mmateeuszz Posted September 28, 2012 Posted September 28, 2012 Koledzy co ta za część bo muszę wymienić tutaj uszczelkę, gdyż puszcza olej.
egon@ Posted September 28, 2012 Posted September 28, 2012 Zawór recyrkulacji spalin (EGR) bolączka silników tdi
mmateeuszz Posted September 28, 2012 Author Posted September 28, 2012 kolego ale możliwe że ten zawór pluje olej a nie uszczelka??
SotoM Posted September 28, 2012 Posted September 28, 2012 zazwyczaj olej z niego wydobywa się z tego dużego grzybka po bokach-przez otwory. zadku bywa aby uszczelkę wydmuchało tzn oring gumowy. nieszczelnosc tych zaworów to standard- wtopa Pierburga... duzo ludzi z tym jeździ , inni robią rzeźbę z wężykami i butelkami a inny nie żydzi kasy tylko kupuje drugi za 500zł i wymienia aby było szczelnie i czysto pod maska...
spetsnaz Posted September 28, 2012 Posted September 28, 2012 inny nie żydzi kasy tylko kupuje drugi za 500zł i wymienia aby było szczelnie i czysto pod maska... przez rok
machina Posted September 28, 2012 Posted September 28, 2012 No nie wiem czy przez rok, EGR siedzi w aucie od 3 lat i nic nie cieknie:wink: montowany w Belgii .
otomsono Posted September 28, 2012 Posted September 28, 2012 Jeżeli egr był odkręcany i oring nie został wymieniony to może przepuszczać właśnie na nim..
kkam Posted September 28, 2012 Posted September 28, 2012 musisz kupić oring N-909 273 01, koszt kilkanaście zł. Też wymieniałem go jakiś czas temuhttp://a4-klub.pl/audi-a4-b6-73/b6-awx-czarny-sedan-nowe-foty-142289/
mlodziak22 Posted September 29, 2012 Posted September 29, 2012 w ASO za ten oring i drugą uszczelkę zapłaciłem ok 25zł,po wymianie nic nie leci.
OloWrocek Posted September 29, 2012 Posted September 29, 2012 Może leciec z pod uszczelki. A może z grzybka. Rozbierz i przeczyśc. Jak masz silikon czerwony uszczelnij połączenie i wtedy zobaczysz.
mmateeuszz Posted October 23, 2012 Author Posted October 23, 2012 kurcze kupiłem dziś oring tylko nie miałem numeru bo zapomniałem odpisać tak jak napisał kolega kkam N-909 273 01 i dali mi w serwisie N-909 273 02 i juz teraz nie wiem od czego on jest bo przydać się napewno przyda przy czyszczeni egr, w piątek zakupie N-909 273 01 tylko mógłby mi ktoś wyjaśnić gdzie oring o N-909 273 02 znajduje się??
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now