypadku także?:>
tomaszstn Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Poskładać i nie dokręcać na maxa, potem na opuszczonym aucie dokręcić, wcześniej pobujaj nim aby się ułożył zawias. Nie wiem czy to się uda bo tam mało miejsca, najlepiej podstaw coś pod wahacz abyś miał więcej miejsca
pablo15005 Opublikowano 3 Października 2012 Autor Opublikowano 3 Października 2012 Poskładać i nie dokręcać na maxa, potem na opuszczonym aucie dokręcić, wcześniej pobujaj nim aby się ułożył zawias. Nie wiem czy to się uda bo tam mało miejsca, najlepiej podstaw coś pod wahacz abyś miał więcej miejsca Dzięki za info coś pomyślę żeby było dobrze
rikardo Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Panowie, nasila się stukanie z prawej strony... na nierównościach słuchać stukanie jakby korkiem od tarczyna ktoś strzelał sobie... co to może być? :| A wahacze dolne banany zmieniane ze 2 miesiące temu... Nie chodziło mi o banany lecz o wahacze nośne proste do których masz przykręcone amortyzatory.
adadur Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 górne z fotek na pewno do wymiany
pablo15005 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Opublikowano 4 Października 2012 Po dzisiejszej jeździe, stwierdzam ze muszę zmienić te amorki z tyłu jak najszybciej bo samochód chodzi po szosie jak szmata...
tomaszstn Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Przecież Ci pisaliśmy Tylko nie kup jakiegoś chłamu, muszą być dobre, jak masz obniżone zawieszenie to musisz kupić odpowiednik 1BE
pieciajek Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 A ja pisze Ci z inne beczki, stawiam na 99 że tylne tuleje na ośce są porozklejane i wybite. Szt z lemfordera to koszt coś koło 60zł, wymień * sporo roboty i rzymska śruba do montażu potrzebna lub prasa sporych rozmiarów) Amory tył są okej a nosi powyżej 120km/h na pusto a jak jedziesz w 4 osoby to jak naczepę na slimach się Ja prowadzi prawda? Pamiętaj żeby śruby na ośi dokręcić na samym końcu jak auto bedzie stało na kołach. Ps trochę problemu może być z wyjęciem lewej śruby bo korektor siły ją zasłania więc go odkręć i przed otwór ładnie wyjdzie. Powodzonka i napisz czy pomogło.
tomaszstn Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Kolega już wymienił na Lema od Toma więc jeszcze dobre są, przynajmniej z tego co pisał
pablo15005 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Opublikowano 4 Października 2012 Kolega już wymienił na Lema od Toma więc jeszcze dobre są, przynajmniej z tego co pisał Tak tuleje zmienione ok 2-3 miechy temu ... Myślałem nad 1 BE amorkach lub mts?:> PS. Co sądzicie o amorkach MTS na tył i sprężynach Eibach Pro Kit -35mm. Będzie twardo troszkę ? Żeby nie było że jak siądzie 3 osoby z tyłu to d*pa po ziemi... przód mam -40 i tył -35 niby wyglądałoby to jakoś? Obecnie mam -30 ale prawa sprężyna chyba już nie domaga bo ta strona na równym czasami bardziej siedzi... jutro myślę wyciągnąć te amorki moje i zobaczyć co z nimi się dzieje ... Co Wy do takiego połączenia jak w/w ?:>
tomaszstn Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Ja jeździłem na Eibach Pro Kit i amorkach Bilstein B4 (takie które można stosować i przy 1BA i 1BE) i powiem Ci że jeździło mi się świetnie. Springi te są progresywne i czym bardziej je obciążasz tym mniej się poddają a nierówności w jezdni wybierają jak standard 1BA. Mi jeździło się wyśmienicie.
pablo15005 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Opublikowano 4 Października 2012 Ja jeździłem na Eibach Pro Kit i amorkach Bilstein B4 (takie które można stosować i przy 1BA i 1BE) i powiem Ci że jeździło mi się świetnie. Springi te są progresywne i czym bardziej je obciążasz tym mniej się poddają a nierówności w jezdni wybierają jak standard 1BA. Mi jeździło się wyśmienicie. Czyli mówisz że takie połączenie nie byłoby głupie pomyślę nad tym jak zobaczę co się stało z tymi gadżetami u mnie z tyłu ...
tomaszstn Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Eibachy na prawdę są wyśmienite, zdecydowanie lepsze niż ori 1BA i 1BE
pablo15005 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Opublikowano 8 Października 2012 Wahacze górne z prawej strony zmienione,auto prowadzi się lepiej w koleinach myślę ze i tak będzie chodziło dalej... Słychać jeszcze te pykania z prawej strony jak przed wymianą wahaczy ale już nie tak bardzo, czyżby to amortyzator?:>
adadur Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 co do tyłu ... przejedź się 50-70 km/h na jakimś łuku gdzie będą poprzeczne wyłomy pęknięcia jedni itp jak zauważysz że tył auta lekko uskakuje na zewnątrz to zabierz się na wymianę amorków, jak auto pływa przy jeździe na wprost (koleiny itp) to będą to tuleje tylne oczywiście uwzględniając że z przodem jest już wszystko doprowadzone do normy, chyba że górne lub/i dolne mocowania amorka są wybite. Co do tych tulei to należy baczną uwagę zwrócić by były dokręcone w pozycji pracy (auto stoi na kołach) inaczej szybko ulegają nadmiernemu skręceniu i zerwaniu.
pablo15005 Opublikowano 15 Października 2012 Autor Opublikowano 15 Października 2012 Właśnie nie wiem czy mechanik skręcał auto na podnośniku czy pod obciążeniem, sprawdzę jeszcze tą opcje sprężyny prawej (samochód stoi nierówno - padnięta prawa strona w dół) zobaczymy co się okaże jak wyjmę amortyzator ---------- Post dopisany 15-10-2012 at 18:02 ---------- Poprzedni post napisany 10-10-2012 at 15:33 ---------- wyjąłem dziś amortyzator prawy tylny, tłoczysko chodzi ciężko, ciekawe jak z lewą stroną . Dalej stawiacie na amorki tył że pływa?:>
adadur Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 ... tłoczysko chodzi ciężko, ciekawe jak z lewą stroną . Dalej stawiacie na amorki tył że pływa?:> co to znaczy ciężko - powinno z opora dawać się wcisnąć (ale opór sprężania się a nie taki zacierania tłoczka) i po odpuszczeniu energiczny płynny powrót Jak wszystko zdrowe pozostanie dokręcić tylne łożyska o 1/4-1/2 obrotu.
pablo15005 Opublikowano 16 Października 2012 Autor Opublikowano 16 Października 2012 ... tłoczysko chodzi ciężko, ciekawe jak z lewą stroną . Dalej stawiacie na amorki tył że pływa?:> co to znaczy ciężko - powinno z opora dawać się wcisnąć (ale opór sprężania się a nie taki zacierania tłoczka) i po odpuszczeniu energiczny płynny powrót Jak wszystko zdrowe pozostanie dokręcić tylne łożyska o 1/4-1/2 obrotu. wchodzi z oprem,palcami go nie wciśnie ale już wypychać to on energicznie sie nie wypchnie ...
tomaszstn Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Po wciśnięciu powinien sam się wysunąć
pablo15005 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 Odkopuje, a pomyślał ktoś o maglownicy? brejdak wsiadł do auta i powiedział że jego zdaniem magiel kaput:facepalm: ---------- Post dopisany 06-11-2012 at 17:06 ---------- Poprzedni post napisany 04-11-2012 at 16:14 ---------- up, pomoże ktoś? co byście obstawiali bo mnie już brak sił do tego auta:facepalm:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się