mcgawroni Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 To co mogę z tym zrobić? Dziś odpaliłem autko i o dziwo błąd zniknął... WTF? Pogazowałem troche, potrzymałem na obrotach i nic, błąd nie wrócił...
vauxhall95 Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 czyszczenie turbo nic nie da.Poprostu jak jest bardzo duza dawak paliwa to turbo sie rozkreca i ecu nie moze zbic cisnienia co w konsekwencji konczy sie notlauf ale przy duzej predkosci 180-220 najczesciej.
mcgawroni Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 to jak mogę zmniejszyc tą dawkę? jest opcja, pobawienia się w Adaptacje?
german81 Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 dawke mozesz zmienic wgrywajac serie lub robiac korekte programu .
mcgawroni Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 A jestem w stanie sam to zrobić? Ewentualnie jakie są koszty takiego przedsięwzięcia?
Biszczan Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 CompSport - Chiptuning i modyfikacje mechaniczne pojazdów
mcgawroni Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 Dzwoniłem pod w/w numer. Szanowny Pan powiedział, że wgranie softu 200zł (podrasowanie do 170 KM 1200zł ). Rzekł też, że często do zmiany dawki paliwa, wykorzystuje się jakieś boxy - urządzenia zewnętrzne w kształcie kostki, lub opornika lub tym podobnych, w celu oszukania urządzeń pomiarowych. Musze grzebnąć trochę głębiej i poszukać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się