Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spalanie 17L LPG na 100 km


Czaro_22

Rekomendowane odpowiedzi

Na szybkiego odłacz sondę wtedy komputer przyjmie wartość 0,5V i spalanie spadnie, jeżeli to sonda.

Nie kopci na czarno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kopci, jedynie rano jak jest dość chłodno ale to delikatnie i tylko przez chwile i w dodatku na biało :facepalm: Ale to chyba normalne.

Jutro albo w niedziele wykręcę tą sondę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Miałem podobny proble ale u mnie to byla wina centraliki.winienilem i teraz przy otrzejszej jeździe pali 12l.normalnie kolo 10. a moja instalacja moj reduktor ma juz chyba ze 150tys. nabite i nie mam problemu.reduktor mam TOMASSETO czy jakos tam.Jedz do prawdziwych gazownikow a nie partaczy i niech zajrza do kompa moze poprostu mieszanka jest za bogata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale widać na zdjęciu że przewód od sondy jest uszkodzony (takie białe coś to uszkodzona izolacja), tak samo w innym miejscu widać jak by przewód był "złamany" także to sonda na 99% chociaż w 100 % nie jestem pewny. Co do gazowników jak by byli partaczami to zaczeli by coś grzebać wyciągneli ode mnie kasę i odesłali do domu a tym czasem nie straciłem ani grosza poza gazem który spaliłem pod drodze w nadmiernej ilości :facepalm: póki co odłączyłem ją, auto chodzi nieco inaczej jakoś ciszej i nie trzęsie budą :shock3: a spalanie czy wróciło do normy to nie wiem, okaże się na dniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na starej instalce bedziesz mial ciut wieksze spalanie. Mialem to samo. Podlacz sobie do sondy voltomierz i sprawdz napiecie jakie podaje. Powinno oscylowac miedzy 0.15 a 0.8 v. Zrob to dokladnie. Na wolnych iwysokich obrotach. Jak wartosc bedzie w gornych granicach. To znaczy ze go zalewa i stad spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem i już po prostu rozkładam ręce, jeszcze auto wczoraj normalnie jeździło na LPG a dzisiaj drań nie chce się przełączyć w ogóle, wymieniłem bezpiecznik od instalacji bo okazało się ze tamten się spalił, komputer(emulator wtryskiwaczy) od instalacji po wymienię tego bezpiecznika chwile mryga (tz lampki- czerwona, żółta i zielona) po chwili gasną i potem po przełączeniu na gaz na komputerze nic nie mryga tak jak by był martwy..... To auto mnie dobija już :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem i już po prostu rozkładam ręce, jeszcze auto wczoraj normalnie jeździło na LPG a dzisiaj drań nie chce się przełączyć w ogóle, wymieniłem bezpiecznik od instalacji bo okazało się ze tamten się spalił, komputer(emulator wtryskiwaczy) od instalacji po wymienię tego bezpiecznika chwile mryga (tz lampki- czerwona, żółta i zielona) po chwili gasną i potem po przełączeniu na gaz na komputerze nic nie mryga tak jak by był martwy..... To auto mnie dobija już :facepalm:

Kolego wywal to g...o i załóż sekwencję, koszt nie bedzie taki duży około 700zł a zobaczysz że auto odżyje

Sekwencja Stag 4 PLUS ECO Valtek Alaska NOWOŚĆ (2681333981) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Napewno na tym gazie co masz to auto ma może 90km, albo mniej

Jak byś mieszkał bliżej założyłbym Ci bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile ten reduktor przejechał? Pewnie już ma dość.

Ale tak naprawdę, to powinna tam być sekwencja. Na II-giej gen. tracisz osiągi i paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera wie ile ten reduktor ma przejechane... I co do spalania to wiem ze max 9 no góra 12.. Cały czas szukam przyczyny, jak pisałem obstawiam sonda która jest odłączona póki co ale jeszcze za wcześnie jest żeby sprawdzić spalanie jeszcze trochę pojeździe zrobię te 100 km zaleje do pełna potem i zobaczę ile wejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówię orientacyjnie bo tak szczerze powiedziawszy to od samego początku auto paliło w granicy 13-14L/100 km no a teraz to 17 także wiesz...:naughty: Acha tak btw co do mojego drugiego problemu o którym pisałem że nie przełącza się z PB na LPG to przełącznik w środku auta wysiadł, gazownik powiedział że to częsta przypadłość, nigdy bym się nie spodziewał że przełącznik może wyzionąć ducha :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówię orientacyjnie bo tak szczerze powiedziawszy to od samego początku auto paliło w granicy 13-14L/100 km no a teraz to 17 także wiesz...:naughty: Acha tak btw co do mojego drugiego problemu o którym pisałem że nie przełącza się z PB na LPG to przełącznik w środku auta wysiadł, gazownik powiedział że to częsta przypadłość, nigdy bym się nie spodziewał że przełącznik może wyzionąć ducha :polew:

To zapewne nie jest przełącznik tylko tak wygląda, w środku jest "mini" centralka która jest odpowiedzialna za jazdę na LPG

Pomyśl nad założeniem sekwencji bo jak parownik ci pada to musisz kupić nowy około 200zł, potem regulacja itp i nie wiadomo czy bedzie palił 14 czy 12

Dalej bedą problemy.

Masz silnik krokowy czy register (taka śruba na wężu gazu od parownika)

silnik 1.6 to nie rakieta a jeszcze jak ma gaz II gen to już całkiem lipa.

Może napiszesz że tak samo jedzie na PB i LPG, pewnie tak samo ale on już nie jedzie na benzynie jak oryginalnie - wstawiony mikser i mniejszy dolot

Jak chcesz trochę nim pojeździć to załóż sekwencję około 800zł to nie majątek.

Mój sąsiad ma volvo 850 2,4 i miał też gaz II gen, już miał jej dość - strzały w filtr powietrza, słabe przyśpieszenie jak na 140km, spalanie różne 12-16l

W końcu zdecytował się zmienić na sekwencję , założyliśmy sami kosztowało go około 1000zł + browar:wink: bo 5 cylindrów.

Teraz chwali jak się fajnie jeździ i pali mniej 10-12l

Pomyśl nad tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby zmienić na sekwencje trzeba mieć kasę na to, póki co ja nie mam od tak od wydania 800 czy 1800 zł, dla tego narazie kombinuje z tym co mam pod maską, jeśli chodzi o instalacje tą co mam to ogólnie nie narzekam, ze strzałami też się nie spotkałem jeszcze, oczywiście będzie kasa to się kupi odpowiednie części i można montować ale póki co zostaje to co mam. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo różnie jest z kasą, ale jak bedziesz jeździł i bedzie palił 14-16 zamiast palić 10 a na trasie 8,5, bo tyle taki silnik pali na sekwencji, wiem bo miałem 6 lat.

Teraz policz ile stracisz na LPG, no chyba że jeździsz tylko w niedzielę do kościoła:wink:

jeśli chodzi o instalacje tą co mam to ogólnie nie narzekam

To poco zakładasz temat jak masz wszystko OK i nie narzekasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...