wladi Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 Ale jest chociaż sztywniejszy? Jest - sprężyny były niższe (mniejszy skok) + amorki w wersji sport. No tak przecież amorki zakładałeś
Dev Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 Zaciski moglismy dać czerwone. Czarne giną w kolorze tej budy.
Bart-S Opublikowano 16 Września 2013 Autor Opublikowano 16 Września 2013 No i masz - właśnie wysrał się rozrząd (wykręciła się śruba napinacza ).
srb38vx Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 A mówiłem Bartku nie inwestuj w to autko ,teściu miał dobre golasem jezdzić Ty to masz całe życie pod górka
dziadek Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 No i masz - właśnie wysrał się rozrząd (wykręciła się śruba napinacza ). jakie uszkodzenia? swap będzie konieczny?
Bart-S Opublikowano 16 Września 2013 Autor Opublikowano 16 Września 2013 A mówiłem Bartku nie inwestuj w to autko ,teściu miał dobre golasem jezdzić Ty to masz całe życie pod górka Co zrobić Andrzeju - taka karma ---------- Post dopisany at 13:51 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ---------- No i masz - właśnie wysrał się rozrząd (wykręciła się śruba napinacza ). jakie uszkodzenia? swap będzie konieczny? Jeszcze nie wiem... Słupek BKP jest ciężko dostępny i kosztuje w c**j siana (5k jak masz szczęście). Raczej remont głowicy + przy okazji wymiana napędu pompy oleju. Uderzam do ekipy która zrobiła swap Siemianowi. ---------- Post dopisany at 13:55 ---------- Poprzedni post napisany at 13:51 ---------- Objaw miałem taki, że po zatankowaniu ujechałem 1km - zatrzymałem się na światłach i wtedy motor zgasł. Pierwsze co pomyślałem to że kolo na stacji zalał mi benzynę... No i próbowałem kręcić - ale coś za lekko szło. Podjechał sąsiad - ściągneliśmy obudowę rozrządu i... pasek luźny. Dalsza analiza... śrubę napinacza można było obracać ręką
H4mm3R Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 No i masz - właśnie wysrał się rozrząd (wykręciła się śruba napinacza ). Znam ten ból, sam to ostatnio przerabiałem BKP to 8V czy 16V?
Bart-S Opublikowano 16 Września 2013 Autor Opublikowano 16 Września 2013 No i masz - właśnie wysrał się rozrząd (wykręciła się śruba napinacza ). Znam ten ból, sam to ostatnio przerabiałem BKP to 8V czy 16V? 16v
dziadek Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 no a nie można by wsadzić jakiegoś innego np BMM z A3 - to bezproblemowy motor ---------- Post dopisany at 14:52 ---------- Poprzedni post napisany at 14:50 ---------- przykładowa aukcja silnik 2.0 TDI 140KM BMM vw audi skoda seat BMM (3524066346) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Bart-S Opublikowano 16 Września 2013 Autor Opublikowano 16 Września 2013 no a nie można by wsadzić jakiegoś innego np BMM z A3 - to bezproblemowy motor Nie wiem czym dokładnie się różni od BKP - a nie mam teraz czasu bawić się w rozkminkę odnośnie różnic w osprzęcie i tego czego oczekuje sterownik silnika. Sam BKP jest OK - tyle, że miałem po prostu pecha (niedługo i tak przypadała wymiana rozrządu).
Bart-S Opublikowano 16 Września 2013 Autor Opublikowano 16 Września 2013 kumam Jeszcze przed awarią myślałem o swapie na nowszy słupek ale 16v bez DPF w Pasku to tylko BKP - był produkowany przez cały zakres nadwozia B6.
H4mm3R Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Ja bym w coś takiego celował > MITSUBISHI GRANDIS OUTLANDER 2.0 DID SILNIK 75TYŚ (3480965312) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Też próbowałem auto odpalić jak mi napinacz urwało i wszystkie popychacze zaworów dostały... Przelicz koszty, bo sam remont głowicy to 1,5K ---------- Post dopisany at 15:43 ---------- Poprzedni post napisany at 15:08 ---------- Blok i głowica jest ta sama, jedynie musisz podmienić PD i wiązkę głowicy
Bart-S Opublikowano 16 Września 2013 Autor Opublikowano 16 Września 2013 Ja bym w coś takiego celował > MITSUBISHI GRANDIS OUTLANDER 2.0 DID SILNIK 75TYŚ (3480965312) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.Też próbowałem auto odpalić jak mi napinacz urwało i wszystkie popychacze zaworów dostały... Przelicz koszty, bo sam remont głowicy to 1,5K ---------- Post dopisany at 15:43 ---------- Poprzedni post napisany at 15:08 ---------- Blok i głowica jest ta sama, jedynie musisz podmienić PD i wiązkę głowicy Będę miał taką opcję na uwadze - dzięki Tomku
wladi Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 k**wa Bartek czyżby to się stało w piątek 13-go...? współczuje:kwasny:
Bart-S Opublikowano 16 Września 2013 Autor Opublikowano 16 Września 2013 k**wa Bartek czyżby to się stało w piątek 13-go...? współczuje:kwasny: Nie no Włodku - dziś... Leciałem ze skrzynką do Poznania (i po nowe felgi do Paska ).
wladi Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Ja jebie no to się narobiło...szkoda tylko pracy włożonej w tą ślicznotkę
Bart-S Opublikowano 16 Września 2013 Autor Opublikowano 16 Września 2013 Ja jebie no to się narobiło...szkoda tylko pracy włożonej w tą ślicznotkę Nie no motor się wyprostuje tylko skąd brać na to kasę. Na ostatnie prace poszło łącznie 9k
wladi Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Nie no o kasie to nawet nie wspominam bo trzeba by było mieć worek pieniędzy i tak było by mało:whistling:
Bart-S Opublikowano 16 Września 2013 Autor Opublikowano 16 Września 2013 Nie no o kasie to nawet nie wspominam bo trzeba by było mieć worek pieniędzy i tak było by mało:whistling: Wszystkiego nie przewidzisz... Gdyby to się stało przed wymianą hebli/zawieszenia to po prostu na pokładzie zagościłby nowy motor a tak masz - znów piz*a. Myślałem, że może serwis coś zj***ł jak regulowali wałek zaworów wylotowych ale twierdzą, że regulowali tylko kołem pasowym i nie ruszali napinacza. Zresztą mam do nich zaufanie więc tutaj po prostu miałem pecha - trzeba podnieść d*pę, zrobić, zapłacić i jakoś z tym żyć...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się