Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a właśnie że zachowanie w zakrętach jest ważna i to bardzo nawet w naszych warunkach i każdych innych bo np:

-wyprzedzasz x aut, ciśniesz ostro i zbliża się zakręt a tu zostało jeszcze jedno autko do łyknięcia - no to but i przed samym zakrętem ostre hamowanko i szybkie wejście w zakręt i niestety czy to quattro czy co innego w audi przód płuży przez dupowate rozłożenie masy :kwasny: i można się trochę strachu najeść :whistling:

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mi bardziej chodzi o to, że w naszych warunkach drogowych i możliwościach szaleństwa na drodze ciężko jednoznacznie stwierdzić czy M5 jest lepsze od RS6 itd, bo nikt z nas nie wykorzysta w 70% potencjału tych aut.

Opublikowano

Jezli ktos wyprzedza x aut nawet takim 1.8 tfsi czy tdi to pod konec ma z paczke szescdziesiat i na takiej dxidze laduje sie potem na styk w nieznany zaket to nalezy tylko pogratulowac rozumu bez znaczenia jakim sie to robi samochodem....

Opublikowano

Dlatego nie ma dróg za bardzo poza autostradami gdzie można wykorzystać moc takich aut, ja już się o tym przekonałem niejednokrotnie, chociaż jeżdżę bardzo szybko. Gwarantuje Ci kuredu że na autobahnie w PL na pewno wykorzystasz w 100% siłę hamulców, jak będziesz musiał zwolnić z 250 do 130, hehe bo lusterka to dla ozdoby w aucie są

Opublikowano
Jezli ktos wyprzedza x aut nawet takim 1.8 tfsi czy tdi to pod konec ma z paczke szescdziesiat i na takiej dxidze laduje sie potem na styk w nieznany zaket to nalezy tylko pogratulowac rozumu bez znaczenia jakim sie to robi samochodem....

tak podchodząc do tematu to każdemu kto przekracza ograniczenia prędkości należy gratulować rozumu...a mi tą wypowiedzią chodziło o to że fajnie mieć "zapas" i czuć się komfortowo wiedząc że autko sobie da radę a takie płużące przodem autko tego niestety nie daje - i nie mówię tu o swoim FWD ale ogólnie o wyważeniu we wszelakich rodzajach aut że to czasem może się jednak przydać ...

...ale szkoda o tym już dywagować bo nie o to chodzi w tym temacie :wink:

Opublikowano

wozek robi robote, szkoda ze nie avant:-) powiedzcie mi tylko dlaczego audi zrobilo fotele z ocieplaczy kufajek z czasow prl :-) smiesznie to wyglada.

Opublikowano
Dlatego nie ma dróg za bardzo poza autostradami gdzie można wykorzystać moc takich aut, ja już się o tym przekonałem niejednokrotnie, chociaż jeżdżę bardzo szybko. Gwarantuje Ci kuredu że na autobahnie w PL na pewno wykorzystasz w 100% siłę hamulców, jak będziesz musiał zwolnić z 250 do 130, hehe bo lusterka to dla ozdoby w aucie są

Ja najblizsza autostarde mam 250km od siebie ale jesli chodzi o hamulce to i na zwyklej drodze zdarzaja sie sytuacje ze klocki smierdza bo Ci jakas pala wyjedzie. Wracajac do aut to Twoje po programie to dlamnie optimum. Zaczynam sie coraz bardziej wkurzac ze nie ma do mnie programu i mysle czy do Pachury nie zadzwonic i spytac o cene i rabat przy dwoch autach.

Opublikowano

lepiej jest mieć więcej mocy i z niej nie korzystać na co dzień niż mieć za mało żeby zabrakło przy wyprzedzaniu. ja nie zapier...am codziennie ale jak jade w trase to nie boję się wyprzedzić 3-4 tirów bo zajmuje mi to kilka sekund gdzie reszta robi to w kilku etapach i przez to ciągną się sznury samochodów za dwoma tirami czy autobusami 60km/h. redukuje raz a konkretnie i dalej lece spokojnie. tak samo hamowanie. nigdy nie wiesz co cię czeka i jedno hamowanie może decydować o życiu:wink:

Opublikowano
lepiej jest mieć więcej mocy i z niej nie korzystać na co dzień niż mieć za mało żeby zabrakło przy wyprzedzaniu. ja nie zapier...am codziennie ale jak jade w trase to nie boję się wyprzedzić 3-4 tirów bo zajmuje mi to kilka sekund gdzie reszta robi to w kilku etapach i przez to ciągną się sznury samochodów za dwoma tirami czy autobusami 60km/h. redukuje raz a konkretnie i dalej lece spokojnie. tak samo hamowanie. nigdy nie wiesz co cię czeka i jedno hamowanie może decydować o życiu:wink:

:thumbup1:

Opublikowano

Jakos po tym jak kupiles S6 zaczelo mi mocy brakowac:) dzwonilem dzis do ABT zobaczymy jaka oferte dadza...

Opublikowano

Mi na razie wystarczy ;D

Opublikowano

Bylo kupic S6 albo chociaz S4

Opublikowano

A ja trochę teraz żałuję że nie wziąłem RS4. Ale z drugiej strony małe możliwości modyfikacji.

Opublikowano

S5 sportback moglem spokojnie w tej cenie kupic co A6 ale nie chcialem

Opublikowano

jak bym chcial mocy nie wiem czy bym nie wzial S5 w tych pieniadzach no ale kazdy wybiera dla siebie.

Opublikowano
jak bym chcial mocy nie wiem czy bym nie wzial S5 w tych pieniadzach no ale kazdy wybiera dla siebie.

moc bardzo podobna jednak A5/S5 to starsza konstrukcja z 2007/8. A6 zupełnie nowa płyta i rozwiązania, poza tym wnętrze A4/A5 już mi się strasznie opatrzyło.

Opublikowano

A6 jest na przedluzonej plycie B8 :wink:

Opublikowano

a ja mam informacje że na płycie A8D3 oczywiście jeśli chodzi o wielkość

Opublikowano

Jeszcze trochę i się dowiemy że C7 jest takie same jak B8:naughty:

Opublikowano
Jeszcze trochę i się dowiemy że C7 jest takie same jak B8:naughty:

:grin::thumbup1:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...