supi9 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Witam. Mam problem gdyż silnik jak spada, z obrotów jest dźwięk jakby aluminiowy ekran turbo i katalizatora rezonował. Sprawdzałem i luz na sztandze ok. 0.5 mm Nie zauważyłem luzu na ekranach. Jest to aeb. Proszę o spostrzeżenia użytkowników, bo zastanawiam się nad turbem Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
bialy986 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Kolego,jak możesz to nagraj dzwiek.Zawsze to łatwiej bedzie zdiagnozować.U mnie też rzęziło i w ogóle.Myślałem że plecionka,łańcuch,kolektor,katalizator....a to było cięgno klapki WG:decayed:
kamilb5 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Może kat pekniety? Sprawdzałeś go? on może tak właśnie rezonować.
supi9 Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 Też zastanawiam się nad katem, ale nie jestem taki pewny. Prawda jest taka, że nie mam porównania. Przejechałem tak kilka tysięcy i dziś próbowałem blachy ekranów turbo i kata dokręcić i guzik to dało.Dlatego też mnie to martwi. A pierdzi to jak aluminiowa bacha, ktora dotyka do silnika, jak schodzi z obrotów i to bezpośrednio przed normalnymi wolnymi. Błędów nie ma ma vagu. Odrobinę oleju wylalem z zaworu tego na dolocie do części zimnej. Bym prosił o opis symptomów dźwiękowych końca turbo. Jeżeli chodzi o silnik to narazie moc ma. A obawiam się że jak pojadę do zakładu regeneracji to powiedzą taaaa napewno trza wymieniać. Błędów nie ma. Nie dymi nawet jak pogonie auto. Oleju bierze ok. 1,5 na 10 kkm. Mam do praktyków małe pytanie - przy sprawdzeniu ręcznym za wirnik na oko jaki luz powinien martwić około oczywiście. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany 07-10-2012 at 18:45 ---------- Poprzedni post napisany 06-10-2012 at 23:33 ---------- to filmik z rzeczonym dźwiękiem
bialy986 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Supi9-klapka WG:wink: Tęż to miałem,posłuchaj http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/terkocze-pierdzi-zejsciu-obrotow-243659/ .Jak pisałem wcześniej obstawiałem inne elementy,a co się okazało felerna klapka na tyrbinie.Po zrobieniu autko odżyło,nie pierdzi.
supi9 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Opublikowano 8 Października 2012 kurcze, gdzie ten element? Czy jest do tego dojście od spodu lub na czuja ręką?
bialy986 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Przeczytaj mój post w linku wyżej.Tam kolega pioteros i Kylomc opisali jak to można sprawdzić i jak się do tego dostać.Ja osobiście nie podjąłem się naprawy tylko pojechałem do kumatego mechanika,który nie naciągnął mnie na dodatkowe koszta.
supi9 Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 Czytałem. Ja też nie mam zamiaru sam ściągać kolektora, bo przy tym zawsze mogą być problemy z zapieczonymi śrubami, ale może niedługo będę mieć kanał do dyspozycji i zastanawiałem się czy dojście jest od spodu. Jeszcze jedno pytanie czy można tą usterkę potwierdzić na vagu Czy ktoś może polecić warsztat co mają pojecie o turbo w W_wie, bo mój mechanik już mi zapowiedział, że do turbin to się nie dotyka. Z drugiej strony to dobrze że uprzedza, a nie popsuje i głupa pali. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 12:14 ---------- Poprzedni post napisany at 06:55 ---------- Właśnie byłem w serwisie turbo, gdzie usłyszałem, że to nie turbo, ale trzeba zbadać stetoskopem. Po badaniu wychodzi, że najprawdopodobniej sprawcą zamieszania jest kat. Narazie dam sobie z nim spokój. Bardzo dziękuję wszystkim za zainteresowanie. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
bialy986 Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Czy ktoś może polecić warsztat co mają pojecie o turbo w W_wie, bo mój mechanik już mi zapowiedział, że do turbin to się nie dotyka. Z drugiej strony to dobrze że uprzedza, a nie popsuje i głupa pali.Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Poszło PW:wink:
supi9 Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 Dzięki za info. Narazie odpuszczam tak jak Ci odpisałem, ale tam i tak będzie grzebane wcześniej czy później, ponieważ koło tych śrób od góry od turba jest kolektor pęknięty i za jaki czas trza wymienić. A bym zapomniał odradzano mi spawanie, bo benzyna pracuje w wyższej temp. i spawanie się nie sprawdza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się