Dev Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Będę wymieniał plecionkę wydechu, aż się prosi wtedy o wycięcie kata - z drugiej strony, są dwie kwestie: czy efekt przypchanego kata będzie widoczny w logach (link w pierwszym poście) - może nie ma potrzeby? Poza tym, nie wiem czy przypadkiem AJM nie miał drugiej sondy lambda za katem, a jeśli tak to musiałbym od razu grzebnąć soft :/ nie bedzie widac w logach zapchanego kata i nie wypisuj głupot AJM nie ma zadnych sond program tez by sie przydał po wywaleniu kata turbo szybciej wstaje
Mike_D Opublikowano 6 Października 2012 Autor Opublikowano 6 Października 2012 Dzięki, chyba za dużo w tematach o 1.8 T siedzę
Biszczan Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Żeby przedmuchać turbo z nagaru wystarczy utrzymywać takie obroty w których turbo pompuje maksymalną wartość. ....:eusathink:hmmm, osad w postaci sadzy nagromadzonej na skutek wyjątkowego mulenia silnika (czy też wyłącznej jazdy w miescie) może i przedmucha ale zapewniam Was, że nagaru z powierzchni kierownicy, dźwigni ją poruszającej, łopatek jak i samego "wieńca", na którym pracują łopatki w życiu nie ruszy.... Masz rację Gdyby Michał wrzucił dynamicznego loga 011 można by stwierdzić czy już nadeszła pora na demontaż i czyszczenie.
Mike_D Opublikowano 6 Października 2012 Autor Opublikowano 6 Października 2012 Biszczan, robiłem te logi 25.09 (sam je nawet komentowałeś ) - http://a4-klub.pl/showthread.php?p=3040199:
Biszczan Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Rzeczywiście Właśnie dlatego trzeba starać się w jednym temacie pisać bo później ciężko nadążyć Przejrzałeś wszystko dokładnie ? Notlauf nie wziął się znikąd.
Mike_D Opublikowano 6 Października 2012 Autor Opublikowano 6 Października 2012 Wszystkiego nie dojrzę bez wyjęcia obudowy filtra powietrza więc możliwe że pod spodem coś siedzi nie tak - ale skoro turbo przeładowuje zamiast niedoładowywać (a i to przynajmniej chwilowo przeszło po odmulaniu) to może faktycznie turbo było po prostu brudne?
Dev Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 wyjecie obudowy zajmie Ci 5 minut, wiec w czym problem ?
Mike_D Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 Problem był z tym że te 5 minut które mogłem poświęcić na auto pokrywał się z deszczem, a robienie tego pod blokiem z wodą lejącą się po nerkach to ogólnie słabo Dzisiaj się za to wziąłem i znalazłem potencjalny problem - widoczny na zdjęciu wężyk jest solidnie poprzecierany. Pasowałoby do objawów?
machina Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Wężyk wygląda na zmęczony, pod wpływem podciśnienia może się obkurczać i blokować przepływ powietrza. Wymień wężyki, najlepiej wszystkie w podobnym stanie. Coś dużo tej rdzy na gruszce.
Mike_D Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 Tak zrobię. Dużo czego na gruszce?
machina Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Tak zrobię. Dużo czego na gruszce? \już poprawiłem, rdzy.
Mike_D Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 Audi nie miało osłony pod silnik/skrzynię jak je kupiłem, to pewnie nie pomogło... Jak już przy temacie weży jesteśmy - jaką ma średnicę to ustrojstwo ze zdjęcia i jak się to kupuje - w aso na metry czy taki intercars też będzie miał?
machina Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Użyj wyszukiwarki, wszystko było na forum, aso sobie odpuść
Mike_D Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 Ok, potrzebuję jeszcze jednej rzeczy . Nie mogę w etce znaleźć schematu zawierającego ten wężyk (najbliższe co znalazłem to poniższy EGR ale tam nie ma gruchy) - a potrzebuję go żeby albo dowiedzieć się jaką średnicę ma ten wężyk albo wiedzieć o co konkretnie pytać w intercarsie (z szukajki wiem że mogą być dwie możliwe średnice, a ten wężyk jest w takim stanie że nie wiem czy po jego zdjęciu i zmierzeniu jeszcze dam radę go podłaczyć :/) - zarzuci ktoś schematem / średnicą / fachową nazwą która nie wywoła konsternacji w sklepie ?
alest Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 potrzebuję go żeby albo dowiedzieć się jaką średnicę ma ten wężyk albo wiedzieć o co konkretnie pytać w intercarsie (z szukajki wiem że mogą być dwie możliwe średnice, a ten wężyk jest w takim stanie że nie wiem czy po jego zdjęciu i zmierzeniu jeszcze dam radę go podłaczyć :/) - zarzuci ktoś schematem / średnicą / fachową nazwą która nie wywoła konsternacji w sklepie ? ....spokojnie idź do IC a dobiorą Ci własciwej średnicy wężyk, o wywołanie konsternacji się nie martw - wywołałbys ją gdybyś o coś takiego spytał w tesco. Poza tym skoro sam piszesz o tym, że mogą wystąpić dwie srednice najprosciej, najpewniej i od ręki uzyskasz odpowiednie informaje mierząc średnicę króćca/ów, na które nasunięty zostanie przewód.... ....zresztą taniej po ustaleniu właściwej średnicy będzie Ci kupić potrzebny wężyk "na metry" w sklepie motoryzacyjnym....
Mike_D Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 Tylko że tak jak piszę - nie zmierzę tego bez zdjęcia wężyka a jak go zdejmę to nie wiem czy uda się go nasunąć z powrotem (a póki co nie mogę sobie pozwolić na dzień bez samochodu). Pozostaje mi zaufać IC - choć po tym jak udało im się sprzedać mi linkę do hamulców bębnowych jako "Panie, to do tarczowych" będę im patrzył na ręce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się