Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Passat B6 2.0TDI 140KM Highline...


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Ale jest chociaż sztywniejszy?

Jest - sprężyny były niższe (mniejszy skok) + amorki w wersji sport.

No tak przecież amorki zakładałeś:wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski moglismy dać czerwone.

Czarne giną w kolorze tej budy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i masz - właśnie wysrał się rozrząd (wykręciła się śruba napinacza :facepalm:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mówiłem Bartku nie inwestuj w to autko ,teściu miał dobre golasem jezdzić :wink: Ty to masz całe życie pod górka :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i masz - właśnie wysrał się rozrząd (wykręciła się śruba napinacza :facepalm:).

:kwasny:

jakie uszkodzenia? swap będzie konieczny? :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mówiłem Bartku nie inwestuj w to autko ,teściu miał dobre golasem jezdzić :wink: Ty to masz całe życie pod górka :facepalm:

Co zrobić Andrzeju - taka karma :kwasny:

---------- Post dopisany at 13:51 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ----------

No i masz - właśnie wysrał się rozrząd (wykręciła się śruba napinacza :facepalm:).

:kwasny:

jakie uszkodzenia? swap będzie konieczny? :kox:

Jeszcze nie wiem... Słupek BKP jest ciężko dostępny i kosztuje w c**j siana (5k jak masz szczęście). Raczej remont głowicy + przy okazji wymiana napędu pompy oleju. Uderzam do ekipy która zrobiła swap Siemianowi.

---------- Post dopisany at 13:55 ---------- Poprzedni post napisany at 13:51 ----------

Objaw miałem taki, że po zatankowaniu ujechałem 1km - zatrzymałem się na światłach i wtedy motor zgasł. Pierwsze co pomyślałem to że kolo na stacji zalał mi benzynę... No i próbowałem kręcić - ale coś za lekko szło. Podjechał sąsiad - ściągneliśmy obudowę rozrządu i... pasek luźny. Dalsza analiza... śrubę napinacza można było obracać ręką :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i masz - właśnie wysrał się rozrząd (wykręciła się śruba napinacza :facepalm:).

Znam ten ból, sam to ostatnio przerabiałem :kwasny: BKP to 8V czy 16V?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i masz - właśnie wysrał się rozrząd (wykręciła się śruba napinacza :facepalm:).

Znam ten ból, sam to ostatnio przerabiałem :kwasny: BKP to 8V czy 16V?

16v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a nie można by wsadzić jakiegoś innego np BMM z A3 - to bezproblemowy motor :decayed:

---------- Post dopisany at 14:52 ---------- Poprzedni post napisany at 14:50 ----------

przykładowa aukcja

silnik 2.0 TDI 140KM BMM vw audi skoda seat BMM (3524066346) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a nie można by wsadzić jakiegoś innego np BMM z A3 - to bezproblemowy motor :decayed:

Nie wiem czym dokładnie się różni od BKP - a nie mam teraz czasu bawić się w rozkminkę odnośnie różnic w osprzęcie i tego czego oczekuje sterownik silnika. Sam BKP jest OK - tyle, że miałem po prostu pecha (niedługo i tak przypadała wymiana rozrządu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumam

Jeszcze przed awarią myślałem o swapie na nowszy słupek ale 16v bez DPF w Pasku to tylko BKP - był produkowany przez cały zakres nadwozia B6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym w coś takiego celował > MITSUBISHI GRANDIS OUTLANDER 2.0 DID SILNIK 75TYŚ (3480965312) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Też próbowałem auto odpalić jak mi napinacz urwało i wszystkie popychacze zaworów dostały... Przelicz koszty, bo sam remont głowicy to 1,5K

---------- Post dopisany at 15:43 ---------- Poprzedni post napisany at 15:08 ----------

Blok i głowica jest ta sama, jedynie musisz podmienić PD i wiązkę głowicy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym w coś takiego celował > MITSUBISHI GRANDIS OUTLANDER 2.0 DID SILNIK 75TYŚ (3480965312) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Też próbowałem auto odpalić jak mi napinacz urwało i wszystkie popychacze zaworów dostały... Przelicz koszty, bo sam remont głowicy to 1,5K

---------- Post dopisany at 15:43 ---------- Poprzedni post napisany at 15:08 ----------

Blok i głowica jest ta sama, jedynie musisz podmienić PD i wiązkę głowicy :wink:

Będę miał taką opcję na uwadze - dzięki Tomku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k**wa Bartek czyżby to się stało w piątek 13-go...?:facepalm: współczuje:kwasny:

Nie no Włodku - dziś... Leciałem ze skrzynką do Poznania (i po nowe felgi do Paska :facepalm:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jebie no to się narobiło...szkoda tylko pracy włożonej w tą ślicznotkę:kwasny:

Nie no motor się wyprostuje tylko skąd brać na to kasę. Na ostatnie prace poszło łącznie 9k :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no o kasie to nawet nie wspominam bo trzeba by było mieć worek pieniędzy i tak było by mało:whistling:

Wszystkiego nie przewidzisz... Gdyby to się stało przed wymianą hebli/zawieszenia to po prostu na pokładzie zagościłby nowy motor a tak masz - znów piz*a. Myślałem, że może serwis coś zj***ł jak regulowali wałek zaworów wylotowych ale twierdzą, że regulowali tylko kołem pasowym i nie ruszali napinacza. Zresztą mam do nich zaufanie więc tutaj po prostu miałem pecha - trzeba podnieść d*pę, zrobić, zapłacić i jakoś z tym żyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...