bogi Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Mialem podobny problem Najlepiej chyba zalozyc niefabryczny alarm jakiejs dobrej firmy ( tak jak "pre_pl" mowi ). Plusem tego rozwiazania jest to ze osoba montujaca moze np poprowadzic wiazki inaczej jak w fabryce co zawsze jest jakims tam utrudnieniem dla potencjalnego zlodzieja. Co do cen rowniez potwierdzam slowa przedmowcy.
mydlo Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Ładna sztuka. I widze że przyjechała z tego samego regionu co moja
airot Opublikowano 25 Września 2008 Autor Opublikowano 25 Września 2008 Jaka powinna być prędkość maksymalna tego modelu? tzn. BPW 140PS. Teraz jest około 210km/h, ale wydaje mi się, że powinno być nieco więcej. Wedle Brief-u jest 205km/h. Jak to można zwiększyć, czy mamy jakieś ograniczenia w komputerze?
arturo_freestyler Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 Jaka powinna być prędkość maksymalna tego modelu? tzn. BPW 140PS. Teraz jest około 210km/h, ale wydaje mi się, że powinno być nieco więcej. Wedle Brief-u jest 205km/h. Jak to można zwiększyć, czy mamy jakieś ograniczenia w komputerze? 218 licznikowe i wskazówka nie drgnie dalej ciekawe jak z virusem? :gwizdanie:
airot Opublikowano 25 Września 2008 Autor Opublikowano 25 Września 2008 no właśnie.. może ktoś ma virusa i się wypowie?
kiciafirerek Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 gratuluje slicznej w pieknym kolorze B7
airot Opublikowano 26 Września 2008 Autor Opublikowano 26 Września 2008 dzięki. ;-) kiciafirerek a na 3.0TDI w quattro jaką masz prędkość maks? :-)
variocustoms Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 Ja po virusie do 220 dużo szybciej doszedłem ale jeszcze nie sprawdzałem ile na max pójdzie, sam nie wiem dlaczego na Youtube 170 do licznikowych 240 śmigają. Jak sprawdzę dam znać. pozdro
airot Opublikowano 26 Września 2008 Autor Opublikowano 26 Września 2008 a jak jest z wirusami.. można potem ewentualnie cofnąć do poprzedniej wersji bez wirusa?
mydlo Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 vario-tech na ile masz zrobiony program?? I jak to się sprawuje
variocustoms Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 Seria 138,5 KM, 360 Nm OB 1800 rpm - teraz 166 KM i 375 Nm dosyć płaski. Auto jest super elastyczne, nie zrywa od dołu, spalanie 0,5 do 1 L na 100 km. virus by Rogalotti - polecam
kiciafirerek Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 dzięki. ;-) kiciafirerek a na 3.0TDI w quattro jaką masz prędkość maks? :-) wycisnolem 245km/h w 4 osoby i bagaz po dach i to jeszcze w deszczu mam zdjecia licznika jak bedzie chwila to wrzuce bede musial bez obciazenia sprawdzic ale kolega ma 3.0 233KM jakos tak i mowil ze przy 250KM/h jak by jakas blokada i ani jednego wiecej kilometra nie chciala jechac
variocustoms Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 Wycisnąłem 230 dzisiaj w 2 osoby na pokładzie, jak ma 240 lecieć to trochę długo bedzie trwało albo wcale, coś mi się wydaje, że moja skrzynia nie jest wystarczająco długa. Mój kolega w A5 3.0 TDI Q 265 licznikowe wydusił. Na szczęście nie byłem pasażerem bo
dandi Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 mi w a3 2.0 170km przy 240 sie skrzynia konczyla, czyli tak naprawde bylo to ok 220km/h , bo jak wiadomo licznik przeklamuje, w a4 3.0 jest znacznie ciekawiej bo szafa sie zamyka a pozniej wyskakuje ograniczenie ne FIS`ie
kiciafirerek Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 mi w a3 2.0 170km przy 240 sie skrzynia konczyla, czyli tak naprawde bylo to ok 220km/h , bo jak wiadomo licznik przeklamuje, w a4 3.0 jest znacznie ciekawiej bo szafa sie zamyka a pozniej wyskakuje ograniczenie ne FIS`ie czyli ze 260 powinienem wycisnac ?? :naughty:
Patrox Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 Prześcigajcie się dalej w tym kto szybciej pojedzie. Potem zoranizujcie następny konkurs który pierwszy silnik wybuchnie. Bo nie daję Wam długiego żywotu przy takim bucie. Niektórzy nie rozumieją że dane katalogowe są do tego żeby w miarę bezpiecznie i bezawaryjnie się poruszać. Gdyby który kolwiek z Was założył sobie 2 czujniki czyli temp oleju i wskaźnik temp. spalin EGT nie jeździłby z tak dużą prędkością. Bo przy takim obciążeniu temp EGt jest w okolicach 850-900 st co może przy dłuższym użytkowaniu popalić tłoki . Olej przy takim butowaniu ma 120 st. co nie dostatecznie smaruje najważniejsze podzespoły( z oleju robi się woda i przelatuje). Tyle, powodzenia w dalszych konkursach.
airot Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 To akurat moja wina. Nie chodziło mi o to kto tak 'butuje' tylko o maksymalną prędkość jaką dany model osiąga. Z tych silników z dobrym tuningiem dałoby się wycisnąć dużo więcej ale każdy chip/tuning niesie za sobą straty dla silników (dlatego chociażby nigdy bym nie kupił ztuningowanej bryki). Chodziło mi tylko o informacje poza katalogową.
variocustoms Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 Raz na pół roku warto przedmuchać katalizator, to na tyle w tym temacie
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 BPW po wirusie u Mastersa, nie dużo dłubnięta (+25KM i +50 Nm) a jazda całkiem inna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się