Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana osłon i odboi amortyzatorów tylnych avant


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zadnego nie ma wplywu.

Zawieszeniem w tym przypadku jest sprezyna a amortyzator to tylko tlumik drgan.

Co do odbojow i oslony. Kupilem zestaw sachs do zawieszenia 1be. Nie wiem ale za groma nie szlo wcisnac oslony w balwanka, do tego byla krotsza od ori oslony. Balwanek byl ok wiec oslone zalozylem dotychczasowa ori. Jest też dłuższa wiec lepiej osloni trzpiec amorka.

nie zgodzę się, jeździłem długi czas na zerwanych obojach teraz mam nowe odczuwam dużą różnicę w stosunku bo poprzedniego stanu chodzi o dochodzenie amora ku dołowi np sytuacja na policjancie leżącym obywa się to teraz spokojniej i sztywniej niż jak były zerwane.

wymiana prosta, śruby nie powinny być dokręcone mega mocno wszystko z głową, wymiana równe 2h na obie strony praca spokojna bez pośpiechu

dopowiem jeszcze że odboje firmy Topran mają zamazane znaczki audi z pierwszego montażu i wytłoczony numer części audi

Edytowane przez mariuszbyd
Opublikowano

Panowie, a podrzuciecie numery bałwanów do 1BV (na tył oczywiscie)...

Opublikowano

Witam koledzy :hi: :hi: :hi: mała prosba do Was chodzi mi o osłone i odboj na przodzie w b6 dzis przy wymianie koł na letnie podejrzałem i mam od strony pasazera oberwana osłone i odboj amorka moj mechanik mowi zeby tylko to wymienic i bedzie git ale czy na pewno tylko osłone i odboj i nie bedzie stukania na prawej stronie na nierownosciach czy lepiej od razu oba amortyzatory wymienic choc tylko ten jeden sie odzywa ?? Pozdrawiam z gory dzieki za odpowiedzi :hi::wink: zawieszenie we wlepce 1BE z tego co podejrzałem amortyzatory technix

Opublikowano

Amory wymieniaj oba na raz, nawet jeśli wydaje ci się, że tylko z jednym jest problem.

Opublikowano

Ok, odbije wymienione. Stare wytargane były mocno.

najgorzej było wcisnąć nowy w osłonę.

powiedzcie mi, gdy wcisnąć tłok amorka powinien tam zostać? Czy powinien powoli wychodzić?

Opublikowano

ciężko się wciskac i powoli wychodzić

Opublikowano

Podam numery gdyby ktoś kiedyś potrzebował do avanta: sachs 900 082 i monroe PK137. Wymiany można dokonać bez wyciągania amortyzatora, wystarczy odkręcić u góry, złapać trzpień kombinerkami i odkręcić nakrętkę płaska 17. Czas pracy 1h-1h20min dla amatora.

Opublikowano

Pytanie mam :-) mam sztywne zawieszenie a4 b7 i występują do niego 2 rodzaje osłon z odbijanie jedne do zawieszenia sportowego drugie do normalnego i nie wiem które wybrac.

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

Opublikowano

spoko instrukcja, wszystko zrobiłem w 2h.

Opublikowano
Dnia 10.07.2016 o 13:20, Scooby-Doo napisał:

 numery gdyby ktoś kiedyś potrzebował do avanta: sachs 900 082 i monroe PK137. Wymiany można dokonać bez wyciągania amortyzatora, wystarczy odkręcić u góry, złapać trzpień kombinerkami i odkręcić nakrętkę płaska 17.

podpowie ktoś do sedana sa te same numery? czy rodzaj zawieszki ma znaczenie w doborze? mam 1ba, patrze na allegro czy katalog inter carsa to zastosowanie dzielą tylko na rodzaje silników

Opublikowano
Dnia 1.09.2016 o 09:42, Piotr Mnich napisał:

Pytanie mam :-) mam sztywne zawieszenie a4 b7 i występują do niego 2 rodzaje osłon z odbijanie jedne do zawieszenia sportowego drugie do normalnego i nie wiem które wybrac.

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

dobierz po vin

Opublikowano

do b12 prokit jakie odboje zastosować 

 

Opublikowano

Siema Pany czy osłony i odboje amorków na tyle przy zawieszeniu 1BE podejdą np te Sachs 900 082 lub Monroe 137 ??? Czy coś innego będzie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...