Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Słupecko - Konińskie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak Darku bedziesz miał wyresy to daj znac :D nawet za jednym pomiarem wyszło 131 ale Nm gorsze :P

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Trzeba przyjąć średnia :) jak będę miał to ci podeśle :)

Opublikowano

wiem wiem to akurat było mierzone przy stopniowym dodawaniu gazu :D

:banan:


Tak ze mozna motor gazowac :D

Opublikowano

gdzie ta hamownia i za ile ?

Opublikowano

a ile wydusił z 2.8 ?

Opublikowano

175KM wypadło z pasaata 2.8 30V ktory w serii ma 193KM.

A po znajomosci u ghosta było po 60 zł. Kolega co ma firmę tuningowa wpadł go odwiedzić, ziomek ma 2.7 single turbo :))

Opublikowano

ale to normalna podwoziowa ?

Opublikowano

No to co panowie może jutro na spocie nam powiecie co się działo? Rafał dziś spokojnie żebyś na spot jutro wpadł. :)

Opublikowano

ale to normalna podwoziowa ?

Lepiej w czasie jazdy na drodze ci mierzy.

3 but i do odcięcia.

A co do spotu to ja chyba odpadam.

Opublikowano (edytowane)

a jak ważył furę ?

Edytowane przez slo
Opublikowano

A co z warunkami atmosferycznymi? Z wiatrem na przykład?

Opublikowano (edytowane)

Hamownia drogowa (dynomet) oszukuje tylko wtedy, gdy operator tego chce...

A tak w ogóle to :hi:

Edytowane przez Blachu
Opublikowano

Juz odpowiadam fury były ważone wczesniej na wadze, a co do warunków atmosferycznych to nie wiem jak to wyglada. Ale taka hamownie daje lepsze spectrum

Z reszta pomiary z rolki i drogowe wychodzą tak samo. Było kolka aut ktore były mierzone na hamowni i tu wyszło to samo. Obsługujący nie był zielony. Pytajcie ghosta.

Opublikowano

Tak pytam z ciekawości. Jak nie ma wiatru to ok, ale przy sporym wietrze "koni" ubywa, bądź przybywa w zależności czy pod czy z wiatrem. To chyba każdy odczul na drodze. Temp powietrza też ma znaczenie.

Opublikowano

ja bym wolał zmierzyć na normalnej hamowni

Opublikowano

Ale na normalnej wychodzi to samo. Pomiarów było kilka robionych i naprawdę gość z głowa.

Poczytajcie sobie trochę o tym urządzeniu.

A pozatym jak to jest możliwe ze auta hamowane miało taka samo moc tutaj? Zbieg okoliczności?

Opublikowano

no to dobrze

Opublikowano

Nikt nie podważa tego że ta lotna hamowania pokazuje prawidłowe wartości, ale jednak przy niej jest więcej "zmiennych" które trzeba uwzględnić. Jak ktoś to robi z głową i trzyma się wytycznych to pewnie wyjdzie ok. Ale specem nie jestem, biorę tylko na logikę. Wiatr to na pewno jedna z rzeczy które trzeba uwzględniać.

Opublikowano

Tak pytam z ciekawości. Jak nie ma wiatru to ok, ale przy sporym wietrze "koni" ubywa, bądź przybywa w zależności czy pod czy z wiatrem. To chyba każdy odczul na drodze. Temp powietrza też ma znaczenie.

Dlatego pomiar był robiony w dwie strony by tego nie było. Nawet było lekko pod górkę i z górki i wtedy niut wychodzi inaczej.

Nikt nie podważa tego że ta lotna hamowania pokazuje prawidłowe wartości, ale jednak przy niej jest więcej "zmiennych" które trzeba uwzględnić. Jak ktoś to robi z głową i trzyma się wytycznych to pewnie wyjdzie ok. Ale specem nie jestem, biorę tylko na logikę. Wiatr to na pewno jedna z rzeczy które trzeba uwzględniać.

Pewnie masz racje. Nie twierdze tez ze to super hiper dokładnie itp. Ale nawet jeśli to zbliżone wartości to i tak jestem zadowolony ze auto trzyma serie.

Wiecej o tym może powiedziec ghost bo on hamował auto a dzisiaj miał 12 pomiarów chyba. Także bedzie wiedział.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...